Nie próbuj mi wmawiać, że natura nie jest cudem. Nie opowiadaj mi, że życie nie jest baśnią. Ktoś, kto jeszcze tego nie zrozumiał, być może pojmie to dopiero wtedy, gdy baśń zacznie się kończyć.
/Jostein Gaarder/

poniedziałek, 18 lipca 2011

Łagów moja miłość..


Wróciłam... ja i Hilda , ale stęskniłam się  za Wami ..  Bardzo dziękuję za wszystkie życzenia udanych wakacji , mam nadzieję , że i Wasze urlopy będą bardzo udane. Urlop spędziłam bardzo aktywnie , spacerując, trochę pływając i oczywiście haftując.
Zaczęłam moją przygodę od odwiedzenia bardzo urokliwego miejsca z duszą .. Łagowa Lubuskiego. jeżdzę w to miejsce od dziecka i jeszcze mi się nie znudziło. To tam włąsnie szukałam elfów i ważek..


Ta urokliwa miejscowość położona jest nad dwoma jeziorami i przypomina trochę bajkową krainę.


Jest oczywiście i zamek..


Kocham klimat tego miejsca, a okoliczne lasy i bory to raj dla poszukujacych przygód , historii i grzybów..


W tej magicznej krainie nawet woda  ipływające w niej kaczki mają niezwykłą barwę..


Wielkim atutem tego miejsca jest czysta woda i obfitość zieleni

 
.Moje dziatki oczywiście dokazywały we wodzie.


Co roku w Łagowie odbywa się Lubuskie lato filmowe , z tej okazji są organizowane różne imprezy.
Tym razem trafiliśmy bardzo szczęśliwie , tak twierdzi moja najmłodsza latorośl , ponieważ aktorzy prezentowali stroje z filmu Gwiezdne wojny.. oczywiście przyjdzie mi wyszywać klona i inną postać tego filmu..


 I obowiązkowe zdjecie..


W tych dniach odbywały się też dni województwa i Łagowa , dlatego też miejscowe panie prezentowały swoje wytwory...


Te koronkowe cuda to oczywiście koronka klockowa.. czyż nie jest piękna!

 
Te serca są zabójczo piękne.


Indycze jajo ale jakie!
Tych cudów było więcej ale nie wszystkie udało mi się sfotografować , ale napełniłam swoją głowę nowymi pomysłami. .
To tyle na ten post , może dzisiaj albo w kolejnych dniach pokażę Wam inne ciekawe miejsce i pochwalę się tym co zrobiłam a co musi nabrać jeszcze odpowiednią formę.

6 komentarzy:

  1. ja mieszkalam niedaleko Lagowa i potwierdzam, ze przyroda jest tam piekna , wojewodztwo Lubuskie jest bardzo krajobrazowe,ze tak sie wyraze:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Urocza okolica, byłam tam w czerwcowy weekend.Prace miejscowych artystek zachwycające!

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieszę się że odpoczęłaś, nawet w toim poście czuje się nowy kiełkujacy entuzjazm, dobry nastrój myślę że przyroda zrobiła swoje, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj:D
    strasznie się cieszę, że Cię odnalazłam, bo jakoś mi się zawieruszyłaś:DDD
    Widzę i ciesze się, że urlop się udał:))
    Ja odcięłam się od świata na calutkie wakacje:)))nic tak nie potrafi przytulić jak zieloności;D

    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  5. Rzeczywiście piękna okolica i pomyśleć,że mam niedaleko rodzinę,a jeszcze tam na dłużej nie byłam :( Pozdrawiam Magda

    OdpowiedzUsuń
  6. Czasami warto pojechać gdzieś blisko , bo nie zawsze zdajemy sobie sprawę z tego ile piękna jest niezbyt daleko od nas...

    OdpowiedzUsuń

Prawo autorskie



Wszystkie prezentowane na blogu prace, a także zdjęcia są mojego autorstwa (chyba, że jest napisane inaczej) i są moją własnością. Nie zezwalam na ich kopiowanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody. Dziękuję za zrozumienie.

Wyzwanie w szufladzie

Tusal 2014

Tusal 2014
Daty nowiu w roku 2014 01.01.2014 30.01.2014 01.03.2014 30.03.2014 29.04.2014 28.05.2014 27.06.2014 27.07.2014 25.08.2014 24.09.2014 23.10.2014 22.11.2014 22.12.2014

TUSAL 2013

TUSAL 2013
Mój słoiczek i jego ozdoba...

Spis Blogów Robótkowych

I edycja konkursu na najbardziej twórczo zakręcony blog

Candy