Nie próbuj mi wmawiać, że natura nie jest cudem. Nie opowiadaj mi, że życie nie jest baśnią. Ktoś, kto jeszcze tego nie zrozumiał, być może pojmie to dopiero wtedy, gdy baśń zacznie się kończyć.
/Jostein Gaarder/

piątek, 2 marca 2012

Co spedza mi sen z powiek..


Chcecie wiedzieć co spędza mi sen z powiek?
 Dlaczego nie mogę spać po nocach?
sami zobaczcie...
Ten post nie będzie miał wielu słów , bo słowa nie są tu najważniejsze
Możecie tylko usłyszeć moje westchnienia , i jęki..


tylko nie pytajcie mnie o wzory..




Dodam tylko  że zdjecia nie sa moja własnością ,
 nie moge podac ich pochodzenia bo zwyczajnie nie pamietam. 
Zbierałam przez miesiace by podziwiać. Będę szukac tych wzorów i kiedyś odnajde..



Myślę ,że na dzisiaj wystarczy... więcej pokażę innym razem.
Niech moje marzenia staną sie dla Was zródłem inspiracji..

36 komentarzy:

  1. Nie dziwie sie , ze nie mozesz spac !
    Wzory wszystkie sa piekne,unikalne i mam nadzieje, ze je wszystkie znajdziesz i kiedys zobaczymy Twoje dziela ....
    Mos serdecznosci !

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też bym nie mogła spać myśląc to tak cudnych wzorkach. Nigdy nawet nie widziałam ich .Szkoda,bo może bym mogła wtedy pomóc a tak......

    OdpowiedzUsuń
  3. Unfortunately, I can't read the text, but I really enjoyed looking through the pictures. They are so nice!

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne wzory ja też nie mogłabym spać na twoim miejscu - trzymam kciuki żebyś je znalazła:) Pozdrawiam Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  5. ha, teraz i ja nie będę mogła spać :P
    i jeszcze te kluczyki... aaaaa!!! uwielbiam kluczyki ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne hafty!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Na hafcie się nie znam ale bardzo mi się podobają te wzory:) Życzę dużo cierpliwości w szukaniu wzorów:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ambitne marzenia masz, wszystkie hafty przepiękne, życze powodzenia w poszukiwaniach i ich realizacji!

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie, no nie, nie zgadzam się. Jak to wszystko zrobisz to będzie, że Jeseś samowystarczalna i co wtedy z wymiankami, prezentami, niespodziewajkami. Luna, nie przesadzaj, bo się rozpłaczę. Już miałabym problem z zrobieniem dla Ciebie czegoś co Sama nie potrafisz.Więc uprzejmie się upraszam o troszeczkę wstrzemięźliwości w rozbchanych pragnieniach, hihi.
    Bziole zdolniaszko.

    OdpowiedzUsuń
  10. Luna serca nie masz :) teraz i ja będę miała bezsenne noce. Piękne hafty!!! szukaj kochana tych wzorów i haftuj ile się da :) Pozdrawiam Edka :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowności! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Luna Hildę i ja znalazłam i tez baz wzorów , mam jeszcze Hilde w wanie niebieskiej i kombinuje jak ja zrobić ...Reszty nie widziałam ...

    OdpowiedzUsuń
  13. Oj nie dziwię Ci się ,że masz problemy ze snem ...... Też mam w swoich zbiorach zachomikowanych kilka cudowności do których wzdycham ilekroć zaglądnę .... Życze powodzenia w odnalezieniu tych cacuszek .....

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękności:) Zapraszam do mnie na Candy:)

    OdpowiedzUsuń
  15. WCALE SIE TOBIE NIE DZIWIĘ:)))

    OdpowiedzUsuń
  16. Przyłączam się do poszukiwań! Cudne wzory!

    OdpowiedzUsuń
  17. Hildę znalazłam tu: http://chomikuj.pl/JamelaH/Galeria/Hilda
    Niestety, ja nie mam konta w chomikuj, ale jeśli Ty masz, można napisać z prośbą o schematy...
    :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Też uwielbiam oglądać strony z takimi pięknymi wytworami.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne! Na pewno niejedną z tych prac zrobisz własnoręcznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Hilda super, pierwszy raz widzę, ale samplery też świetne, chyba mam podobne, to może Ci podeślę?:D

    OdpowiedzUsuń
  21. No faktycznie dla hafciarki takie rzeczy mogą być przyczyną bezsenności :) Piękne wzory!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudności! Podejrzewam, że część wzorów może pochodzić z francuskiego czasopisma Creation Point de Croix

    OdpowiedzUsuń
  23. Очень красиво! Мне понравилась швейная машина.

    OdpowiedzUsuń
  24. Niektóre z wzorów pochodzących z tego czasopisma można zobaczyć tutaj

    OdpowiedzUsuń
  25. O śliczne. Jak trafię na jakiś wzór to Ci prześlę. pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Tuome jak bedziesz miec namiary na takie kluczyki to daj znać.. milomi ,że wiecej z Was wpedze w bezsennosc.
    Tymczasem przeszukuje internet w poszukiwaniu wzorów.

    Kajka bez obaw! nigdy nie bede samowystarczalna i nie bede umiała wszystkiego! a na wymianki bede sie zapisywac w miare swoich możliwosci.

    Edyta serce mam ale niech i twoje pocierpi hi hi.

    Violi- mam pare wzorów Hildy ale mnienie satysfakcjonuja te co pokazałam sa lepiej dopracowane.

    Chrana sprawdze tęgo chomika.

    haftytiny- nie ma sprawy mozesz podesłac.

    Arachne dobrze podejrzewasz.
    Tez bywam na stronie która podałas, piekny blog.

    Paulis dziekuje i polecam sie pamieci.

    OdpowiedzUsuń
  27. oj, przepiękne, rozpływam się myśląc o nich...

    OdpowiedzUsuń
  28. TE HAFTY TO MARZENIE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!POZDRAWIAM;-)

    OdpowiedzUsuń
  29. Właśnie miałam zapytać o wzory!!!! Dziękuję Ci za odwiedziny, i że zostawiłaś taki sympatyczny komentarz. Dięki komentarzom tarfiam w fajne miejsca, takie jak Twoj blog:) Cudeńka! Będę tu u Ciebie gościem, jesli pozwolisz:))Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  30. Maila właśnie to Ciebie produkuję :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Witam Twoje prace można oglądać , oglądać i za każdym razem dostrzegam coś nowego.Wielka precyzja,piękne

    OdpowiedzUsuń
  32. http://mirknig.com/jurnaly/rukodelie/1181302428-patricia-andrle-sxemy-dlya-vyshivki.html tutaj jeden schemacik odnalazłam, a raczej książeczke (chociaż nie ściągałam jej) :) :*


    Nie wiem czy kilku schematów nie widziałam w swoich gazetkach francuskich. Musiałabym zerknąć

    OdpowiedzUsuń

Prawo autorskie



Wszystkie prezentowane na blogu prace, a także zdjęcia są mojego autorstwa (chyba, że jest napisane inaczej) i są moją własnością. Nie zezwalam na ich kopiowanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody. Dziękuję za zrozumienie.

Wyzwanie w szufladzie

Tusal 2014

Tusal 2014
Daty nowiu w roku 2014 01.01.2014 30.01.2014 01.03.2014 30.03.2014 29.04.2014 28.05.2014 27.06.2014 27.07.2014 25.08.2014 24.09.2014 23.10.2014 22.11.2014 22.12.2014

TUSAL 2013

TUSAL 2013
Mój słoiczek i jego ozdoba...

Spis Blogów Robótkowych

I edycja konkursu na najbardziej twórczo zakręcony blog

Candy