Nie próbuj mi wmawiać, że natura nie jest cudem. Nie opowiadaj mi, że życie nie jest baśnią. Ktoś, kto jeszcze tego nie zrozumiał, być może pojmie to dopiero wtedy, gdy baśń zacznie się kończyć.
/Jostein Gaarder/

czwartek, 16 sierpnia 2012

Szukam tych wzorów



 Dziewczyny może dzięki waszej pomocy uda mi się odnaleść te wzory.




To  tylko niektóre z wyszytych wzorów , najgorsze jest to  , że kiedyś  wpadły mi w ręce...i  nie wiem gdzie je widziałam , na chomiku czy innej strony.


Może któras z Was ma je w swoich zbiorach.


A może macie całą ksiązke i ktoś zechce ją odsprzedać ?


Bardzo mi na niej zależy , moga byc same wzory , jeśli ktoś  ma lub widział proszę o kontakt.

13 komentarzy:

  1. śliczne są :), ale nie znam :(

    OdpowiedzUsuń
  2. ale cudne :D poszukam jej, chociaż nigdy takiej niwe widziałam, a mam bzika na punkcie książek Marabout :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne podusie:) cudne!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. waw cudne!!!! sama bym dodała je do mojej skromnej kolekcji wzorów czekających aż się przełamę i zajmę haftem:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne. Szukałam troszkę, ale nic mi się nie udało znaleźć. Może poprosiłabyś kogoś kto robi zakupy w zagranicznych pasmanteriach i Ci to kupił?

    OdpowiedzUsuń
  6. zajrzyj na maila ;))
    uściski!

    OdpowiedzUsuń
  7. Luna, jezeli masz jakis kontakt w sprawie poszukiwanej przez Ciebie ksiazki, zeby ja kupic i mozesz podac to poprosze bo ja tez tej ksiazki od dawna szukam ale chyba jakos bez odrobiny szczescia bo jej nie znalazlam,,Dziekuje a jezeli ja moglabym Ci jakos pomoc to chetnie sluze pomoca.)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wzory piekne - ja niestety ich nie mam. Bardzo duzo książek jest we włoskim sklepie http://www.casacenina.com/ poszukaj tam. A zakupy robione w tym sklepie to sama przyjemność, stosunkowo niewielka opłata za przesyłkę, a paczka po 3, 4 dniach jest w Polsce!

    OdpowiedzUsuń
  9. piękne ,ale szkoda bo nie mam...

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękne hafty!!! Szczególnie te z drzewami. Sama chętnie ozdobiłabym nimi podusie moim chłopakom... Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. tutaj jest http://www.chcrossstitch.com/forum.php?mod=viewthread&tid=56347&fromuid=7350

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. posiadam je na kompie i na chomiku :) więc w razie czego daj mi znać

    OdpowiedzUsuń

Prawo autorskie



Wszystkie prezentowane na blogu prace, a także zdjęcia są mojego autorstwa (chyba, że jest napisane inaczej) i są moją własnością. Nie zezwalam na ich kopiowanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody. Dziękuję za zrozumienie.

Wyzwanie w szufladzie

Tusal 2014

Tusal 2014
Daty nowiu w roku 2014 01.01.2014 30.01.2014 01.03.2014 30.03.2014 29.04.2014 28.05.2014 27.06.2014 27.07.2014 25.08.2014 24.09.2014 23.10.2014 22.11.2014 22.12.2014

TUSAL 2013

TUSAL 2013
Mój słoiczek i jego ozdoba...

Spis Blogów Robótkowych

I edycja konkursu na najbardziej twórczo zakręcony blog

Candy