Nie próbuj mi wmawiać, że natura nie jest cudem. Nie opowiadaj mi, że życie nie jest baśnią. Ktoś, kto jeszcze tego nie zrozumiał, być może pojmie to dopiero wtedy, gdy baśń zacznie się kończyć.
/Jostein Gaarder/

środa, 14 stycznia 2015

Lawendowej biżuterii c.d.














Chciałam podziękować wszystkim którzy zapisali się na moją zabawę, obiecuję ,że takie małe candy będzie częściej w tym roku :)
Przede mną kolejne szkolenie i egzamin i dlatego w dalszym ciągu będę Was zamęczać biżuterią , która powstała ''wieki'' temu :) i oto kolejne lawendowe wisiorki z kolczykami. 
Uciekam do książek, pozdrawiam gorąco wszystkich podglądaczy :)
Luna.

21 komentarzy:

  1. Napatrzec się nie moge na te dzieła .

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo mi się podoba Twoja biżuteria, cudnie wykonana

    OdpowiedzUsuń
  3. Taką bizuterię mogę podziwiać bez końca!

    OdpowiedzUsuń
  4. Patrzę, patrzę i podziwiam. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Powodzenia na egzaminie. Zanudzaj, zanudzaj...

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładnie :) Powodzenia na egzaminach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolczyki i wisiorek są oryginalne i śliczne. Powodzenia na egzaminach ( nie dziękuj ! ). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękne, zwłaszcza ten wisior mnie zauroczył...bajeczny!

    OdpowiedzUsuń
  9. Lawendowa biżuteria jest śliczna:)

    OdpowiedzUsuń
  10. jejku ależ to śliczne. Takie delikatne i bez przepychu.... Mnie najwięcej trudności sprawia przyklejanie i mocowanie haftu w tych podstawach . U mnie to mało estetycznie wygląda a u ciebie istny profesjonalizm... No nic tylko brać przykład z twoich zdolności i się uczyć....

    OdpowiedzUsuń
  11. Sklep z biżuterią niedługo otworzysz :) Super!

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękne, jak zawsze! Dla mnie byłyby perfekcyjne, gdyby kolczyki miały koronkowe (metalowe) obramowanie... Tak lubię.:) Ale obiektywnie komplet jest doskonały.:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna lawenda !!!! Precyzja w każdym calu ;-) Pozdrawiam Sylwia

    OdpowiedzUsuń

Prawo autorskie



Wszystkie prezentowane na blogu prace, a także zdjęcia są mojego autorstwa (chyba, że jest napisane inaczej) i są moją własnością. Nie zezwalam na ich kopiowanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody. Dziękuję za zrozumienie.

Wyzwanie w szufladzie

Tusal 2014

Tusal 2014
Daty nowiu w roku 2014 01.01.2014 30.01.2014 01.03.2014 30.03.2014 29.04.2014 28.05.2014 27.06.2014 27.07.2014 25.08.2014 24.09.2014 23.10.2014 22.11.2014 22.12.2014

TUSAL 2013

TUSAL 2013
Mój słoiczek i jego ozdoba...

Spis Blogów Robótkowych

I edycja konkursu na najbardziej twórczo zakręcony blog

Candy