Nie próbuj mi wmawiać, że natura nie jest cudem. Nie opowiadaj mi, że życie nie jest baśnią. Ktoś, kto jeszcze tego nie zrozumiał, być może pojmie to dopiero wtedy, gdy baśń zacznie się kończyć.
/Jostein Gaarder/

niedziela, 12 sierpnia 2012

Łagów moimi oczami..


Zapraszam Was na bardzo długa fotorelacje z mojego urlopu.

Stęskniłam się za Wami... od mojego powrotu z wakacji upłynęło prawie dwa tygodnie , a mnie brakuje czasu nawet na oddychanie he he. Mam tyle zaległości , że naprawdę nie wiem jak je nadrobię.
Chciałam Wam pokazać masę rzeczy a ciągle nie mogę znalezć chwili by usiąść i posegregować zdjęcia . Czy możecie sobie wyobrazic , że od 12 dni nie miałam igły i tamborka w dłoniach !
...Ale staram się osiagnąć równowagę w moich zmaganiach ze soba , dlatego mam nadzieję , że juz niedługo zabiore sie za jedną z wielu nieskończonych robótek...


Tymczasem chciałabym Was zabrac na spacer po magicznej dla mnie ''krainie'' ..moim ukochanym Łagowie . Każdy z nas ma takie miejsca do których bardzo chętnie wraca. a ja wracam do niewielkie miasteczka na zachodzie Polski położonego nad przecudnymi jeziorami.
Bardzo trudno czasem oddac urok i magię miejsca  które wydaje  się nam niezwykłe , nietuzinkowe , co fascynuje i pociąga ,  chcielibyśmy pokazać je innym , podzielić się wrażeniami , a nie zawsze jest to możliwe ... , czy mnie sie to udało możecie ocenić sami. 
Przede wszystkim chciałam Wam pokazac to miejsce MOIMI OCZAMi , czy to mozliwe... myslę , że tak , dlatego celowo na poczatek wybrałam te zdjecia , które najbardziej oddaja charakter tego co mnie tak fascynuje w Łagowie.  Tak ja patrze na to cudowne miejsce i chciałam abyscie i Wy zobaczyli to co od ponad 30 lat mnie magnetyzuje.
Pierwszy raz przyjechałam tutaj jako 6 letnie dziecko z rodzicami i zakochałam się ... i ta miłość trwa po dzień dzisiejszy.... tak wiem kochliwa jestem bardzo , ale co tam..


To co uwidoczniłam na zdjęciach spowodowało , że wpadłam w zachwyt na dobre kilka minut i gdyby nie obecność rodziny , która na każdym kroku mnie poganiała stałabym tak urzeczona bardzo długo.
I kto twierdzi ,że nie ma magicznych miejsc a elfy nie istnieją ha ! Głowę daję , że te widoki przeniesione są z jakiejś bajki..

.
Mogłabym godzinami siedzieć  i podziwiać liście tańczące na wodzie , konary drzew zanurzone w jej toni , cóż więcej trzeba by być szcześliwym..


Jakież to magiczne istoty kryją się tutaj ! Jeśli ktoś kocha ciszę , piękno natury i nieco mroczne klimaty to tutaj znajdzie raj dla siebie.


Czy ten las nie jest urzekający?


To zdjecie które za chwilę zobaczycie pokazuje miejsce ,które bardzo lubie odwiedzać.
Znajduje się blisko zamku i urokliwego kościółka. Naprawdę ma niesamowity klimat.


Jeśli komuś do pełni szczęścia brakuje zamku w którym straszy to znalazł idealne miejsce.



Tych zdjeć jest setki i nie jestem w stanie pokazac ich wszystkich dlatego wybieram tylko niektóre , być może już niedługo do nich wrócę , gdy ogarnie mnie melancholia...


Moje pociechy korzystały  z uroków wody kiedy tylko sie dało..i na wszelkie możliwe sposoby..




No i oczywiście mnie udało się wejść do wody aż 4 razy ! jestem niepocieszona buuuuuuu
ktoś mi chyba zle życzył...


Na dzisiaj to koniec mojej fotorelacji , zbyt wiele chciałabym pokazac jak na jeden raz.
Kolejne fotki przy innej okazji a na koniec jeszcze jedno zdjęcie które mi się podoba..


i nim to żegnam Was życząc dobrego i spokojnego tygodnia..
Jeszcze tylko jedno pytanie... czy Wy tez macie ta reklamę na górze strony , czy ona jest wszędzie?


23 komentarze:

  1. Małgosiu, pięknie oddałaś uroki i nastrój miejsca, które tak chętnie odwiedzasz... Bardzo ci zazdroszczę, że masz takie "swoje" miejsce, które koniecznie odwiedzasz każdego lata. Mnie nie dane było w tym roku pojechać gdziekolwiek (choć mam całe dwa miesiące wakacji), więc bardzo ci zazdroszczę... oczywiście bez żadnej złośliwości z mojej strony :) Pozdrawiam cię serdecznie i jeszcze raz obejrzę zdjęcia !
    Ps. A ten fragment lasu, który pokazałaś, to jakby ten zaledwie kilka kroków od mojego domu...
    Aha, przypominam o płótnie - daj znać.

    OdpowiedzUsuń
  2. Doskonale rozumiem Twoje zauroczenie tym magicznym miejscem.Moje miejsce to okolice Łukty na Warmii.To co napisałaś doskonale pasuje do moich wspomnień i zauroczeń cudownym miejscem.Jak dobrze,że każdy ma swoje tak cudowne miejsce ,do którego wraca myślami i odwiedza jak tylko czas mu pozwala.Pozdrawiam i cieszę,że naładowałaś akumulatory i odpoczełaś

    OdpowiedzUsuń
  3. wspaniale miejsce i zdjecia! Jaka soczysta zielen!

    OdpowiedzUsuń
  4. Sliczne zdjecia:))
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  5. Małgosiu - zatopiłam się w twoich zdjęciach całkowicie oczami duszy:) a w uszach słyszę cichy szum liści wśród których śmieją się elfy:) Pozdrawiam ciepło Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję udanego wypoczynku! Nawet mimo tych tylko 4 razy wyglądasz na wypoczętą :0

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniałe zdjęcia. Uwielbiam takie klimaty :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej właśnie moja Mamusia tam pojechała na kilka dni, mam okazję żeby zobaczyć jak tam jest... Pozdrowionka.papa

    OdpowiedzUsuń
  9. zapach piwonii - nie znam twoich okolic , ale może kiedys tam pojadę.

    Luna-mamy podobne spojrzenie na wiele spraw.

    Dysiak-no zawsze sięodpocznie jesli sie chce.

    Anioły Anielki-jestem Ciekawa opini Twojej mamy..

    OdpowiedzUsuń
  10. Każdy z nas ma takie miejsca do których wraca się z bijącym sercem:))) Fajnie, że je pielegnusze, wracasz. Czy nie jest tak, że za każdym razem widzi się w nim troszkę wiecej? Hmmm. Ten las na fotografii zachwyca, lubię takie miejsca:)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetna z Ciebie fotoreporterka! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Może zauroczyć, mnie zauroczył dwa lata temu i we wrześniu jadę do winnicy w Łagowie znów ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bello y místico lugar, parece encantado.Besos.Olga.

    OdpowiedzUsuń
  14. dziekuje kochana za przypomnienie miejsc,ktore dawno temu i ja zwiedzalam...zapomnialam juz jak tam pieknie,ale nic nie stoi na przeszkodzie,aby sobie przypomniec,prawda?...

    OdpowiedzUsuń
  15. Pięknie widoki, szkoda, że byłam tam tylko raz! Pozdrawiam i gratuluje wypoczynku w tak pięknym miejscu!

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne okolice. Samo patrzenie na zdjęcia mnie odprężyło:)

    Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne zdjęcia dzięki za relaksujący spacerek . Gorące buziaki pa...

    OdpowiedzUsuń
  18. Luna z przyjemnością zabiorę Cię na żagle :)A co do Łagowa to naprawdę piękne i urokliwe miejsce. Zwiedzałam ścianę zachodnią Polski przez kilka lat i było naprawdę cudnie,ale teraz zakochałam się w Roztoczu, relacja z pobytu już wkrótce, zapraszam:) Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  19. Wonderful place and wonderful pictures. Thanks to show us. I like that lake, and everything what water. We have Balaton, I think you know that. I love it very much.

    OdpowiedzUsuń
  20. Czyli w Łagowie jest jednak tak cudnie jak opisują w przewodnikach. Planowałam wypad 2 lata temu, nie udało mi się ale cały czas o nim myślę :)
    Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny.

    OdpowiedzUsuń
  21. Uroczysko, czaroodziejskie uroczysko - tak to widzę. Uwielbiam tak pokazane piękno przyrody. Chętnie jeszcze wejdę do tej bajecznej krainy. Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi ze podoba Ci się moja relacja fotograficzna ,starałam się pokazac na zdjęciach to co zobaczyłam . Pozdrawiam.

      Usuń

Prawo autorskie



Wszystkie prezentowane na blogu prace, a także zdjęcia są mojego autorstwa (chyba, że jest napisane inaczej) i są moją własnością. Nie zezwalam na ich kopiowanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody. Dziękuję za zrozumienie.

Wyzwanie w szufladzie

Tusal 2014

Tusal 2014
Daty nowiu w roku 2014 01.01.2014 30.01.2014 01.03.2014 30.03.2014 29.04.2014 28.05.2014 27.06.2014 27.07.2014 25.08.2014 24.09.2014 23.10.2014 22.11.2014 22.12.2014

TUSAL 2013

TUSAL 2013
Mój słoiczek i jego ozdoba...

Spis Blogów Robótkowych

I edycja konkursu na najbardziej twórczo zakręcony blog

Candy