Nie próbuj mi wmawiać, że natura nie jest cudem. Nie opowiadaj mi, że życie nie jest baśnią. Ktoś, kto jeszcze tego nie zrozumiał, być może pojmie to dopiero wtedy, gdy baśń zacznie się kończyć.
/Jostein Gaarder/

piątek, 19 kwietnia 2013

Damą być-Siłownia Twórcza na Turkusowym Hamaku..

Witam Was serdecznie w ten nieco pochmurny dzień ,
 nie wiem jak Wy ale najchętniej bym się zaszyła pod kołderką .
Praca tez jakoś nie idzie , tymczasem chciałam Wam pokazać co powstało na 


Haftowane wieczko od słoiczka , do przechowywania różnych drobiazgów ,
które posiada każda Dama , typu biżuteria , szpileczki itp..


Haft wstążeczką wykonałam na sztywnym lnie , okleiłam nim wycięty kawałek kartonu
pod który podłożyłam podwójną warstwę puszku.
Do klejenia użyłam taśmy dwustronnej i kleju Magic , który po
zaschnięciu robi się przezroczysty.


Dzięki użytej warstwie puszku , słoiczek może posłużyć jako igielnik w czasie 
machania igiełką .

Do wykończenia boku wieczka użyłam gipiurowej sztywnej koronki
w jasno różowej tonacji.
Koraliki przykleiłam na koniec dodając maleńką wstążeczkę.
Tym razem przypaliłam końcówki wstążeczki zabezpieczając je przez pruciem.



W słoiczku wylądowały moje długie szpileczki .




Tą metodą możecie ozdobić każde wieczko , powyżej prezentuje wieko słoiczka po nutelli
który trafił do małej Damy -Ani.
(ten słoiczek nie był przedstawiany na ST)


A to kolejny wisior wykonany na ST , różowa wstążeczka i białe perełki.


Ten sam wisiorek w towarzystwie wieczka wykonanego tym samych haftem wstążeczkowym.



Tak bardzo spodobał się poprzedni wisiorek ,że postanowiłam zrobić podobny ,
używając tym razem innego kształtu formy do biżuterii i innego odcienia różowej wstążeczki.


Forma bo biżuterii nie zawiera niklu i jest w kolorze srebrnym.


Wisiorek jest dostępny , jeśli ktoś jest nim zainteresowany proszę o kontakt mailowy.


A tak prezentują się oba wisiorki..


 Na  ST powstał tez nico inny wisiorek , haftowany tym razem muliną , ozdobiony perełkami
i jasno-różowymi  tzw. "French-knotami''


Wisior ma magnetyczne zapięcie , to dla tych , którzy mają z tym ciągły problem.
Bardzo wygodne rozwiązanie.



U Damy nie może zabraknąć eleganckiego pierścionka , tym razem to wersja koralikowa.
Połączyłam różne odcienie  mojego ulubionego różu z koralikami w kolorze perłowym.


Pierścionek jest również dostępny .



Kocham ten róż we wstążeczkach  , dlatego nie mogłam się opanować i wykonałam
kolczyki dla wielkiej Damy.


Same w sobie są tak dekoracyjne , że nie potrzeba innej biżuterii.


Kolor bazy do kolczyków -antyczne złoto.


Kolczyki są dostępne.



I na koniec pudełko po kremie Nivea , obklejone tkaniną , w środku umieściłam
na tkaninie haft. Pudełko może służyć dzięki puszkowi pod haftem jako igielnik.


Pudełeczko powędrowało do małej Damy o pięknym imieniu Joanna.
Mam nadzieję ,że dostatecznie zmotywowałam Was do wzięcia udziału w 
Do udziału w tym wyzwaniu serdecznie zapraszam wszystkich !!!!!!!
Pozdrawiam wszystkich odwiedzających i obserwujących .
Luna

23 komentarze:

  1. Jestem oszołomiona... tyle piękności! Śliczne są te hafciki wstążeczkowe, cudowna biżuteria!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne...Dużo pracy Cię kosztowały te twoje dzieła sztuki....Ale efekt piękny...Pozdrawiam pa...

    OdpowiedzUsuń
  3. Same cudeńka! Napisz mi Kochana na maila w jakiej cenie są kolczyki - apawliszyn@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Przecudowne wszystko! W wisiorkach widać coraz większą wprawę, są niesamowite:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniałe prace! Wisiorki skradły mi serce! Są genialne :D
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna biżuteria i wieczko :) No i ta kolorystyka! Rzeczywiście wielka gratka dla dam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystko jest przesliczne !!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Tak mi się dobrze czytało i oglądało, że aż żal, iż post się już skończył... Obejrzę jeszcze raz, bo tymi hafcikami zostałam zarażona na dobre:) Uwielbiam je oglądać i tworzyć:) Istne cacka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu to niezwykły komplement z twojej strony , usłyszeć ,że żal iz post sie skonczył hi hi , bardzo dziękuję i mam nadzieję ,że spowoduje to iz sama sprawdzisz swoje siły czarujac coś pieknego , pozdrawiam.

      Usuń
  9. Tak si e nie robi tyle wspaniałości w jednym poście , jakie śliczne wszystko , te kwiatki wstążeczkowe są po prostu boskie ..

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniałe prace! Wszystko bardzo piękne, jestem pod wrażeniem! Cudowności! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ach jakie cudowności...podziwiam zdolności!!!

    Serdecznie i ciepło pozdrawiam oraz posyłam promyki słonka*
    Peninia
    http://peniniaart.blogspot.com/
    ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam haft wstążeczkami a szczególnie różyczki.Medalion przepiękny. Wszystkie Twoje projekty mają cudne ciepłe , cukierkowe kolory .Pozdrawiam serdecznie i dzięki że mnie znalazłaś w sieci.

    OdpowiedzUsuń
  13. beautiful works... just always...
    hugs
    Kriszti

    OdpowiedzUsuń
  14. Ależ cudowne są te Twoje hafty wstążeczkowe

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziękuję za wizytę u mnie :)
    Haft wstążeczkowy prezentuje się pięknie, muszę sama kiedyś spróbować.

    OdpowiedzUsuń
  16. Pokazalas mnostwo slicznych prac..wisior to moj faworyt a sloiczek to cukiereczek,,

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudownie wyszedł Ci słoiczek, bardzo staranna praca :)
    A biżuteria niezwykła i jak najbardziej dla prawdziwej damy. Ostatnio zakupiłam też bazy do wisiorków na próbę. Ale pewnie nic tak pięknego jak u Ciebie mi nie wyjdzie ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne rzeczy! Bardzo fajna ta biżuteria :)
    Od roku mam bazy pod wisiorki i pierścionki i jeszcze ich nie tknęłam ...
    Twoje są tak piękne że muszę spróbować.
    Fajne zdjęcia Luna.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Zachwycające projekty,pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Prawo autorskie



Wszystkie prezentowane na blogu prace, a także zdjęcia są mojego autorstwa (chyba, że jest napisane inaczej) i są moją własnością. Nie zezwalam na ich kopiowanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody. Dziękuję za zrozumienie.

Wyzwanie w szufladzie

Tusal 2014

Tusal 2014
Daty nowiu w roku 2014 01.01.2014 30.01.2014 01.03.2014 30.03.2014 29.04.2014 28.05.2014 27.06.2014 27.07.2014 25.08.2014 24.09.2014 23.10.2014 22.11.2014 22.12.2014

TUSAL 2013

TUSAL 2013
Mój słoiczek i jego ozdoba...

Spis Blogów Robótkowych

I edycja konkursu na najbardziej twórczo zakręcony blog

Candy