Nie próbuj mi wmawiać, że natura nie jest cudem. Nie opowiadaj mi, że życie nie jest baśnią. Ktoś, kto jeszcze tego nie zrozumiał, być może pojmie to dopiero wtedy, gdy baśń zacznie się kończyć.
/Jostein Gaarder/

poniedziałek, 8 kwietnia 2013

Pierścionek dla Mamy

Kiedy pierwszy raz pokazałam mojej Mamie haftowaną biżuterię ,widziałam
jakie zrobiła na niej wrażenie . Wiem , że chciała mieć coś takiego , ale
dopiero kiedy zapytałam , otwarcie się do tego przyznała.
Upłynęło kilka miesięcy nim zdołałam zrealizować to życzenie .
Zrobiłam sobie wczoraj przerwę w pracy nad przybornikiem , 
który robię na wymianke , i tak powstał pierścionek ,
wykonany haftem wstążeczkowym z koralikami.
Niech mi nikt nie mówi ,że to jest proste ! , aby zrobić te różyczki , musiałam
zrezygnować z metody ogólnie stosowanej w tym hafcie i użyć wyobrazni.
A przeciąganie wstążeczki przez ten rodzaj materiału to prawdziwy koszmar ! 
Może używam nieodpowiedniej tkaniny !
Nie wiem ... w każdym razie mam nadzieję , że pierścionek nie ukazuje
tego przez co musiał przejść.



 Bardzo mi się podoba taka biżuteria , i ten rodzaj haftu.
Pomimo trudności nie będę rezygnować , ale się podszkolę.
I jak tylko wykonam to co mi zalega rzucę się w wir pracy. 
Pozdrawiam Was wszystkie , witam serdecznie nowych obserwatorów ,
to dla mnie ogromny zaszczyt , że uznaliście mój blog na tyle ważny , 
aby go ''podglądać''.
Pozdrawiam serdecznie LUNA.

35 komentarzy:

  1. Piękny jest ten pierścionek.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudeńko! Mama pewnie zachwycona:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wcale ten pierścionek nie wygląda na wymęczony, marudzisz :)
    Czekam teraz na nowe elfy, bo jak plotka głosi, masz zamiar teraz z Julką się za nie zabrać :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest piękny, Mama będzie zachwycona, na pewno :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudny, bardzo oryginalny..:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie się on kojarzy z latem, do powiewnej sukienki... Ekstra.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny, stylowy pierścionek! Jakże jestem ciekawa tego przybornika wymiankowego! Czekam z niecierpliwością :)

    OdpowiedzUsuń
  8. przepiękny :)))

    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierścionek wabi kolorami i pieczołowitością wykonania. Z pewnością Twoja Mama będzie zachwycona takim prezentem. :) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  10. Widać ze włożyłaś dużo pracy....ale było warto . Pierścionek jest kapitalny....super....Pozdrawiam pa...

    OdpowiedzUsuń
  11. Gdybyś nie napisała co przeszedł materiał tylko wtajemniczone osoby które już to robiły wiedzą że trzeba mieć jak to mówią"anielską cierpliwość" :D
    A mamie pozazdrościć noszenia takiego cacka, oj chciałabym zobaczyć mine jej koleżanek .

    OdpowiedzUsuń
  12. Powstaje w ten sposób bardzo oryginalna biżuteria. Jeszcze nigdy nie widziałam takiej na kimś:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Uroczy, pięknie by wyglądał w komplecie z zawieszką do łańcuszka:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pierścionek jest przepiękny!!! Może się namęczyłaś, ale naprawdę było waro jest taki uroczy, zazdroszczę Twojej Mamie:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny, bardzo oryginalny! Mama z pewnością będzie zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne maleństwo , mama będzie zachwycona! Miłego tygodnia życzę!

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo piękny i nietuzinkowy.

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ładne!
    też mi się podoba ten rodzaj rękodzieła. W ogóle lubię wyszywać. :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Powtórzę za giną-CUDNY!!! W zyciu czegoś takiego nie zrobię...

    OdpowiedzUsuń
  20. Wiesz gdybym miała wybrać pierścionek zaręczynowy to poprosiłabym właśnie o taki- śliczności pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczny pierścionek, podziwiam, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. ha...! mi też się podoba i to bardzo !

    OdpowiedzUsuń
  23. Uwielbiam taką biżuterię i sama chętnie ją robię. To prawda, że ta technika nie jest prosta. Nie wspomnę o tym, że zdobycie nawet satynowej tasiemki w ładnym odcieniu graniczy z cudem. Pierścionek jest przepiękny. Mama na pewno będzie zachwycona. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  24. piękny i nic więcej nie napiszę jak wielkie WOW

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękny pierścionek! Prawdziwy klejnocik :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Jeśli męczyłaś się z tym pierścionkiem, to naprawdę tego nie widać - efekt jest miły dla oka :)
    No i nie dziw się, że na Twoim blogu pojawiły się kolejne obserwatorki, bo jest co podglądać i robi się to z przyjemnością ;)

    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  27. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękny! Pierwszy raz widze tego typu biżuterię i jestem oczarowana! Po pierścionku absolutnie nie widać, żeby ktokolwiek sie nad nim pastwił. Wręcz przeciwnie, wygląda bardzo delikatnie i romantycznie.

    OdpowiedzUsuń

Prawo autorskie



Wszystkie prezentowane na blogu prace, a także zdjęcia są mojego autorstwa (chyba, że jest napisane inaczej) i są moją własnością. Nie zezwalam na ich kopiowanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody. Dziękuję za zrozumienie.

Wyzwanie w szufladzie

Tusal 2014

Tusal 2014
Daty nowiu w roku 2014 01.01.2014 30.01.2014 01.03.2014 30.03.2014 29.04.2014 28.05.2014 27.06.2014 27.07.2014 25.08.2014 24.09.2014 23.10.2014 22.11.2014 22.12.2014

TUSAL 2013

TUSAL 2013
Mój słoiczek i jego ozdoba...

Spis Blogów Robótkowych

I edycja konkursu na najbardziej twórczo zakręcony blog

Candy