Nie próbuj mi wmawiać, że natura nie jest cudem. Nie opowiadaj mi, że życie nie jest baśnią. Ktoś, kto jeszcze tego nie zrozumiał, być może pojmie to dopiero wtedy, gdy baśń zacznie się kończyć.
/Jostein Gaarder/

sobota, 10 stycznia 2015

W kolorze blue

Jeszcze Was dzisiaj pomęczę biżuterią, jak już kiedyś wspomniałam mam zapas prac, które powstały w ubiegłym roku a nie miałam czasu Wam je zaprezentować. Mam nadzieję, że nie czujecie się zmęczone monotonią na blogu :) obiecuję jutro pokażę pracę Nimue z którą trudno mi się rozstać ale o tym jutro...
Teraz coś dla wielbicieli niebieskości w różnych odcieniach- wisiorki i bransoletka .Wzór niezapominajek zmniejszyłam z oryginału haftu  który był przeznaczony do innych celów:)  naprawdę nie było łatwo osiągnąć oczekiwany efekt. trudno wyszywać takie maleństwa i zachować określoną formę. czy mi się udało oceńcie sami. Pozostałe modele to efekt improwizacji.





















Wiatr hula za oknem ale nie ma co narzekać, jak napisała wczoraj piegucha lepsze to niż zawieje śnieżne, które utrudniają życie, 
Spokojnej soboty Wam życzę .
Luna.

35 komentarzy:

  1. Zjawiskowe! Nie potrafię wybrać najpiękniejszej pracy!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna ta Twoja biżuteria. Patrzę i podziwiam:)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapatrzyłam się na te przepiękne cudeńka. Wszystkie są rewelacyjne. Pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne, to prawda trudno wybrać najpiękniejszy:)

    OdpowiedzUsuń
  5. przepiękne te Twoje niebieskości!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeśli o mnie chodzi, to taką monotonię mogę oglądać całymi dniami. Jestem wielbicielką pięknej biżuterii, a Twoja taka właśnie jest. Te zestawy szafirów i granatów są najpiekniejsze.

    OdpowiedzUsuń
  7. O proszę, wszystkie piękne ale ta niezapominajka najładniejsza moim zdaniem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najtrudniej było ją wyszyć zachowując wzór.

      Usuń
  8. Luna - brakuje słów, aby wyrazić zachwyt.
    Biżuteria jest po prostu PRZEPIĘKNA

    OdpowiedzUsuń
  9. Przecudowny ta Twoja monotonia:-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudne niebieskości! Niezapominajka jak marzenie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przesliczne, romantyczne i bardzo kobiece. Jestem wielbicielka wszelkich tego typu ozdob. Ale zaczynam miec problem, skonczylam 50 lat i nie zawsze mam teraz odwage zalozyc cos takiego, bo mi sie wydaje ze inni pomysla ze "stara baba" sie wystroila... Wiem wiem, gdybym moze wygladala jak Monica Bellucci to pewnie wcale bym sie nie zastanawiala... No i przyznam ze bardzo szkoda mi tego odchodzacego czasu, nie ze wzgledu na siwiejace wlosy czy kilka zmarszczek wiecej, ale wlasnie dlatego ze juz niestety nie "wszystko wypada"...choc bizuteria sama w sobie jest naprawde sliczna....pozdrawiam cieplo:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm czy ja wiem takie wisiorki mogą nosić kobiety w każdym wieku, wydaje mi się ,że istotniejszy jest tu wzór i kolor haftu. Zresztą 50 lat to nie jest starość! dlaczego odbierać sobie trochę przyjemności :)

      Usuń
  12. Biżuteria cudna, a że to mój ulubiony kolor tym bardziej mi się podoba. Ja myślę, że może ją nosić każdy bez względu na wiek. Ja bym założyła mimo, że dawno ukończyłam 50 lat. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepych niczym w XIX-wiecznej Anglii. Dziś wolę minimalizm, ale kiedyś spaliłabym się za taką biżuterią. Piękna!
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  14. Prześliczne niebieskości i romantyczne! Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne. W moim ulubionym kolorze!

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiękna biżuteria w cudownych kolorach, wspaniałe to wykonałaś

    OdpowiedzUsuń
  17. W kolorze blue jest pięknie ! Jak zawsze zresztą :-)
    Pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jest to fiolet ale cieszę się ,że niebieskości też CI się podobają.

      Usuń
  18. Cudowne...niezapominajki podbiły moje serce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już sama nie wiem który wzór bardziej mi się podoba, ale niezapominajki są bardziej delikatne.

      Usuń
  19. Niezwykle piękne, jak zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  20. cudowne, nie wiadomo który piękniejszy

    OdpowiedzUsuń
  21. Przepiękne, bardzo oryginalne:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudne te prace, kolory piękne...

    OdpowiedzUsuń

Prawo autorskie



Wszystkie prezentowane na blogu prace, a także zdjęcia są mojego autorstwa (chyba, że jest napisane inaczej) i są moją własnością. Nie zezwalam na ich kopiowanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody. Dziękuję za zrozumienie.

Wyzwanie w szufladzie

Tusal 2014

Tusal 2014
Daty nowiu w roku 2014 01.01.2014 30.01.2014 01.03.2014 30.03.2014 29.04.2014 28.05.2014 27.06.2014 27.07.2014 25.08.2014 24.09.2014 23.10.2014 22.11.2014 22.12.2014

TUSAL 2013

TUSAL 2013
Mój słoiczek i jego ozdoba...

Spis Blogów Robótkowych

I edycja konkursu na najbardziej twórczo zakręcony blog

Candy