Nie próbuj mi wmawiać, że natura nie jest cudem. Nie opowiadaj mi, że życie nie jest baśnią. Ktoś, kto jeszcze tego nie zrozumiał, być może pojmie to dopiero wtedy, gdy baśń zacznie się kończyć.
/Jostein Gaarder/

wtorek, 16 kwietnia 2013

W międzyczasie..

Pogoda mnie wykończy !, zrobiło się ciepło , mamy wreszcie upragnioną wiosnę 
w przyrodzie , a ja czuję się tak jakbym miała zamiar zaraz umrzeć !
Jestem typowym meteoropatą i bardzo źle reaguje na takie wariacje pogodowe.
Nie chce mi się nic robić , czuję się zmęczona i senna , słońce pięknie świeci
moje róże wypuszczają pąki a mnie ogarnia miemoc..
W ostatnim czasie zrobiłam kilka sztuk biżuterii i to wszystko..
Może mój organizm przywyknie do aury i jakoś się pozbieram , tymczasem 
pokazuję to co zrobiłam..


Ten wisior powstał pod wpływem chwili , nie miałam żadnego planu ,
chciałam coś zrobić a na wyciągnięcie całego warsztatu hafciarskiego
zwyczajnie brak mi sił...
Po głowie chodziły mi  niezapominajki i maki ... i tak powstało coś takiego...
Wisiorek pozuje na tle starej antycznej lampy naftowej -kocham takie przedmioty.
Chyba udało mi się znaleźć miejsce do eksponowania mojej biżuterii  hi hi.


Te różyczki chyba nigdy mi się nie znudzą , ale przyznam się szczerze, że 
na biżuterii bardziej podobają mi się wstążeczki..


Jestem ciekawa jak Wam się podoba ten rodzaj haftu na biżuterii , czy warto go powtórzyć
w innej kolorystyce? Co o tym  myślicie ?


Kolejny wisiorek , ale w innych barwach i inny kolor bazy do biżuterii tym razem w złocie.
Różyczki wykonałam haftem wstążeczkowym , mam nadzieję ,że widać postępy..
ale nie jest to łatwy rodzaj haftu o nie !
Zdjęcia nie do końca oddają kolor wstążek , ale tak to już jest , czasem to wina światła
a czasem nieudolnego fotografa hi hi.
Mam nadzieję , że już niedługo wrócę do formy i wszystko nadrobię..
Pozdrawiam Wszystkich odwiedzających i komentujących 
Luna.

46 komentarzy:

  1. Bardzo podobają mi się niezapominajki i maki w takiej wersji. Ja marzę o niezapominajkach. Tak bardzo chodzą mi po głowie, że muszę zacząć szukać wzorów.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwszy jest fajny, ale drugi po prostu super:) Sama lubię wykonywać tego typu biżutki. Życzę lepszego samopoczucia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne! Chociaż, moim zdaniem w pierwszym jest za dużo kolorów, ale to tylko moje skromne zdanie:) Za to drugi jest rewelacyjny :D

    OdpowiedzUsuń
  4. piękna biżuteria :)
    gratuluję talentu

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne, subtelne. W zasadzie cóż można więcej napisać. Mnie przeziębienie zwaliło z nóg, więc wiem co to znaczy złe samopoczucie. Życzę powrotu do formy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też życzę Ci zdrowia bo przeziębienie wiosną to poważna sprawa.

      Usuń
  6. Pięknie się objawia twoja "niemoc". Oba wisiory super, choć ten drugi bardziej mi się spodobał; może przez tę kolorystykę kojarzącą się z upragnionym słońcem ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No cóż Gosiu , niemoc to niemoc , ale aby nie miec do tego twórczego doła to czsem musze zrobic jakąś drobnostke.

      Usuń
  7. Pewnie, że warto! Są piękne :) Oby przesilenie wiosenne minęło jak najszybciej. Doskonale Cię rozumem :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem zauroczona kwiatami na medalionie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Genialne, faktycznie ze wstążeczki chyba ładniejsze. Bardzo mi się podoba taki haft! Łączę się w bólu, mnie też dobija wiosna, jak na ironię bo wszystko budzi się do życia. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. O matko, jakie to piękne. Zauroczyły mnie te medaliony.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musisz koniecznie spróbowac zrobić sobie taki.

      Usuń
  11. obydwa wisiorki są piękne, chociaż osobiście podoba i się te ze wstążki - jest delikatniejszy:)
    podrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Oba piękne wisiorki.Uwielbiam motywy róż. Też jestem meteopatą-okropnie się męczę. Pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń
  13. Mnie się bardziej srebrny podoba. Nie lubię i nie noszę żółtego złota...

    OdpowiedzUsuń
  14. Haft jako biżuteria super pomysł....Bardzo mi się podoba ten bardziej z tonowany...Pozdrawiam pa...

    OdpowiedzUsuń
  15. Warto, z całą stanowczością warto !!! Cudne są te drobiazgi !
    Podobno jeszcze tylko trzy tygodnie takich wahań i nasze samopoczucie się poprawi, zatem głowa do góry !
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Wspaniałe medaliony, szczególnie ten ostatni:)

    http://kuferekloreny.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękna biżuteria! Najbardziej podoba mi się ten wykonany haftem wstążeczkowym!

    OdpowiedzUsuń
  18. Oj cos mi się zdaje ,że haft wstążeczkowy najbardziej się podoba, hmm muszę o tym pomyśleć...

    OdpowiedzUsuń
  19. Naszyjniki są przeurocze! W ogóle nie widać w nich Twojej niemocy. Wręcz przeciwnie! Ale wiem, jak się czujesz, mam podobnie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no cóz może i nie widac , ale jest , szkoda ze nie widzisz jak sie snuję po mieszkaniu hi hi

      Usuń
  20. Jakie cudne! Też odczuwam zmianę pogody, ale jak już wyciągnę jakąś niedokończoną robótkę i zaczynam haftować, ochota do pracy przychodzi sama. Przynajmniej ja tak mam ;) uwielbiam samą czynność machania igłą :)

    OdpowiedzUsuń
  21. dwa wisiory są przepiękne:) Takie wiosenne, bo z mnóstwem kwiatków:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo mi się podobają oba, ze względu na kolory chyba bardziej ten pierwszy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chociaż Tobie podoba się najpierw ten pierwszy hi hi

      Usuń
  23. Wow, just wonderful!

    Greetings from Bavaria
    Gabriele

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo podobają mi się oba i twierdzę, że warto powtórzyć:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Gdybym miała wybierać to dopiero byłby problem.Jeden i drugi są przepiękne!

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękne wisiory, trudno mi wybrać ten naj, bo oba mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Oba sliczne sa te wisiory ale mi podoba sie tez ta lampa..mnidzio...

    OdpowiedzUsuń
  28. Cudeńka obydwa:) ale jednak ten drugi bardziej mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetny pomysł z takimi haftowanymi wisiosami.

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękna biżuteria. :) Oj, muszę w końcu wziąć się za swoją.

    OdpowiedzUsuń
  31. piękne wiosenne drobiażdżki :) a ileż to musi być gmerania przy takich maleństwach..

    OdpowiedzUsuń
  32. Thank you for your comment on my post. you make very amazing works!!!
    Manu

    OdpowiedzUsuń

Prawo autorskie



Wszystkie prezentowane na blogu prace, a także zdjęcia są mojego autorstwa (chyba, że jest napisane inaczej) i są moją własnością. Nie zezwalam na ich kopiowanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody. Dziękuję za zrozumienie.

Wyzwanie w szufladzie

Tusal 2014

Tusal 2014
Daty nowiu w roku 2014 01.01.2014 30.01.2014 01.03.2014 30.03.2014 29.04.2014 28.05.2014 27.06.2014 27.07.2014 25.08.2014 24.09.2014 23.10.2014 22.11.2014 22.12.2014

TUSAL 2013

TUSAL 2013
Mój słoiczek i jego ozdoba...

Spis Blogów Robótkowych

I edycja konkursu na najbardziej twórczo zakręcony blog

Candy