Nie próbuj mi wmawiać, że natura nie jest cudem. Nie opowiadaj mi, że życie nie jest baśnią. Ktoś, kto jeszcze tego nie zrozumiał, być może pojmie to dopiero wtedy, gdy baśń zacznie się kończyć.
/Jostein Gaarder/

sobota, 22 czerwca 2013

85 urodziny i mój różany balkon

Bardzo Wam dziękuję za wszystkie przemiłe komentarze pod ostatnimi postami.
To wielka radość wiedzieć , że ktoś podziwia to co robię.
Dziękuję !
Zachęcona Waszymi pochwałami postanowiłam pokazać mój różany balkon.
Ale to nie jedyny powód...
85 urodziny siostry mojego taty to okazja by obdarować bliską osobę tym co Jej
się podoba i co na pewno sprawi radość.
Z tej okazji powstał różany obrazek z inicjałem Jej imienia.
Wykonałam go haftem wstążeczkowym , haftem płaskim i dodałam koraliki .
Juz wiem ,że to serduszko nie będzie jedynym ! Powiem nieskromnie ,
że bardzo mi się podoba.
Pamiętacie monogram z salsu w którym biorę udział ?
Został naszyty na torbę , która tak bardzo podobała się mojej cioci.
Jej forma jest bardzo praktyczna , udało mi się też dostać bawełnianą potrzewkę
w różane wzorki.
 Torba -worek może służyć do wielu celów , np 
w łazience można do niej wrzucić różne drobiazgi , na balkonie świetnie sprawdza się jako 
miejsce przechowywania klamerek.
Ciocia chciała taką do swojego pokoju na podręczne drobiazgi.
Mam nadzieję , że prezenty będą się Jej podobały.
A teraz zapraszam do oglądania .




























zawsze chciałam hodować róże , marzyłam o tym ,że jeśli będę mieć dom 
to posadzę szpaler róż! No cóż nie mam domu , mam małe mieszkanie i niewielki balkon.
Wystarczyło bardzo chcieć i po kilku latach zasadzony krzak pnącej róży odwdzięczył mi sie przecudnymi kwiatami. W międzyczasie dosadziłam jasno różową , nikt nie wierzył kiedy zobaczył marne gałązki ,że coś z tego będzie. Ale miłość do kwiatów zrobiła swoje . Mieszkańcy osiedla podchodzą by ją podziwiać ,
a ja jestem z niej bardzo dumna , no i mam świeże kwiaty do wazonów !
Życzę Wam wszystkim wspaniałej słonecznej niedzieli !.
Ściskam Luna.

52 komentarze:

  1. Obrazek prześliczny- piękny prezent! Różany ogród bujny, bajeczny...Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Maravilhosas flores e bordados! Tudo lindo! beijos,chica

    OdpowiedzUsuń
  3. jestem pod wrażeniem i obrazka i torby - piękne aż dech zapiera pozdrawiam ciepło Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne róże i piękne hafty :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak tu pięknie za sprawą Twoich haftów i cuuudnych różyczek!

    OdpowiedzUsuń
  6. Twoje hafty moje oczy zachwycają! Są takie jakie lubię - różane! Dużo zdrówka dla cioci! ;)
    Przepiękny post! Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  7. No fakt, aż trudno uwierzyć, że to ogródek balkonowy! Niesamowite są te Twoje róże! ..i te prawdziwe, i te haftowane :) Serduszko wstążeczkowe jest prześliczne. Torba też bardzo mi się spodobała, świetny pojemnik na rozmaite przydasie, znakomity pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  8. Twoje róże podziwiałam już w ubiegłym roku, są cudowne. Masz je na wyciągnięcie ręki, wprost zaglądają do mieszkania.Obrazek cudowny a torba bardzo przydatna, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem oczarowana!!! Pracami, wszystkimi razem i każdą z osobna... o róże? cuuuudne...! Aż wierzyć się nie che, że to przy mieszkaniu, na osiedlu... Pięknie!
    pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Torbę szczególnie podziwiam, bo nie umiem za bardzo szyć. Piękne monogramy!:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem zawsze zauroczona Twoim haftem wstążeczkowym.Serce przepiękne,monogramy i torba również.Miłej niedzieli.

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuję za odwiedziny na moim blogu i miłe słowa. Twoje hafty są prześliczne, jestem zachwycona! Ciocia na pewno będzie się cieszyć z tak wspaniałego prezentu! Też niedawno miałam okazję świętować 86 urodziny mojej mamy :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. jaki cudowny obrazek dla cioci,ten rodzaj haftu jest przecudowny, torba ekstra a róże bradzo zdrowe i sliczne,

    OdpowiedzUsuń
  14. Torba z monogramem śliczna wszystko idealnie dobrane, ale obrazek powalił mnie na kolana cudowny, przepiękny brak mi słów pochwały. Pozdrowionka :

    OdpowiedzUsuń
  15. Na patrzeć się nie mogę, cudowny ten monogram.

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudna pamiątka i monogram, a róże na balkonie masz niesamowite!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne róże i piękna pamiątka z monogramen:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Haft jest cudowny! I to też mój inicjał :) Róże muszą pachnieć nieziemsko!

    OdpowiedzUsuń
  19. Różami zapachniało w moim mieszkaniu, gdy otworzyłam Twój post :) Piękne są, a ta różowa... mmmmmm... Ja mieszkam na I piętrze, więc róże pnące na balkonie nierealne :( a tęsknota jak te Twoje... Ja jeszcze tęsknię za wieczornym zapachem maciejki i za malwami przed domkiem, że o kogucie na płocie nie wspomnę!
    Przygotowałaś cudne serce dla Jubilatki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Planuje , jesli sąsiedzi się zgodzą puścić ta róże na pietro..

      Usuń
  20. Piękne prezenty przygotowałaś, a róże zaglądające do Twojego mieszkanka są bajeczne, już wiem skąd czerpiesz inspiracje:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Rzeczywiście Twój balkon jest prześliczny. Róże to piękne kwiaty.
    Wspaniałe prezenty przygotoałaś dla cioci. Wszystko bardzo dopracowane.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Urocze to serducho wśród tych róż...Fajna aranżacja...Pa....

    OdpowiedzUsuń
  23. Pieknie pokazałaś prezent dla Cioci wśród róż :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Przecudne serce, a torba rewelacyjna ;o)

    OdpowiedzUsuń
  25. Preciosos bordados, tanto el corazón como la inicial me encantan!! bonitas fotos, besos

    OdpowiedzUsuń
  26. Same pieknosci! Jestem zauroczona Twoim blogiem! pozdrowki!

    OdpowiedzUsuń
  27. Podoba mi się takie różane tło.Bardzo ładne zdjęcia.Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetna ta torba:-) Róże jeszcze piękniejsze!
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie:-)))

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękny haft! Cudowne róże! Patrząc na zdjęcia czuć ich zapach... :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękne róże. Serducho i torba bardzo mi się podobają:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Wow... I lovy this letter, too. And the bag - I am speachless.

    OdpowiedzUsuń
  32. Piękny obrazek:))Blokowe róże:))tak je nazywam,u nas pod blokiem też ludzie sobie takie posadzili i dziś są ogromnymi krzakami oddającymi swoje piękno za opiekę:)))Kiedyś nawet zrobiłam taką galerię w "wymarzonym ogrodzie"właśnie pod takim tytułem:)U mnie na stole stoi bukiet róż z działki:)są tak piękne,że nie można od nich oczu oderwać:))pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  33. Bellissimi questi lavori,e meravigliose le tue rose !!!
    Ciao Renza

    OdpowiedzUsuń
  34. Piękne róże zarówno te żywe jak i wyszyte.
    Jak je zabezpieczasz na zimę? Nie mają za mało ziemi? Pamiętam, że moja róża pnąca miała bardzo gruby i głęboki korzeń.

    OdpowiedzUsuń
  35. Zapiera dech w piersiach! Wyglądają naprawdę bosko i te żywe i te w ramce! Ukłony!!:D

    OdpowiedzUsuń
  36. Prześliczne serce a i róże też wspaniałe, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  37. Boskie. A różyczki są perfekcyjne. Gdzie znalazłaś wstążki o takich pięknych kolorkach?

    OdpowiedzUsuń
  38. Róże zawsze na czasie !!!
    Tak w wersji żywej jak i jako hafty !!!
    Pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  39. Cudne róże , żywe i te oczywiście wyszywane , mam pytanie gdzie można takie wstążki zakupić ,,

    OdpowiedzUsuń
  40. o kurcze, zazdroszczę Ci tych róż za balkonem !!!!!!!!!!!!!
    Ale umiejetnosci w hafcie wstążeczkowym też Ci zazdroszczę :-)

    OdpowiedzUsuń
  41. Cudny haft!! Róże wstążeczkowe wyszły przepięknie:) A i te prawdziwe cieszą oczy:))

    OdpowiedzUsuń
  42. Piękne serduszko, wspaniałe:)

    OdpowiedzUsuń
  43. Prześliczne serce, haft uroczy, a róża przewspaniała pozdrawiam Dusia [mam pytanie robisz zamówienia?]

    OdpowiedzUsuń
  44. Przepiękna praca. Ten haft jest wyjątkowo atrakcyjny.Serdecznie pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  45. MARAVILLOSOS TRABAJOS .... FELICIDADES!!!
    UN ABRAZO DESDE NASHVILLE TN

    UN TOQUE DE MERCY
    http://margaritapaz42.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Witaj, na stronie Turkusowy Hamak znalazłam Twoją piękną pracę przedstawiającą różane serduszko. Zakochałam się w tej pracy i zapragnęłam się nauczyć haftu wstążeczkowego. Chciałam się zatem zapytać czy istnieje możliwość uzyskania od Ciebie szablonu tej pracy (o ile taki istnieje) :) Spodziewam się dzidziusia i pomyślałam, że dla mojej córci postarałabym się zrobić coś równie pięknego. Do tej pory królował u mnie haft krzyżykowy, ale trzeba spróbować czegoś nowego. Odezwij się proszę do mnie na maila tacka@o2.pl Pozdrawiam, Gabrysia

    OdpowiedzUsuń

Prawo autorskie



Wszystkie prezentowane na blogu prace, a także zdjęcia są mojego autorstwa (chyba, że jest napisane inaczej) i są moją własnością. Nie zezwalam na ich kopiowanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody. Dziękuję za zrozumienie.

Wyzwanie w szufladzie

Tusal 2014

Tusal 2014
Daty nowiu w roku 2014 01.01.2014 30.01.2014 01.03.2014 30.03.2014 29.04.2014 28.05.2014 27.06.2014 27.07.2014 25.08.2014 24.09.2014 23.10.2014 22.11.2014 22.12.2014

TUSAL 2013

TUSAL 2013
Mój słoiczek i jego ozdoba...

Spis Blogów Robótkowych

I edycja konkursu na najbardziej twórczo zakręcony blog

Candy