Nie próbuj mi wmawiać, że natura nie jest cudem. Nie opowiadaj mi, że życie nie jest baśnią. Ktoś, kto jeszcze tego nie zrozumiał, być może pojmie to dopiero wtedy, gdy baśń zacznie się kończyć.
/Jostein Gaarder/

poniedziałek, 13 sierpnia 2012

Wyzwanie u Wioli


Jakiś czas temu zapisałam się na wyzwanie u Wioli  "Wakacji czar..lata czar...


Lato kojarzy mi się z  różnymi rzeczami , ale przede wszystkim to pola i łąki z cudownie kwitnącymi polnymi kwiatami , makami i chabrami.


Nie ma lata bez kwiatów ! , dlatego postanowiłam odrobinkę tego widoku przenieść na lnianą spódniczkę i batystowy woreczek.



Uwielbiam maki , dla mnie to zdecydowanie kwiaty lata , kocham je za ich niesamowita barwę , delikatność i ulotne piękno.
Tak trudno zatrzymac je na dłużej , ich płatki szybko opadaja i poddawają się wszelkim zawirowaniom atmosferycznym.

 Delikatna tkanina świetnie współgra z ich eterycznością i zwiewnością..


Moim pracom towarzyszą zdjęcia maków mojego siewu , które zakwitły w tamtym roku i rozsiały się by cieszyć moje oczy i tych wszystkich którzy zechcą na nie spojrzeć .



Moja pracę zgłaszam na wyzwanie u Wioli

27 komentarzy:

  1. Spódniczka bardzo delikatna i letnia bardzo. Mak śliczny. Miłego weekendu,Grzegorz.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie! Spódniczka cudna i delikatny wzorek! Tak... maki i habry na polach to symbol lata :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Maki jak marzenie...))))Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne wszystko:) ja też uwielbiam maki:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oooo! taka spódniczka, najlepiej w komplecie z bluzeczką, chodziła mi niedawno po głowie, z białego cienkiego lnu i z pojedynczym haftowanym kwiatkiem :))) Uwielbiam Twoje kwiatkowo-łąkowe hafty, ten mak jest cudny!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne wyzwanie, życzę powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie to sobie wymyśliłaś i wykonałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Grazie per la tua visita,
    ciao, Claudia

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakbyś jednak zmieniła zdanie w sprawie kociej wymianki to zapraszam. Spódniczka jest boska. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Az chciałoby sie go zerwać!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Witam i dziekuje za odwiedzinki i mle slowa:)
    Piekne Twoje maki i cudnie woreczki
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do mnie na giveaway :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowne fotografie i hafty! Najbardziej podoba mi się maczek na spódniczce! Śliczności!

    Pozdrowienia:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie!!!! Maki jak prawdziwe. Zaraz biegnę oddać głos :)))

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudne maki i te haftowane i te ogrodowe. Też biegnę głosować...

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękne te Twoje maczki!!!! Aż ciężko rozróżnić które są prawdziwe, a które wyszyte :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Thank you for having visited to me, and follow me... Come play with me. My blog will be August on 24 2 year old. if you share my game call (picture with bear, and link to my blog), you may win pearl jewel, or home-made soap, which I prepare,.

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepiękne są te Twoje hafy makowe, uwielbiam maki. Do haftu nie mam zacięcia, ale taki motyw na spódnicy ogromnie mi się podoba, więc może się przełamię;) zawłaszcza, że mam jedną "nudną" spódnicę, której przydałoby się ciut życia:))

    OdpowiedzUsuń
  18. Ciao Luna,
    grazie per la tua visita!
    Molto belli i tuoi lavori!!!
    un abbraccio grande,
    a presto Claudia

    OdpowiedzUsuń
  19. Maki jak żywe, śliczne, ba prześliczne!!!Dziękuję serdecznie za odwiedzinki! Pozdrowionka.papa

    OdpowiedzUsuń
  20. Luna..jakie ladne i mile dla oka embriodery,,,te maki sa jak zywe,,pracuj dalej nad takim wlasnie haftem..ide do Wioli by Cie tam anonsowac jako The Best..)

    OdpowiedzUsuń
  21. Hi hi Luna..wlasnie..daty sie pomieszaly i juz dawno po wyzwaniu...ubawilam sie a tak chcialam pomoc..Lagow natomiest znam swietnie, urodzialm sie w Nowym Miasteczku,,do ogolniaka chodzilam w Kozuchowie a studiowalam w Zielonej Gorze i Wrocku...pozdrawiam .)

    OdpowiedzUsuń
  22. Super:) Mam taką spódnicę, znudziła mi się, to by było świetne odnowienie:)

    OdpowiedzUsuń

Prawo autorskie



Wszystkie prezentowane na blogu prace, a także zdjęcia są mojego autorstwa (chyba, że jest napisane inaczej) i są moją własnością. Nie zezwalam na ich kopiowanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody. Dziękuję za zrozumienie.

Wyzwanie w szufladzie

Tusal 2014

Tusal 2014
Daty nowiu w roku 2014 01.01.2014 30.01.2014 01.03.2014 30.03.2014 29.04.2014 28.05.2014 27.06.2014 27.07.2014 25.08.2014 24.09.2014 23.10.2014 22.11.2014 22.12.2014

TUSAL 2013

TUSAL 2013
Mój słoiczek i jego ozdoba...

Spis Blogów Robótkowych

I edycja konkursu na najbardziej twórczo zakręcony blog

Candy