Nie próbuj mi wmawiać, że natura nie jest cudem. Nie opowiadaj mi, że życie nie jest baśnią. Ktoś, kto jeszcze tego nie zrozumiał, być może pojmie to dopiero wtedy, gdy baśń zacznie się kończyć.
/Jostein Gaarder/

wtorek, 11 czerwca 2013

Igłą Malowane-Urzekające

Witajcie !

Nie każdy haftuje , nie każdy lubi haft ! , niektórych to nie interesuje,
bo wolą szydełko , scraping , sutasz, decupage i wiele innych ( a propos mnie tez to się podoba)
Każda z nas inspirowana jest w inny sposób , robimy to co najbardziej nam się podoba,
i w czym się spełniamy najlepiej .
Ale są Hafty , wobec których nie można przejść obojętnie , niezależnie czy jesteśmy ich zwolennikami 
czy przeciwnikami . Poczucie piękna nie pozwala być obojętnym na takie dzieła sztuki .
Mam przynajmniej taka nadzieję.
Moim marzeniem są te książki . Może któraś z Was je ma? !
Chętnie odkupię.
Zdradzę Wam jakie projekty od kilku miesięcy powodują zawroty głowy u mnie !
Każdego dnia zerkam i wzdycham ...
Dlaczego u nas nie ma takich wydawnictw a wzory nie są dostępne ! 
A teraz zapraszam do obejrzenia , pod zdjęciami linki do stron.


















A tutaj mały kursik wraz ze wzorem jak wyszyć tego bratka .
Jeśli ktoś ma problemy z tłumaczeniem strony to z łatwością to zrobi używając 
przeglądarki Goggle Chrom .

Jeśli nie wierzycie , że możecie tak pięknie haftowac to zerknijcie na blog 
Jak ktoś bardzo chce to zdoła się tego nauczyć !
Zapewniam Was ,że mój pierwszy haft cieniowany nie wyglądał tak jak u Pauliny hi hi.
Nie wiem czy w ogóle tak wygląda...
Pozdrawiam Was gorąco w ten nieco zimny dzień i 
nie zostaje nic innego jak rzucić się do igły i nitek.
Luna.

78 komentarzy:

  1. Brak słów, ależ piękne te hafty!! Ptaki i bratki jak żywe :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Te hafty zachwycały mnie już jakiś czas temu i mam jedną książkę tej autorki. Wzory są w niej pięknie rozrysowane i wytłumaczone po prostu bajka. Książka nazywa się "Haft cieniowany kolekcja kwiatów" i jest do kupienia w Polsce. Haftowałam już z niej kilka kwiatów (np magnolie do zobaczenia na moim blogu) i naprawdę polecam jeśli ktoś chce spróbować przygody z tym haftem.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Rzeczywiście są cudowne:) dasz radę, na pewno:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dawno, dawno temu wyszywałam cieniowane wzory... A w tych się zakochałam.:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastyczne! To są prawdziwe arcydzieła! Podziwiam..

    OdpowiedzUsuń
  6. no i zbierałam szczękę z podłogi...

    OdpowiedzUsuń
  7. Zjawiskowo piękne:)! Oczu nie można oderwać:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Są naprawdę cudne, ale masz rację, że książek nie da się u nas dostać, albo są rzadkością! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękne ! Na ptaki nie mogę się napatrzeć....

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowne, ptaszki tak piękne że aż dech zapiera nie mogę się napatrzeć. Pozdrawiam :) Viola

    OdpowiedzUsuń
  11. Hafty cudne !!!
    Już się zakochałam, choć to dla mnie za wysokie progi ... nie potrafiłabym nawet namiastki takich zrobić ...
    Pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  12. Hafty Trish Burr są genialne, to prawdziwa mistrzyni haftu cieniowanego! też poluję na jej książki, chętnie bym kupiła, ale nigdzie nie mogę trafić, może gdzieś na allegro... Ale ksiażka to jedno, a sam haft - to już wyższa szkoła jazdy. Chociaż ze znanych mi hafciarek to Ty akurat jesteś mistrzynią haftu płaskiego, więc i z cieniowanym doskonale sobie poradzisz :)

    OdpowiedzUsuń
  13. OBŁĘDNE!!!! Najbardziej mi się podobają ptaszki i dziewczynki. Kwiatki już troszke mniej, bo ja generalnie mało kwiatowa jestem, ale wszystko robi ogromne wrażenie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie ten wzór tez bardzo sie podoba !ale niestety go nie mam , ale jesli jestes zainteresowana innymi dziewczecymi wzorami to zapraszam.

      Usuń
  14. Przepiękne. Ptaki wyglądają jak żywe. Zachwycające. Jeszcze nigdy nie próbowałam tej techniki, ale podejrzewam, że prosta nie jest...

    OdpowiedzUsuń
  15. Coś nieprawdopodobnego.... Zimorodek i cała reszta to poprostu majstersztyk! Jeśli trafię gdzieś na któryś wzór- odezwę się. Pozdrowionka.

    OdpowiedzUsuń
  16. Hafty zapierają dech w piersi!
    Cudowne i na pewno znajdziesz wydawnictwa aby je uskuteznić :)
    Pozdrawiam:)))

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne hafty. Kiedyś haftowałam cieniowane wzory kwiatów, zapłotków, ale nie tak pięknie! To niewątpliwie dość trudna technika, bo wymaga sporo inwencji własnej. Wszystkie moje wzory poniszczyły się, bo odrysowywałam na kalce technicznej z różnych źródeł... Szkoda, że książki o tej tematyce są u nas tak niedostępne :( Ale wierzę, że coś zdobędziesz i będziesz nas cieszyć swoimi dziełami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, kiedys publikacji na ten temat było więcej , ale jeszcze co nieco pozostało w naszych archiwach
      jesli bedziesz czegos zukac zapraszam do siebie na maila.

      Usuń
  18. Zakochałaś się... Wcale ci się nie dziwię, bo to cuda są!

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne! Haft płaski niestety przerasta moje umiejętności, cierpliwość chyba też:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudne hafty i cudny cytat na wstępie. Mam nadzieje, że nie będziesz miała nic przeciwko temu jeśli zostanę obserwatorką Twojego bloga. Pozdrawiam Iza

    OdpowiedzUsuń
  21. Do zakochania, cudowne motywy, piękne hafty, nic dziwnego że ich poszukujesz.

    OdpowiedzUsuń
  22. I can't find words.... My favorite one is with the raspberries.

    OdpowiedzUsuń
  23. Urocze są te hafty, coś niesamowitego.Pozdrawiam .

    OdpowiedzUsuń
  24. Rozumiem Twoj zachwyt!:) przepiekne te hafty!:)
    pozdrawiam niebiesko:)

    OdpowiedzUsuń
  25. przepiękne naprawdę

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. piękne hafty - niestety jeszcze ich nie opanowałam :(

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękne, piękne, piękne!!!!!!!!!!! Oj chciałabym tak ...

    OdpowiedzUsuń
  28. Te ptaki są niesamowite! Prawdziwe dzieła sztuki!
    Nigdy nie spotkałam się z takimi książkami w tej tematyce.
    Może o książki popytaj w internetowych księgarniach obcojęzycznych. Ja tak kupowałam już książki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Edyto mam nadzieje ze juz niedługo bede sie cieszyc jedna z tych ksiązek.

      Usuń
  29. fantastyczne!!!prawie poczułam jak te poziomki pięknie pachną:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Haft bardzo lubie i choc jestem tylko krzyzykowa hihi, ten to dla mnie wyzsza szkola jazdy, chociaz wciaz mam nadzieje na jakies ukryte zdolnosci ;)
    Ptaszki w szczegolnosci zauroczyly mnie, wygladaja jak zywe, niesamowita misterna robota!
    pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ateno a ja bym tylko jeszcze chciała taki ukryty talent jak twój.

      Usuń
  31. Hej Luna..te ksiazke kupisz napewno an www.amazon.de.Tutaj ja tez moja kupilam.Wejdz na te strone, potem wejdz w lewym boku na Books i wpisz w wyszukiwarke u gory na tej stronie tytul i autora(Cyber Julka podala) i Ci sie ukaze ..dodaj do koszyka , zaplac karta kredytowa i po kilku dniach ja masz.Jezeli bedziesz miala problemy z zamowieniem wal do mnie smialo na maila bo strona jest po niemiecku a ja ten jezyk znam.Wyszylam ptaszka gila z tej ksiazki ale mam na tapecie wielki quilt wiec na nic innego nie mam czasu.Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Zatkało mnie! Mistrzostwo!

    OdpowiedzUsuń
  33. Ptaszory są cudne...))))Haft artystyczny....Pozdrawiam pa...

    OdpowiedzUsuń
  34. Ale piękne, mieć taki w rameczce zamiast obrazu - marzenie!

    OdpowiedzUsuń
  35. ALe cudowne jafty , brak słów , w życiu bym nie zrobiła czekos tak pieknego , Oj juz czekam na twoje ,,,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. viola możesz zacząc od haftu płaskiego pełnego to nie jest skomplikowane i juz niedługo dalszy ciąg kursiku.

      Usuń
  36. Wow ptaszki są super, z efektem 3d i te kolorki - BOSKIE

    OdpowiedzUsuń
  37. Jakież te ptaszki są boskie ;o)

    OdpowiedzUsuń
  38. Im dłużej szwendam się po internecie tym piękniejsze rzeczy odkrywam:))jak choćby Twój post:)))ptaszory mega cudne:)Haft płaski wymaga cierpliwości,ale efekt jet powalający:)I wiem,że niedługo zobaczymy takie cudo na Twoim blogu:)))i już czekam z niecierpliwością:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bozenas , sama bym to chciała ogladac ale boje sie za efekty bo te hafty sa naprawde trudne.

      Usuń
  39. Polecam książkę "Haft wełną pd A do Z". Swego czasu była w Świecie Książki i tam też ją nabyłam. Jest tam podobny wzór na ptaszki, o ile dobrze pamiętam. No i oczywiście wiele innych pięknych wzorów. Jak chcesz, to zeskanuję i Ci prześlę jak już się dorwę do skanera.
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  40. Ten zimorodek i pszczółka z poziomek i poziomki same w sobie, wspaniałe! Wierzę, że wkrótce uda Ci się dorwać do tych wzorków, a tymczasem, choć wiem, że wyróżnień nie przyjmujesz pragnęłam podzielić się z innymi blogowiczami niezwykłym odkryciem jakim było dla mnie napotkanie Twojego bloga. Tworzysz piękne rzeczy! http://zielony-dolek-grajdolek.blogspot.com/2013/06/wyroznienie.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Erita Twoje słowa dla mnie ogromne wyróznienie , nie zasługuję az tak bardzo na nie poniewaz w tej kategorii haftu wiele mi brakuje, ale bardzo dziekuję.
      jesli chodzi o obrazek z poziomkami to obawiam się ze same wzory sa mało dostepne , może jaks dziewczyna widziala i podpowie gdzie mozna je odnaleść.
      Ja dysponuje tylko takim wzorkiem a pszczółke moge sobie dorobic.
      http://zmierzchluny.blogspot.com/2012/01/troche-lata-troche-zimy.html

      Usuń
  41. Dziękuję za rekomendację - tej projektantki nie znałam. Do tej pory haft płaski kojarzył mi się z Helen M. Stevens, polecam.
    W dobie internetu to chyba wszystko jest osiągalne, na Etsy i w Amazonie się bardzo łatwo kupuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja znałam wzory , ale od niedawna znam nazwisko projektantki.

      Usuń
  42. Widze ,ze nie zostałyście obojetne na tego posta , ilość komentarzy mówi sama za siebie.
    Te wzory sa rzeczywiście trudno dostepne , ale nie niemożliwe do zdobycia , dziękuję wszystkim , którzy oferowali mi pomoc w ich zdobyciu, juz za jakis czs bede mogła mam nadzieje pochwalic sie jedna z tych książek , a wtedy zapraszam te z Was które chciałyby spróbować swych sił , podzielę sie wzorkiem.
    Jesli chodzi o inne wzory haftu cieniowanego to prawdą jest ,że tych książek na naszym rynku nie ma zbyt dużo , ale jak świadcza Wasze komentarze pojawiają sie w siecie czy księgarniach.

    OdpowiedzUsuń
  43. Que preciosos bordados, como me gustan, son una maravilla!!!!! besos

    OdpowiedzUsuń
  44. ja też swego czasu wzdychałam nad takimi pięknymi haftami cieniowanymi... ale te ptaszki są obłędnie piękne! jak żywe! Mam w planach spróbowanie takiego haftu - kiedyś...

    OdpowiedzUsuń
  45. Cudne hafty! Jestem pełna podziwu i oczarowania!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  46. Również polecam książkę Trish Burr "Haft cieniowany. Kolekcja kwiatów". Prezentowana jest tam sama technika haftu cieniowanego, jak również liczne projekty, uszeregowane od najprostszych, wyszywanych 2-3 nitkami muliny, po przepiękne kwiaty, "malowane igłą" przy użyciu zaledwie jedenj nitki muliny.

    OdpowiedzUsuń
  47. piękne hafty:)
    odzwierciedlają zdolności, jak i zmysł artystyczny twórcy:)
    ja czekam na jakieś Twoje dzieło z tego gatunku!

    OdpowiedzUsuń
  48. Przepiękne są te hafty, chciałabym się kiedyś nauczyć tak wyszywać:)

    OdpowiedzUsuń
  49. i po jakiego groma mi to pokazałas?? przepadłam!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  50. Oj tak są osoby , które z nici i igły potrafią zrobić sztukę.

    OdpowiedzUsuń
  51. Naprawdę trudno nie być pod wrażeniem - coś niesamowitego! Niech się schowają moje nędzne krzyżyki:(
    Sprawdziłam, książki są do kupienia na Amazonie, odnalazłam też blog autorki i przeczytałam wywiad z nią, co za ciekawa postać! Ale nauczyć się tak haftować... nie chyba nie dam rady:(

    OdpowiedzUsuń
  52. az trudno uwierzyc ze mozna cos takiego zrobic!

    OdpowiedzUsuń
  53. guaoo!!!!! QUE HERMOSOS BORDADOS FELICIDADES //ES UN ARTE //
    MI CARINO DESDE NASHVILLE TN


    UN TOQUE DE MERCY
    http://margaritapaz42.blogpot.com

    OdpowiedzUsuń
  54. http://margaritapaz42.blogspot.com

    UN TOQUE DE MERCY

    OdpowiedzUsuń
  55. Jakie to cudowne, jak żywe wszystko, podziwiam.

    OdpowiedzUsuń
  56. Pozdrowienia dla prowadzących stronkę. Bardzo fajna strona.
    Godna polecenia. Pozdrawiam!

    Look into my weblog spis firm

    OdpowiedzUsuń
  57. Twoje hafty są wyjątkowe, piękne, estetycznie wykonane - oglądam je na okrągło i nie mogę wyjść z podziwu - cieszę się, że tu trafiłam, oglądanie Twojego bloga sprawiło mi ogromną przyjemność - pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń

Prawo autorskie



Wszystkie prezentowane na blogu prace, a także zdjęcia są mojego autorstwa (chyba, że jest napisane inaczej) i są moją własnością. Nie zezwalam na ich kopiowanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody. Dziękuję za zrozumienie.

Wyzwanie w szufladzie

Tusal 2014

Tusal 2014
Daty nowiu w roku 2014 01.01.2014 30.01.2014 01.03.2014 30.03.2014 29.04.2014 28.05.2014 27.06.2014 27.07.2014 25.08.2014 24.09.2014 23.10.2014 22.11.2014 22.12.2014

TUSAL 2013

TUSAL 2013
Mój słoiczek i jego ozdoba...

Spis Blogów Robótkowych

I edycja konkursu na najbardziej twórczo zakręcony blog

Candy