Nie próbuj mi wmawiać, że natura nie jest cudem. Nie opowiadaj mi, że życie nie jest baśnią. Ktoś, kto jeszcze tego nie zrozumiał, być może pojmie to dopiero wtedy, gdy baśń zacznie się kończyć.
/Jostein Gaarder/

piątek, 22 lipca 2011

Woreczek z lawendą



Ostatnio dużo wyszywam i to różnymi technikami , 
aby to co robię szybko mi się nie znudziło.. ale jak zauważyliście większość czasu pochłania mi haft kolorowy za igłą.
Kocham Hildę
, ale kwiaty też są piękne.. a lawendę kocham w szczególny sposób..
 dlatego też musiałam wyszyć woreczek ,
 był wczesniej zamówiony i dlatego moge sie w tej chwili nacieszyc tylko zdjęciami..




Ale kiedyś zrobię taki dla siebie..



Ide hafcic dalej , pozdrawiam i śle uściski.
Luna

10 komentarzy:

  1. Lawendowy woreczek śliczny !!!
    Pozdrawiam Aga

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj, cieszę się że wyszywasz różnymi technikami bo niewiele osób to robi, po raz fajnie bo propagujesz te techniki, a po dwa urozmaicasz świat hafciarek zdominowany przez krzyżyki. Pozdrawiam serdecznie, woreczek jest śliczny.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowny woreczek, Twoja wszechstronność jest nieoceniona:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny hafcik, piękny woreczek!

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziewczyny ,jeszcze troche a urosnę... dziękuje za tak miłe i przychylne komentarze. Jestem pewna ,że nie jedna z Was mogłaby spróbowac tych technik one naprawdę nie są trudne! jesli mi sie udało tej co ma dwie lewe rece .. to słowa mojej mamy sprzed lat he he to co dopiero Wam! kiedy patrze na Wasze prace to czasem dech mi zapiera.

    OdpowiedzUsuń
  6. Widzę, że u ciebie tez kwiatowe inspiracje. Lawndowe gałązki sa wdzięcznym motywem i ja jestem od niego uzależniona. Podoba mi się w Twoich kwiatowych wzorach delikatność motywów np. ten haft z fiołkami i pszczółką.
    Po urlopie postaram się przesłać Ci Tildowe wzory, nie zapomniałam !

    pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  7. woreczek przecudnej urody :)

    OdpowiedzUsuń
  8. w kwestii haftu mamy bardzo podobne upodobania.
    Twoje interpretacje Hildy są boskie,szalenie mi się podoba ta ostatnia podusia.

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny hafcik. Woreczek z nim wygląda wspaniale.

    OdpowiedzUsuń

Prawo autorskie



Wszystkie prezentowane na blogu prace, a także zdjęcia są mojego autorstwa (chyba, że jest napisane inaczej) i są moją własnością. Nie zezwalam na ich kopiowanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody. Dziękuję za zrozumienie.

Wyzwanie w szufladzie

Tusal 2014

Tusal 2014
Daty nowiu w roku 2014 01.01.2014 30.01.2014 01.03.2014 30.03.2014 29.04.2014 28.05.2014 27.06.2014 27.07.2014 25.08.2014 24.09.2014 23.10.2014 22.11.2014 22.12.2014

TUSAL 2013

TUSAL 2013
Mój słoiczek i jego ozdoba...

Spis Blogów Robótkowych

I edycja konkursu na najbardziej twórczo zakręcony blog

Candy