Nie próbuj mi wmawiać, że natura nie jest cudem. Nie opowiadaj mi, że życie nie jest baśnią. Ktoś, kto jeszcze tego nie zrozumiał, być może pojmie to dopiero wtedy, gdy baśń zacznie się kończyć.
/Jostein Gaarder/

piątek, 7 czerwca 2013

Prowansalskie Lawendowe marzenia

Witajcie !

Od 2 dni boli mnie okropnie głowa ,wiem , że to wina pogody  ale ile można wytrzymać!.
Wczoraj zamówiłam tort dla syna z okazji 17 urodzin , które przypadają dzisiaj..
Nie było by w tym nic dziwnego gdyby nie fakt , że powinno być 16-te urodziny !!!!!!!!!!!! 
Straszne , cała rodzina się ze mnie śmieje ! , ale ja tak funkcjonuje ,
gdy źle się czuję.
Po 12 godzinach pracy poświęciłam się i pojechaliśmy wczoraj z dziećmi do kina
to w ramach urodzin , dnia dziecka itd.
Aby nie popełnić kolejnej pomyłki , powiedziałam synowi ,że ma iść do księgarni i wybrać
sobie książkę sam ... tak będzie bezpieczniej ..
No cóż mam tylko nadzieję ,że w haftach nie będę robić takich omyłek.

Zauroczenie lawenda twa ! teraz kiedy zaczyna kwitnąć nie mogę wyrzucić jej
z głowy , chodzę na balkon i pod i oglądam jak rośnie!
 Może to niezbyt normalne , ale dla mnie konieczne!
Napawam się widokiem i zapachem , a potem idę przenosić po raz kolejny 
jej motyw na następny mój haft .
Jak będziecie mieli dość lawendy to meldujcie.
Ale nie tylko w haftach i jej prawdziwych kwiatach ja lubię.
Podobają mi się te motywy na różnych przedmiotach , szczególnie na porcelanie,
i kiedy tylko mogę kupuję takową .
Filiżanka i spodeczek to prezent od mojego męża , mam nadzieję ,że nie jedyny
i zgromadzę pokaźną kolekcję tej porcelany. 

Zapraszam do oglądania zdjęć .
poprzednia torba tak bardzo podobała się właścicielce , 
że zmuszona byłam do zrobienia kolejnej , która jednak jest nieco inna w formie.




Zrobiłam tez woreczek , z tym samym motywem , który jest 
upominkiem. Ale chwilowo nie zdradzę dla kogo i z jakiej okazji..


Zegar tyka przypominam o zabawie w łapanie licznika , dla chętnych oczywiście.

A na Turkusowym hamaku trwa zaczęty cykl 
''Uszyj mi mamo''
zachęcam do tej wspaniałej i bardzo mądrej zabawy w dobie zalewających nas tandetnych zabawek,
które często pochodzą z krajów , gdzie nie szanuje się ani wolności ani praw człowieka !
Czy Polki naprawdę nie potrafią tworzyć wspaniałych zabawek?
Przecież widzę na waszych blogach jakie cudne rzeczy robicie !
Zerknijcie na blog Emili , która większość swoich prac poświęca swojej córce!
Kiedyś Jej za to mała podziękuje.
jeszcze raz zapraszam do tego wyzwania !

na którą również zapraszam ogromnie !.
przecież miłośników kotów jest bardzo dużo.

serdecznie zapraszam do zabawy 
Luna .

39 komentarzy:

  1. Jaki piękny worek, a zdjęcia prześliczne ślęczę i gapię się w monitor i zachwycam, hafcik piękny taki delikatny. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Obłędna ta lawenda! I nie wiem która bardziej - prawdziwa czy haftowana :) odtwarzasz ją po mistrzowsku! Filiżanka ze spodkiem - prześliczne, fajny prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny haft lawendy:)
    Pooglądałam trochę, wszystkie Twoje hafty są śliczne :)
    Pozdrawiam, Marta

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczne hafciki! Aż sama mam ochotę sprokurować coś lawendowego.
    Nie moja sprawa, ale jeśli mocno boli Cię głowa powinnaś być zwolniona z wszelkich obowiązków przez rodzinę. byłaś u lekarza? Może zaleciłby jakieś leki oraz sposób postępowania w czasie zmiany pogody, np. picie dużej ilości płynów.

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam lawendę! Bardzo ucieszyłabym się z takiego lawendowego woreczka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lovely bag and the fotos, too.

    OdpowiedzUsuń
  7. Torba tylko do patrzenia , takiej eleganckiej szkoda używać... Woreczek super....Pozdrawiam pa...

    OdpowiedzUsuń
  8. piękny hafcik,a ten serwis z lawendą też posiadam :) pozdrawiam .

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowne lawendowe motywy. Podziwiam Twoje wszechstronne, hafciarskie umiejętności.
    Mam nadzieję,że jak tylkowyjrzy słoneczko za chmur Twoja głowa przestanie Cię niepokoić.
    Pozdrawiam:))))

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękne są Twoje lawendowe hafty.Torba jak zwykle super.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ech, taka pogoda przejściowa... życzę odpoczynku!
    A lawenda jest super, zarówno ta prawdziwa jak i wyhaftowana:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Żelazna kobita z Ciebie! Praca zawodowa, dzieci w "cudownym" wieku :)i mega piękne hafciarskie prace... Bo ta lawenda to grzechu warta!
    P.S. Melduję, że nad Krakowem od 14 świeci słońce.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ah ta lawenda... Czuć ją wszędzie! :) Piękne!

    OdpowiedzUsuń
  14. mmmmmmmm, ależ cudnie:) Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  15. ślicznista torebusia a kabuczeke jaki cudny z lawendą... oj z takiego na pewno wszystko bardziej smakuje

    OdpowiedzUsuń
  16. Lawendy nigdy dosyć:))Też jestem zakręcona lawendowo:))Hafciki cudne:)Ja sobie nawet kafelki w kuchni zdekupażowałam lawendą:)))więc jak dla mnie możesz każdy post zaczynać od lawendy:))))

    OdpowiedzUsuń
  17. Ech, Luna..myslalam ze tylko ja mam bzika na punkcie lawendy i jej motywow, ale widze i czytam ze jest nas duzo wiecej..a moze zalozmy Klub zakreconych lawendowo i pokazujmy tam nasze lawendowe prace, zbiory, kolekcje..mysle ze tematow starczyloby na dlugo.Piekna torba a juz ten kubek ,,tez chce taki..hiihhi.Musze koniecznie uszyc sobie fartuszek z motywem lawendy..Jak zakwitnie Ci juz Twoja lawenda nie zapomnij jej sobie ususzyc..Buziaki.)

    OdpowiedzUsuń
  18. motyw piękny:)sama też uwielbiam lawendę:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Великолепная лаванда!Браво!

    OdpowiedzUsuń
  20. Torby piękne, wcale się nie dziwię , że właścicielka poprzedniej zapragnęła kolejnej :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ten hafcik jest cudny, całość wygląda rewelacyjnie:)
    Sabina

    OdpowiedzUsuń
  22. To naprawdę motyw, który nigdy się nie znudzi. Pięknie wyszło.

    OdpowiedzUsuń
  23. Już pisałam w poprzednim poście, ale muszę powtórzyć przepiękna ta lawenda!!
    Pisząc o pogrubieniu miałam na myśli te fioletowe kwiatki. Wyglądają zachwycająco i zastanawiam się jak osiągnęłaś taki efekt, wg mnie wyglądaja jakby były wypukłe, pogrubione,ale może sie mylę.
    Pozdrawiam:).

    OdpowiedzUsuń
  24. Kochana! Pomyłki zdarzają się najlepszym! Przynajmniej będzie się z czego pośmiać :D Ja czasem też odwalam takie numery, które poźniej stają się tematem rodzinnych anegdot i powszechnego ubawu po pachy. Taki już niektórych urok... Przynajmniej miło spędziliście czas i to jest super, a nie tam mała pomyłka na torcie...
    Lawendowy hafcik śliczny, jak zawsze!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  25. moja mama też zawsze myli daty, więc nie przejmuj się, bo ja to traktuję z uśmiechem :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Witaj-piękne zdjęcia,piękne hafty.Pozdrawiam i zapraszam do Dobrych Czasów w odwiedziny.Ja rozgoszczę się u Ciebie napewno-bo jest tu Pięknie.Pozdrawiam.Jola

    OdpowiedzUsuń
  27. Uwielbiam lawende, a taka torba na lato jak ty robisz to dla mnie spełnienie marzeń. Ja do tej pory tylko wykonywałam haft krzyżykowy, ale kusi mnie żeby nie spróbować pokombinować coś pdobnego jak twoje hafty. Tylko na razie brak mi odwagi brak,no i czasu też mało. Tak że na razie podziwami i zadroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Przepięknie hafty, takie delikatne, dopracowane - cudeńka :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Nic dodać, nic ująć - cudo jednym słowem:)

    OdpowiedzUsuń
  30. łączę się w uwielbieniu dla lawendy :)
    Cudeńka ^^

    OdpowiedzUsuń
  31. Te lawendowe cudeńka są super:))) Ślicznie haftujesz:)

    OdpowiedzUsuń

Prawo autorskie



Wszystkie prezentowane na blogu prace, a także zdjęcia są mojego autorstwa (chyba, że jest napisane inaczej) i są moją własnością. Nie zezwalam na ich kopiowanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody. Dziękuję za zrozumienie.

Wyzwanie w szufladzie

Tusal 2014

Tusal 2014
Daty nowiu w roku 2014 01.01.2014 30.01.2014 01.03.2014 30.03.2014 29.04.2014 28.05.2014 27.06.2014 27.07.2014 25.08.2014 24.09.2014 23.10.2014 22.11.2014 22.12.2014

TUSAL 2013

TUSAL 2013
Mój słoiczek i jego ozdoba...

Spis Blogów Robótkowych

I edycja konkursu na najbardziej twórczo zakręcony blog

Candy