Nie próbuj mi wmawiać, że natura nie jest cudem. Nie opowiadaj mi, że życie nie jest baśnią. Ktoś, kto jeszcze tego nie zrozumiał, być może pojmie to dopiero wtedy, gdy baśń zacznie się kończyć.
/Jostein Gaarder/

niedziela, 4 stycznia 2015

TUSALowa Zwyciężczyni 2014 !

Witam Was bardzo serdecznie, wiem, że się już niecierpliwicie i oczekujecie na ogłoszenie wyników. Rozliczne obowiązki sprawiają, że na dzień dzisiejszy mam niewiele czasu na blogowanie, ale postanowiłam uporać się ze zliczaniem głosów jak najszybciej bo kto wie co wydarzy się za parę dni :) 
Zatem ogłaszam uroczyście ,że zwyciężczynią tej edycji Tusalowej zabawy została
Promyk !!!  z ilością 39 punktów .
Serdecznie Ci gratuluję. W ciągu miesiąca wyślę do Ciebie upominek. Proszę też o przesłanie na mój e-mail Twojego adresu.

Przypominam, że uczestniczki Tusala 2014 które wyrażą taką wolę mogą wysłać na adres zwyciężczyni własnoręcznie wykonany upominek. Nie jest to jednak obowiązek!

Drugie miejsce zajęła Pasje Violi
Trzecie miejsce należy do inaa 232

Dziewczyny wszystkim Wam gratuluję i jeszcze raz dziękuje za wspaniałą zabawę. wszystkim Wam dziękuję za wyrozumiałość i cierpliwość.
W tym roku Tusalowej zabawy podjęła się Ania zapraszam na Jej bloga.

Serdecznie Was pozdrawiam.
Luna. 

19 komentarzy:

  1. Gratulacje Promyczku,mcudowny słoiczek wielkie brawa;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też Wam gratuluję Dziewczęta, choć w tym temacie słabiutka jestem!

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję.
    Luno, bardzo Ci dziękuję za zabawę i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale się cieszę! Bardzo, bardzo dziękuję tym z was, które przyznały mi punkty. Ściskam was i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje dziewczyny - świetna robota!

    OdpowiedzUsuń
  6. Luno mogę Cię prosić o wysłanie mi wzorku do aniołka z dzieciątkiem, dziękuje z góry mój mail to amaranth1986@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. napisałam do Ciebie maila...o jaki obrazek Ci chodzi ?

      Usuń
  7. Gratuluje Promyczku! I podziwiam nie tylko sloiczek ale rowniez systematycznosc :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje! :D
    Super zabawa :):) Dziękuję :*
    inaa232

    OdpowiedzUsuń

Prawo autorskie



Wszystkie prezentowane na blogu prace, a także zdjęcia są mojego autorstwa (chyba, że jest napisane inaczej) i są moją własnością. Nie zezwalam na ich kopiowanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody. Dziękuję za zrozumienie.

Wyzwanie w szufladzie

Tusal 2014

Tusal 2014
Daty nowiu w roku 2014 01.01.2014 30.01.2014 01.03.2014 30.03.2014 29.04.2014 28.05.2014 27.06.2014 27.07.2014 25.08.2014 24.09.2014 23.10.2014 22.11.2014 22.12.2014

TUSAL 2013

TUSAL 2013
Mój słoiczek i jego ozdoba...

Spis Blogów Robótkowych

I edycja konkursu na najbardziej twórczo zakręcony blog

Candy