Nie próbuj mi wmawiać, że natura nie jest cudem. Nie opowiadaj mi, że życie nie jest baśnią. Ktoś, kto jeszcze tego nie zrozumiał, być może pojmie to dopiero wtedy, gdy baśń zacznie się kończyć.
/Jostein Gaarder/

sobota, 6 kwietnia 2013

Kocham stare nożyczki ....i wszystkie inne też ..

Emocje związane z zabawą u Juleczki powoli opadają , chociaż moje unoszą się na stałym poziomie ,
nie mogę pogodzić się ze stratą , a do tego okazało się jaka ze mnie bystrzacha !
Nawet jeśli udawało mi się to ukryć to teraz już wszyscy wiedzą !
No cóż trzeba żyć dalej , chociaż to życie bez tego cuda będzie trudniejsze hlip , hlip.
To teraz zostaje mi tylko cieszyć się nowymi nożyczkami , których właścicielką stałam się
 w ostatnim czasie . Mój małżonek rozumie moją słabość i miłość do staroci i wszelkiej maści
akcesorji hafciarskich i czasem coś uda mu się zobaczyć , czego moje ''bystre'' oczy nie zobaczą .
Na prezent wielkanocny otrzymałąm te śliczne wiekowe nożyczki..


Aliny widziałam kiedyś nożyczki , które niezmiernie mi się spodobały , Alina podała mi nazwę sklepu
i też dostałam w prezencie 2 pary jedne większe drugie mniejsze.



Mimo ,że nie są stare to bardzo mi się podobają .
 I jeszcze jedna para , mam inne z tej serii , ale te mają nieco inny kształt .


Uważam , że ładnie wyglądają na tle starego modlitewnika.
Do starych książek też mam słabość..


I to jak na razie całą moja kolekcja , którą mam nadzieję powiększyć ..
Pozdrawiam serdecznie
Luna.
PS : Jak wywiążę się z wszystkich zobowiązań to pomyślę też o jakiejś zabawie
cos w stylu Juleczki ...

29 komentarzy:

  1. Niezła kolekcja, ale najcenniejsze to te pierwsze dziś juz takich nie ma!

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne masz nożyczki :) Oczywiście za największy skarb uważam te pierwsze, ale pozostałe też bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nożyczki ,są ważne w kilku zawodach /krawiec, fryzjer i hafciarka, piękne okazy -ja mam nożyczki, które mają może ze 100 lat pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne te twoje złote starocie, oj bystre oko to ty masz.... zabawa fajna u CJ więc czekamy na twoją wersje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj z tym bystrym okiem to się nie zgadzam , a zabawę wymyslę.

      Usuń
  5. Bardzo cenny prezent wielkanocny :) Miło, kiedy mężowie wychodzą na przeciw naszym potrzebom i zachciankom :)

    OdpowiedzUsuń
  6. No fajne mozyce...widze ze zaczelas kolekcjonerstwo i dobrze Ci idzie,,te pierwsze sa cudne.)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Alicjo , mój mąż się cieszy ,że to nie perły i diamenty kolekcjonuję hi hi.

      Usuń
  7. imponująca kolekcja, życzę kolejnych:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam starocie, nożyczki na pierwszym zdjęciu są super!

    OdpowiedzUsuń
  9. Takim prezentem też byłabym zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne nożyczki. Zresztą ja też kocham wszystko co ma duszę, stare, używane...

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale imponująca kolekcja! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczne zbytki . Nie wiem czy masz takie nożyczki co u chińczyka można kopic , może masz taki sklep koło siebie , warto zajrzeć ..

    OdpowiedzUsuń
  13. Sliczne nabytki! Lub jak wyżej napisane ,,zbytki'' hihi...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. violi igłą malowane ,zdzisia10 , no cóż macie racje hi hi to zbytki , ale jakie piekne !

      Usuń
  14. Piękne nożyczki. Sama chciałabym je kolekcjonować. Prawdziwe cuda. :) No i kochany Mąż, który wie jak sprawić przyjemność Żonie. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. zAgatkowa - cóż stoi na przeszkodzie abyś już dzis zaczęła kolekcjonowanie , na pewno u siebie kupisz wiele przepięknych egzemplarzy.

    OdpowiedzUsuń

Prawo autorskie



Wszystkie prezentowane na blogu prace, a także zdjęcia są mojego autorstwa (chyba, że jest napisane inaczej) i są moją własnością. Nie zezwalam na ich kopiowanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody. Dziękuję za zrozumienie.

Wyzwanie w szufladzie

Tusal 2014

Tusal 2014
Daty nowiu w roku 2014 01.01.2014 30.01.2014 01.03.2014 30.03.2014 29.04.2014 28.05.2014 27.06.2014 27.07.2014 25.08.2014 24.09.2014 23.10.2014 22.11.2014 22.12.2014

TUSAL 2013

TUSAL 2013
Mój słoiczek i jego ozdoba...

Spis Blogów Robótkowych

I edycja konkursu na najbardziej twórczo zakręcony blog

Candy