Nie próbuj mi wmawiać, że natura nie jest cudem. Nie opowiadaj mi, że życie nie jest baśnią. Ktoś, kto jeszcze tego nie zrozumiał, być może pojmie to dopiero wtedy, gdy baśń zacznie się kończyć.
/Jostein Gaarder/

poniedziałek, 5 stycznia 2015

''Gorąca Hilda''


Bardzo Wam wszystkim dziękuję za życzenia z okazji Świąt i Nowego Roku, mam nadzieję,że nam wszystkim przyniesie wiele dobrego.
Nie wiem jak u Was ale u mnie przed południem zrobiło się biało a po puszystych płatkach została tylko mokra breja, która wieczorem zaczęła zamarzać...brr jak ja nie lubię takiej zimy! najchętniej usiadłabym przy piecu położyła głowę na poduszce i obudziła się wiosną:). Oj tam pomarzyć można!
Witam Was serdecznie. niedawno wróciłam do domu, zmęczona, ale nie na tyle by nie otworzyć komputer i zajrzeć do Was i popatrzeć co u Was słychać :) tyle się dzieje, macie nowe prace, plany na najbliższe miesiące a u mnie totalny zastój !! i nie zanosi się na zmiany jak na razie. Tak bym chciała wyszyć sobie jakiegoś elfa buuuuu a tu jeśli nawet to zrobię to czuję w kościach, że nie zostanie u mnie buuu... ale dosyć marudzenia! pokażę Wam jaki zrobiłam transfer na poduszkę dla mojej Mamy, która ma piec kaflowy, który może stanowić dekorację dla podusi hi hi.
Jak zdążyliście się zapewne zorientować transfer przedstawia siedzącą przy piecu Hildę, która zszywa swoje hmm wdzianko :) 
Już dawno marzył mi się taki transfer! ale kupiłam do tego celu specjalny papier wydrukowałam wzór i naprasowałam na tkaninę... tak jak w przypadku koszulki z jesienną elficzka :), zrobiłam też kilka koszulek dla moich chłopaków ale pokażę je następnym razem..przy okazji.







Czyż nieprawdą jest, że Hilda to gorąca kobieta! przy niej nie idzie zmarznąć hi hi.
Miłego wieczoru!
Luna.

22 komentarze:

  1. Zgadzam się, to bardzo gorąca kobitka.

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj gorąca kobietka zasiadła....
    U nas zimowo, ślisko i chłopek młodociany zabawę sobie urządził i nie wyrobił na zakręcie na parkingu- 3 auta zrobiły "plum". Takie tam małe przytulanie autek....

    OdpowiedzUsuń
  3. Wesolutka ta poducha z Hildą. Wszystkiego dobrego w Nowym 2015 Roku!

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękna poducha i taka....
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Hilda jest świetna :)
    U mnie zima śnieżna i śliska, próbowałam odśnieżać koło domu, ale ciągle prószyło na nowo.

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię Hildę za to że ona lubi siebie i swoje kształty, więc podusia jak najbardziej mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna podusia z Hildą, która nie martwi się o swoje kształty i o diety odchudzające. Taka to ma życie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten brzusio.., super babka. Taka z krwi i kości.

    OdpowiedzUsuń
  9. niezłych gabarytów ta... Hildziunia... hihi
    transfer śliczny to i podusia udana

    OdpowiedzUsuń
  10. Hilda mnie zawsze rozbraja, pięknie wyszedł Ci ten transfer i cała poduch! Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  11. Patrząc na tę uroczą Hildę, doszłam do wniosku, że nie mam się co wstydzić swych kształtów tam i ówdzie :))))) Podusia milusia ;)
    Pozdrawiam Dorota

    OdpowiedzUsuń
  12. Lubię motyw Hildy:)))super babka:)))

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale świetna poducha! Z jajem!:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kusząca pani ;) To wdzianko to chyba wcale nie dla niej :P Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  15. Super ta poduszka....Buziaki pa...

    OdpowiedzUsuń

Prawo autorskie



Wszystkie prezentowane na blogu prace, a także zdjęcia są mojego autorstwa (chyba, że jest napisane inaczej) i są moją własnością. Nie zezwalam na ich kopiowanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody. Dziękuję za zrozumienie.

Wyzwanie w szufladzie

Tusal 2014

Tusal 2014
Daty nowiu w roku 2014 01.01.2014 30.01.2014 01.03.2014 30.03.2014 29.04.2014 28.05.2014 27.06.2014 27.07.2014 25.08.2014 24.09.2014 23.10.2014 22.11.2014 22.12.2014

TUSAL 2013

TUSAL 2013
Mój słoiczek i jego ozdoba...

Spis Blogów Robótkowych

I edycja konkursu na najbardziej twórczo zakręcony blog

Candy