Nie próbuj mi wmawiać, że natura nie jest cudem. Nie opowiadaj mi, że życie nie jest baśnią. Ktoś, kto jeszcze tego nie zrozumiał, być może pojmie to dopiero wtedy, gdy baśń zacznie się kończyć.
/Jostein Gaarder/

wtorek, 2 kwietnia 2013

Podaj dalej - upominek dla Chagi

Oto pierwszy prezent jaki wykonałam w mojej zabawie ''Podaj Dalej '' .
Upominkiem był wyszywany woreczek z motywem niezapominajek wg. projektu
Kazuko Aoki , mojej ulubionej projektantki , która tworzy przecudne motywy roślinne.
Przygotowałam go dla Chagi , która okazała wiele cierpliwości i wyrozumiałości ,
za co jestem jej ogromnie wdzięczna.
Haft przeleżał 2 miesiące w szafie nim został z niego uszyty woreczek ,
ale jest już ku mojej radości u właścicielki .



Do Kewrowyn upominek wysłałam już dawno , 
ale gdzieś podziałam jego zdjęcia , wiec kiedy odszukam to pokażę co dla Niej zrobiłam.

Cieszę się bardzo , że z pierwszej tego typu zabawy się wywiązałam,
chociaż było ciężko a tym samym mam nauczkę na przyszłość by 
dobrze to przemyśleć .
Zostały mi jeszcze 2 tego typu zabawy , jedna już mnie goni !
i już teraz wiem ,że będę mieć poślizg może po lodzie będzie łatwiej hi hi .
Ale do ostatniej muszę zabrać się szybciej bo rok szybko zleci .
Pozdrawiam Was serdecznie i życzę dobrego humoru pomimo niesprzyjającej pogody.
Luna.

29 komentarzy:

  1. Misterna robota, wygląda pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Niesamowite i jakież to piękne ;o)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lidka (adzia1313) ,Mysia , dziękuję za uznanie ,cieszę się ,że Wam się haft podoba.

      Usuń
  3. Piękny woreczek !!! te niezapominajki są prześliczne!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny jest ten haft :)
    Luno, pięknie to zrobiłaś ! Ja bym ten worek w ramkę oprawiła!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm w ramkę? nigdy o tym nie pomyslałam hi hi.

      Usuń
  5. Śliczne niezapominajki!U mnie na wiosnę pełno ich na ogrodzie.Jak już są nasionka to stare wyrywam i rozsiewam po ogródku i tak co roku.Pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  6. taki prezent wynagrodziłby nawet kilkuletnie oczekiwania ;))))wspaniały haft i woreczek!

    OdpowiedzUsuń
  7. Już podziwiałam u Chagi - piękny haft!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja to bym mogła czekać i czekać..... na takie cosik fajnego :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Hafcik uroczy i woreczek również :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny prezencik. Ja też mam zaległości w tej zabawie:)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne te niezapominajki i woreczek. Podziwiałam już u Chagi :) Gdy patrzę na haft płaski, przypominają mi sie młode lata, bo od tej techniki haftu zaczynałam swoją przygodę z rękodziełem :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez przed laty zaczynałam od te techniki i moja miłość do tego rodzaju haftu trwa !

      Usuń
  12. ja się boję haftu płaskiego. Chyba za bardzo chaotyczna i niedokładna jestem :-)A u Ciebie wyszło ślicznie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczny!!! Jesteś Mistrzynią haftu płaskiego :)))

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczniutki hafcik i woreczek ! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziękuję za miłe słowa. :) Twoje hafty są prześliczne i doskonałe, ja za swoją ślepotą nawet boję się zabrać za coś takiego. Pozdrawiam serdecznie. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wspólniczka w hafcie płaskim:)))).Super.
    Dziekuję za odwiedziny i serdecznie pozdrawiam.
    Ewa

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepiękny haft, u Ciebie już czuć wiosną

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudowny haft. I wspaniale wykorzystany. W woreczku można ukryć różne skarby. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. ooo są też i moje ukochane niezapominajki.. :)))

    OdpowiedzUsuń
  20. Przepiękny jest ten haft... zastanawiam się tylko, gdzie mogę nauczyć się tego ściegu :)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Prawo autorskie



Wszystkie prezentowane na blogu prace, a także zdjęcia są mojego autorstwa (chyba, że jest napisane inaczej) i są moją własnością. Nie zezwalam na ich kopiowanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody. Dziękuję za zrozumienie.

Wyzwanie w szufladzie

Tusal 2014

Tusal 2014
Daty nowiu w roku 2014 01.01.2014 30.01.2014 01.03.2014 30.03.2014 29.04.2014 28.05.2014 27.06.2014 27.07.2014 25.08.2014 24.09.2014 23.10.2014 22.11.2014 22.12.2014

TUSAL 2013

TUSAL 2013
Mój słoiczek i jego ozdoba...

Spis Blogów Robótkowych

I edycja konkursu na najbardziej twórczo zakręcony blog

Candy