Nie próbuj mi wmawiać, że natura nie jest cudem. Nie opowiadaj mi, że życie nie jest baśnią. Ktoś, kto jeszcze tego nie zrozumiał, być może pojmie to dopiero wtedy, gdy baśń zacznie się kończyć.
/Jostein Gaarder/

poniedziałek, 25 lipca 2011

wyróżnienie

Jestem bardzo zaskoczona , ponieważ otrzymałam wyróżnienie od Lothluin z bogu
http://lothluin.blogspot.com/
Naprawdę nie wiem co napisać, jestem bardzo zdziwiona i  zaskoczona . Bardzo dziękuje właścicielce bloga za takie wyróżnienie .
Jeśli dobrze zrozumiałam to mam napisać 7 rzeczy o sobie.. to tez nie jest łatwe , ale sie postaram.
1Jak pewnie zauważyliście kocham hafty w każdej postaci , którymi zajmuje sie od ponad 20 lat..
dzień beż krzyżyw na kanwie to dzien stracony dla mnie  he he.
2 .Jestem uzależniona od czarnej kawy, uwielbiam ja i chyba nie potrafiłabym sobie odmówić.
3 Moja wielka miłoscią są książki od dziecka je połykam , czytam codziennie ,czasem zamykam się w łazience by mi nie przeszkadzano.
4 Moją kolejną miłością jest muzyka, lubię wiele gatunków ale moje ulubione zespoły to Nightwish, Dishwalla, kocham muzyke lat 80 tych, słucham Tymoteusza i wiele innych.
5 Mam kochającego męża który spełnia wszystkie moje zachcianki.
6 Jestem bardzo nieufna i skryta .
7Mam dwoje dzieci , które niestety rosną zbyt szybko.
To tyle co moge tak szybko napisać o sobie , wielu rzeczy dowiecie się czytając mojego bloga.
Bardzo mi trudno wyróżnić jakieś blogi ,ponieważ każdy jest niepowtarzalny i wiele mi sie podoba , to na pewno te które odwiedzam., dlatego nie bedę robić takiej  listy ,tym bardziej ,że nie wszyscy chcą brać udział w takiej zabawie .. wybaczcie..
 Pozdrawiam Was serdecznie.

4 komentarze:

  1. Congratulations on your Award and hope that you are having a lovely week

    Hugs
    Carolyn

    OdpowiedzUsuń
  2. Moje gratulacje! Teraz co nieco wiem o Tobie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapraszam do mnie po wyróżnienie.

    OdpowiedzUsuń
  4. To i ja si e dołączę do wyróżnienia i zapraszam po odbiór u mnie ..

    OdpowiedzUsuń

Prawo autorskie



Wszystkie prezentowane na blogu prace, a także zdjęcia są mojego autorstwa (chyba, że jest napisane inaczej) i są moją własnością. Nie zezwalam na ich kopiowanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody. Dziękuję za zrozumienie.

Wyzwanie w szufladzie

Tusal 2014

Tusal 2014
Daty nowiu w roku 2014 01.01.2014 30.01.2014 01.03.2014 30.03.2014 29.04.2014 28.05.2014 27.06.2014 27.07.2014 25.08.2014 24.09.2014 23.10.2014 22.11.2014 22.12.2014

TUSAL 2013

TUSAL 2013
Mój słoiczek i jego ozdoba...

Spis Blogów Robótkowych

I edycja konkursu na najbardziej twórczo zakręcony blog

Candy