Nie próbuj mi wmawiać, że natura nie jest cudem. Nie opowiadaj mi, że życie nie jest baśnią. Ktoś, kto jeszcze tego nie zrozumiał, być może pojmie to dopiero wtedy, gdy baśń zacznie się kończyć.
/Jostein Gaarder/

niedziela, 21 lipca 2013

z perspektywy hamaka cz. 2

Witajcie !
Chciałam Was dzisiaj zaprosić w niezwykłe miejsce pełne uroku , niezwykłego piękna z dala od ludzkich siedzib i ciekawskich spojrzeń. Tutaj każdy zmęczony miejskim gwarem i hałasem znajdzie kawałek ustronnego miejsca na wypoczynek. Mam na myśli gospodarstwo agroturystyczne

To wymarzone miejsce dla szukających ciszy i spokoju , o le ktoś lubi takie odludne miejsca i wieś.


Kiedy ujrzałam te malwy na tle falujących pól i łąk z błękitem nieba nad głowa ... zakochałam się bez pamięci i musiałam Wam pokazać to zdjęcie .
Wygląda jak malowany , szkoda , że nie posiadam tych zdolności bo powstał by nie jeden obraz.
Czyż to nie jest piękne !



Niektórzy się dziwią , że wybraliśmy takie miejsce , na wsi , na końcu świata !
Ale nam się podoba . Cisza , spokój , pianie koguta o poranku i cykanie świerszczy gdy zapada zmierzch.
Mogłabym tu przesiedzieć do końca świata . Na co dzień mam dość gwaru i hałasu miejskich ulic ,
tłumu ludzi. Czasem takie odludzie jest potrzebne. Niektórzy boją się go bo zaczynają myśleć i reflektować nad swoim życiem , a inni zwyczajnie źle się czują w takich miejscach. A ja z czasem coraz bardziej szukam
odosobnienia w gronie najbliższych , gdzie nie ma sklepów , bud i innych przybytków , które opróżniają kieszeń i ogłupiają człowieka . To nasz wybór ! i tyle .


Kto nie ma swojego przestronnego domu , a mieszka w bloku tak jak ja to czasem ma dość i chce uciec!
Ja czuje się czasami w swoim mieszkaniu jak w klatce  , może to dlatego ,że wychowałam się też w domku
jednorodzinnym z ogrodem. Ale widoki nie były tak piękne jak tu..


Na stodole atrybuty prawdziwego gospodarza , który ma pole lub łąki , niezwykły dla mnie widok , nawet jeśli przygotowany pod turystów , to i tak prezentuje się wspaniale no i kwiaty , wszędzie gdzie tylko można je posadzić.


O każdej porze dnia ten widok z tarasu domu , gdzie można pobujać się we fotelu , wypić kawę lub herbatę
lub zwyczajnie podumać zmienia się w zależności od światła , które bawi się w malarza...


Widok z ogrodu daje nadzieje na przestrzeń i zabawę.


Ta droga zaprowadzi Was od gospodarstwa Państwa Lipińskich do wsi Bogaczewo ,
ok. 1.5 km spaceru , można dojechać samochodem lub zrobić sobie rowerową wycieczkę.


Wiecie , że kocham kwiaty i lubię je fotografować , dlatego też często łapie za aparat.


No cóż mam słabość do tej bielonej stodoły... a gospodyni wie jak uzyskać niezwykły efekt !
Na tle bielonych ścian oprócz kwiatów rośnie mięta , lubczyk i inne zioła . Z mięty korzystam każdego dnia parząc rodzinie herbatkę ..no i znowu ta malwa! tym razem w odcieniu kremu , takiej jeszcze nie widziałam.


W dali przy ogrodzie duża altana , gdzie można korzystać z uroków odosobnienia , obok na drzewach wisza hamaki chowane na noc do drewnianej skrzyni.


Spojrzenie od frontu , nie widać  na zdjęciu ale z tyłu jest miejsce do leżenia z wygodnymi poduszkami.


A wokół...


Burzowe chmury mogą być niezwykle piękne i malować na niebie fascynujące obrazy...
 czy wspominałam wcześniej , że lubię na nie patrzeć i fotografować?


Droga w kierunku wsi.




jak w każdym gospodarstwie nie mogło zabraknąć kur... jak się okazuje i one mogą być atrakcją   ...





widok tego kota sprawił ,że moje dzieci zmieniły zdanie i zgodziły się wytrzymać 2 tygodnie bez telewizora..


Kot Maniek , który został obłaskawiony i czasem siada na kolanach.
Zachwycony i nieszczęśliwy Jakub.
Czego dziecko potrzebuje do szczęścia oprócz komputera, telewizji i słodyczy??


To prawdziwe szczęście zobaczyć jak Pan hrabia wychodzi z szafki na buty stojącej w altanie .


I moje ukochane kosaćce ! , które niestety mi nie wzeszły .


Do szczęścia brakuje tylko psa zakochanego w każdym kto odwzajemni jego uczucie..

Mam nadzieję ,ze nie jesteście zanadto znudzeni tym spacerkiem , ponieważ jutro zapraszam Was na kolejny...
jeśli znajdę chwilę wolnego czasu.
A teraz idę dalej na hamak..
Pozdrawiam serdecznie
Luna.

35 komentarzy:

  1. Cudowne widoki. To miło, że przekazujesz część swojego relaksu innym za pomocą tych zdjęć. :) Chętnie wybiorę się na kolejny taki "spacer". Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja się cieszę ,że się podobało, nie ma sprawy niedługo kolejny spacer...

      Usuń
  2. Urokliwe miejsce! Tylko w takim spokoju odpoczywa się najlepiej. Przepiękne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wieś ukochałam od dziecka, malwy to moje kwiaty, w których zakochana jestem bez pamięci! Dziś właśnie wykonałam sesję zdjęciową na moim osiedlu, gdzie na szczęście malw bardzo wiele, kremowe również :) A nawet... białe!
    Wybieram się na wieś za tydzień i mam nadzieję, że uda mi się ustrzelić obiektywem niejedną krę, a może i inne zwierzątka gospodarskie...?
    Dziękuję Ci za te cudne zdjęcia :) Wcale się nie dziwię Waszym wyborem miejsca :)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się ,że nie tylko mnie podobają się takie klimaty , a malwy sa naprawdę przepiękne !

      Usuń
    2. Zapraszam na mój blog i spacer po moim osiedlu szlakiem malwowym :)

      Usuń
  4. Ale Ci zazdroszczę. Mazury to rodzinne strony mojego ojca, jak byliśmy dziećmi to spędzaliśmy tam wakacje. Teraz jeździmy nad morze i jest fajnie ale sentyment do Mazur mi pozostał.
    Miłego wypoczynku :) Sabina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez mam sentyment do wielu miejsc,mam nadzieję ,że zakocham się w Mazurach, pozdrawiam.

      Usuń
  5. Ja powiem tak "raj na ziemi", poproszę o adres tego miejsca, bo to, to co kocham najbardziej w czasie wakacji.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podałąm namiary strony tam jest adres, dgybys jednak nie znalazła daj znać.

      Usuń
  6. This all looks totally amazing, everything is absolutely gorgeous !!!
    Hugs

    OdpowiedzUsuń
  7. Ta cisza, spokój i obłędne widoki obok jezior to nieodparty urok Mazur.Trudno mu się oprzeć,Widzę że jesteś na dobrej drodze do zakochania, odpoczywaj i podziwiaj

    OdpowiedzUsuń
  8. dziękuję.... zrobiłaś mi wspaniałą wycieczkę nostalgiczną do czasów dzieciństwa - fantastycznie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Urocze miejsce, piękne tereny , kwiaty, stodoła.Miłego wypoczynku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bedę się starała wypocząc ze wszystkich sił , chociaż psychicznie.

      Usuń
  10. pozazdrościłam Ci, szczerze, Ja tylko takie klimaty na urlop wybieram. Wypoczywaj i dziel się z nami tymi cudami

    OdpowiedzUsuń
  11. Mi się w tym roku marzy glusza:-) piekny mieliście odpoczynek! No còż Qry potrafià być niezłą atrakcją.hihi.;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ba ! a jaką atrakcją jest zaganianie kur do kurnika ! głusza! a co tam będzie robić qrka?

      Usuń
  12. pięknie. Jak tylko skończą się nasze rodzinne problemy to aby od nich odpocząć i postarać się zapomnieć mamy zamiar wyjechać właśnie w takie miejsce. może właśnie tam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Życze Ci aby wszystkie problemy jak najszybciej się zakończyły a potem pakujcie walizki..

      Usuń
  13. Uwielbiam takie klimaty, lato na wsi pachnie cudowanie .... Wiatrem, słońcem, zbożem, kurzem polnej drogi.. rozmarzyłam się ...:-)

    OdpowiedzUsuń
  14. podoba mi się... wiejski, sielski klimacik!

    OdpowiedzUsuń
  15. Sielskoanielsko, jak u mnie. Wypoczywaj :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No widzisz ! Ty masz to co
      co ja mam od święta

      Usuń
  16. ja też uwielbiam takie miejsca - cisza i spokój :)). Moje marzenie to taki domek na uboczu z małym ogródkiem i z pełnym zwierzyńcem :))

    OdpowiedzUsuń
  17. No muszę przyznać, że przepiękne miejsce znalazłaś na wypoczynek...
    CUdne klimaty!
    DOmek cudny a okolica malownicza-miłęgo wypoczynku!
    P.s. co do Twoich ulubionych kwiatów to raczej kosmosy, a nie jak napisałaś kosaćce:-) Ja też uwielbiam kosmosy i kilka będzie mi niebawem kwitło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz oczywiście rację ! , zupełnie pomyliłam nazwę tych kwiatów , potoczna nazwa to właśnie kosmos , ale jeszcze funkcjonują inne bo kiedy kupowaąłm nasiona to podawałam inna ale zupełnie nie pamiętam :) pozdrawiam.

      Usuń
  18. No to już CI mówię, druga nazwa kosmosu to Onętek:-)
    Pozdrawiam i udanych wakacji!

    OdpowiedzUsuń

Prawo autorskie



Wszystkie prezentowane na blogu prace, a także zdjęcia są mojego autorstwa (chyba, że jest napisane inaczej) i są moją własnością. Nie zezwalam na ich kopiowanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody. Dziękuję za zrozumienie.

Wyzwanie w szufladzie

Tusal 2014

Tusal 2014
Daty nowiu w roku 2014 01.01.2014 30.01.2014 01.03.2014 30.03.2014 29.04.2014 28.05.2014 27.06.2014 27.07.2014 25.08.2014 24.09.2014 23.10.2014 22.11.2014 22.12.2014

TUSAL 2013

TUSAL 2013
Mój słoiczek i jego ozdoba...

Spis Blogów Robótkowych

I edycja konkursu na najbardziej twórczo zakręcony blog

Candy