Nie próbuj mi wmawiać, że natura nie jest cudem. Nie opowiadaj mi, że życie nie jest baśnią. Ktoś, kto jeszcze tego nie zrozumiał, być może pojmie to dopiero wtedy, gdy baśń zacznie się kończyć.
/Jostein Gaarder/

poniedziałek, 20 sierpnia 2012

Przesyłka z Ameryki


Marzenia się spełniają przynajmniej te niektóre ...Obiecałam Wam ,że pokażę moje nowe nabytki. I oto one wymarzone nożyczki. Moja miłość do nich zaczęła się odkąd ujrzałam je na blogu


Nie potrafiłam oprzeć się ich urokowi , zresztą są niezbędnym akcesorium hafciarskim , dlatego czuje się nieco usprawiedliwiona..


Przyleciały do mnie aż z Ameryki ! dzięki pewnej życzliwej osóbce , Karolinie
( mam nadzieję , że nie obrazi sie na mnie za ten link ) , ale jestem Ci moja droga
Karolino ogromnie wdzięczna ! Bo dzięki Twojej uprzejmości i zaangażowaniu mam moje skarby , którymi mogę się cieszyć każdego dnia .

Karolina zrobiła mi niespodziankę i dołożyła małe - ale duże dla mnie skarby , których sie nie spodziewałam .
Mulinę DMC i pasmo pięknej cieniowanej muliny MADEIRA.

Jak by tego było mało w przesyłce odnalazłam bardzo gustowny i oryginalny woreczek z filcu a w nim niezwykłą zawartość , prześliczne guziczki i zawieszki !
Są przecudne , Karolina ofiarowała mi to co sprawia mi ogromna radość . Guziczki są inne od tych które widziałam i raczej niewielkie mam szanse na kupienie u siebie.
Szczególnie rozczuliły mnie te w kropeczki i charmsy , których nie miałam w swojej kolekcji i o których marzyłam po cichu .
Jestem Ci ogromnie wdzięczna za wszystko co zrobiłaś by spełnić moje marzenia .
Ale to nie wszystko co znalazło się w przesyłce.
Dowiedziałam się , że guziczki , które od dawna były przedmiotem moich marzeń Karolina może mi kupić na miejscu i dołożyć do przesyłki ..

Oto one ... czyż nie są piękne !?
I tak mój sen o ''zaczarowanych'' nożyczkach się spełnił.
Teraz będę śniła kolejny hi hi .
To nie jedyne zakupy dokonane w ostatnim czasie i nie jedyne nożyczki , ale te są najpiękniejsze , i najbardziej upragnione.

Jestem w bardzo dobrym humorze bo ostatnio udało mi się kupić wiele akcesorii robótkowych , którymi mam nadzieje pochwalić się w kolejnych postach.

Bije się też w piersi , ponieważ nie pokazałam co dostałam od Was , nie wynikło to z powodu lekceważącego stosunku do koleżanek , ale pewnych trudnosci ..ale wszystko nadrobię .
A teraz pozwólcie , że zakończę to przydługawe przechwalanie się , i oddalę się na wyczekiwany odpoczynek.
DOBRANOC życzę wszystkim .

24 komentarze:

  1. Same slicznosci! Tworzysz piekna kolekcje nozyczek:-) a jakie slodziutkie guziczki! Jak cukiereczki! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. No tak, kolejna co sie zarazila:P

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne nożyczki dostałaś:))) nie dziwię się że chciałaś je mieć są urocze:) buziaki

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne i śmieszne te nożyczki.
    (popraw sobie datę w poście

    WTOREK, 12 SIERPNIA 2014
    Łagów moimi oczami.. )

    OdpowiedzUsuń
  5. cieszę się, że guziczki się spodobały. A jeśli chciałabyś namiary na sklep z guziczkami w kropki i innymi to daj znaka - wyślę link bo do kupienia w polskich sklepach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. fantastyczna przesyłka,nic dziwnego żeś przeszczęśliwa :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super te nożyczki i prezenty...Trochę Ci " zazdraszczam" Gorące buziaki pa....

    OdpowiedzUsuń
  8. Rany, ja też chcę takie nozyczki!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. super prezenty, nożyczki niespotykane nic dziwnego że się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nożyczki obłędne.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję tak wspaniałego zakupu. Mi też się marzą takie małe nożyczki może kiedyś będę też w posiadaniu takich:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie dziwię się, że jesteś przeszczęśliwa z takich zakupów i prezentów:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Droga Luno! Nożyczki są nieziemskie!:) Cieszę się, że połknęłaś nożyczkowego bakcyla!:) Będziemy się wymieniać namiarami na nożyczkowe skarby!:) Buziaki ślę i dziękuję Ci za tyle pięknych komentarzy! Cmok, cmok, cmok, cmok w lunowe czółko!:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Super prezenty otrzymałaś. No to teraz będziesz szaleć:)
    Z pewnością wyjdą Ci ciekawe prace.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. alex- sama nie moge sie nadziwic , że trafiła mi sie taka okazja ich zakupu.

    piegucha-no i zarażam ! hi hi

    ANA-dzięki , juz zrobiłam

    Karolina-wszystkim sie podobaja.

    Ulencja- dziękuje , ale ja sama sobie zazdroszcze hi hi

    Ania-to chyba da się załatwić..

    Iskierka-jak pisałam marzenia się spełniają

    CyberJulka-a spodziewałas się czegos innego ha ha

    Edina-na arzie tylko wirtualnie hi hi.

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne te nożyczki, szczególnie podobają mi się serduszkowe i te z dużymi kółkami - marzę o takich, może tez trafi mi się kiedyś taka okazja zakupowa;) Pozdrawiam:)
    aaa- świetne też są guziki:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Kochana gazetka o którą pytałaś na moim blogu to włoska gazeta PROfilo.A ten wzór pochodzi z dodatku, który ukazuje się samodzielnie i jest to zestaw: I-KIT PROfilo. Tak się nazywa! Zresztą tych elfów jest wiele więcej,wystarczy wrzucić w wyszukiwarce to hasełko I-KIT PROfilo a się przekonasz. Dzięki Kochana za zainteresowanie!
    Z innej beczki!
    Cudowne rzeczy dostałaś! Obejrzałam już sobie bloga Karoliny dzięki Tobie!
    Jej Gorjussy są bajeczne! Marzą mi się takie dla córci ale to w przyszłości. Miło było popatrzeć! Uściski wielkie, buziaki! aga

    OdpowiedzUsuń
  18. Super nożyczki, i i guziczki ciekawe!

    OdpowiedzUsuń
  19. I understand you! Scissors is my hobby, I like it. This is my collection http://book-of-wishes.blogspot.com/2012/05/blog-post_27.html
    Welcome! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. piękne i oryginalne nożyczki.

    OdpowiedzUsuń
  21. Nożyczki są świetne - a najbardziej podobają mi się te z wiedźmimi butami ;) Moje klimaty :) No i te guziczki w jesiennych kolorach... czy są drewniane? Gdyby były, byłyby jeszcze piękniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  22. carse -mnie też bardzo podobają sie te nożyczki , zresztą wszystkie są piękne i jestem z nich ogromnie dumna

    OdpowiedzUsuń

Prawo autorskie



Wszystkie prezentowane na blogu prace, a także zdjęcia są mojego autorstwa (chyba, że jest napisane inaczej) i są moją własnością. Nie zezwalam na ich kopiowanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody. Dziękuję za zrozumienie.

Wyzwanie w szufladzie

Tusal 2014

Tusal 2014
Daty nowiu w roku 2014 01.01.2014 30.01.2014 01.03.2014 30.03.2014 29.04.2014 28.05.2014 27.06.2014 27.07.2014 25.08.2014 24.09.2014 23.10.2014 22.11.2014 22.12.2014

TUSAL 2013

TUSAL 2013
Mój słoiczek i jego ozdoba...

Spis Blogów Robótkowych

I edycja konkursu na najbardziej twórczo zakręcony blog

Candy