Nie próbuj mi wmawiać, że natura nie jest cudem. Nie opowiadaj mi, że życie nie jest baśnią. Ktoś, kto jeszcze tego nie zrozumiał, być może pojmie to dopiero wtedy, gdy baśń zacznie się kończyć.
/Jostein Gaarder/

niedziela, 14 lipca 2013

Lipcowy PostTUSalowy


Witajcie !

Z lekkim poślizgiem prezentuję mój Tusalowy słoiczek w wersji wakacyjnej w lipcu.
Wiele się w nim nie zmieniło z uwagi na to , że 3 tygodnie byłam wyłączona z wszelkich prac ręcznych
i praktycznie życia domowego. Przyczyniły sie do tego zawirowania w pracy i zwiększona liczba dyżurów.
Ale teraz koniec ! jutro wyjeżdżam na wyczekiwany urlop i nie mam zamiaru nawet myśleć o pracy
a tym bardziej o powrocie z uwagi , że sierpień przedstawia się dla mnie wyjątkowo nieciekawie.
Ale dość już o tym !
Od jutra mnie nie ma !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 i mam zamiar leniuchować i wypoczywać , jeśli będę miała możliwość to do Was zajrzę.
 Tam gdzie się wybieram nie będzie telewizji i ponoć internetu , który bywa w formie szczątkowej ,
hi hi ku rozpaczy mojego najmłodszego syna , nie będę go żałować , dobrze mu to zrobi.
Ale za to są hamaki !
Chciałam Wam bardzo serdecznie podziękować za wszystkie opinie na temat mojej ostatniej pracy,
są dla mnie bardzo cenne i motywują do dalszego działania...
Chociaż nie ukrywam przemęczenie spowodowane ostatnimi tygodniami dało się we znaki
na tyle ,że chwilowo mam wstręt do igły i nitki... ale zobaczymy...może Mazurskie klimaty sprawią ,że 
wrócą mi siły i chęci do dalszego tworzenia.
Tymczasem życzę Wam miłego wakacyjnego wypoczynku , witam wszystkich nowych obserwatorów
i życzcie mi pogody!!!!!!!!!
Pozdrawiam i całuje .
Luna.

25 komentarzy:

  1. No tak...ja wróciłam a Ty znikasz :)
    Żartuję..jedź Kochana i wypoczywaj za wszystkie czasy :)
    Pogody życzę !
    Uściski :)
    K.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wypoczywaj i wracaj szybciutko bo pięknie u ciebie jest pozdrawiam Maria

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpoczywaj, należy Ci się trochę oddechu!

    OdpowiedzUsuń
  4. Życzę miłego urlopu dobrze też czasami oderwać się od telewizji i komputera.Ładuj bateryjki !! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpoczywaj aktywnie, dobrej pogody :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Z ta pracą to masz tak jak ja ostatnio:) Wypoczywaj!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ile entuzjazmu w Twoim poście :D Chyba faktycznie nie mogłaś się doczekać tych wakacji ;) Dużo słońca życzę! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Twój słoiczek jest tak cudny, że to, co w środku, nie jest dla mnie najważniejsze! Uwielbiam patrzyć na jego zdobienie! A jak mu cudnie w otoczeniu tych różyczek!
    Kocham Mazury! Życzę Ci wspaniałego wypoczynku i pięknej pogody!

    OdpowiedzUsuń
  9. Życzę miłego, leniwego i pogodnego wypoczynku ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Udanego wypoczynku i pięknej pogody Ci życzę, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajnie wyszedł ten słoik, miłych wakacji :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniałego urlopu życzę :)
    czekam na powrotne relacje :)
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  13. odpoczywaj i bujaj się:)))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  14. Ha ! a jednak Mazury? a gdzie będziesz? Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  15. Miłego wypoczynku i udanej pogody!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Pieknej pogody życzę i samych miłych chwil na urlopie!

    OdpowiedzUsuń
  17. Udanych wakacji i wypoczynku !!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Odpoczywaj Kochana! Oby pogoda dopisała:-) Mam nadzieję, że akumulatorki się naładują, bo szkoda by było takiego talentu!
    Pozdrawiam,Beata:-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Udanego wypoczynku!!!!! a tak troche szkoda, smutno tu bedzie bez Ciebie, mnie na pewno, ale jak wrocisz odezwij sie szybciutko! Pozdrawiam z calego serca! :)

    OdpowiedzUsuń

Prawo autorskie



Wszystkie prezentowane na blogu prace, a także zdjęcia są mojego autorstwa (chyba, że jest napisane inaczej) i są moją własnością. Nie zezwalam na ich kopiowanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody. Dziękuję za zrozumienie.

Wyzwanie w szufladzie

Tusal 2014

Tusal 2014
Daty nowiu w roku 2014 01.01.2014 30.01.2014 01.03.2014 30.03.2014 29.04.2014 28.05.2014 27.06.2014 27.07.2014 25.08.2014 24.09.2014 23.10.2014 22.11.2014 22.12.2014

TUSAL 2013

TUSAL 2013
Mój słoiczek i jego ozdoba...

Spis Blogów Robótkowych

I edycja konkursu na najbardziej twórczo zakręcony blog

Candy