Nie próbuj mi wmawiać, że natura nie jest cudem. Nie opowiadaj mi, że życie nie jest baśnią. Ktoś, kto jeszcze tego nie zrozumiał, być może pojmie to dopiero wtedy, gdy baśń zacznie się kończyć.
/Jostein Gaarder/

wtorek, 19 lipca 2011

Hilda -pierwsza odsłona..

 
 Obiecałam , że pochwalę się pracami , które udało mi się ukończyć podczas urlopu. Wiecie , że od jakiegoś czasu fascynują mnie obrazki Hildy , niestety wzory są trudno dostępne i bardzo pracochłonne a ja jestem bardzo niecierpliwa. Dlatego postanowiłam opracować swoje własne wzorki.
Motyw który wykonałam powstał na podstawie tego rysunku..

Kiedy pokazałam Hildę znajomym okazało się , że nie prędko zrobię coś dla siebie.. ale to tak chyba już musi być..
I tak powstała torba do łazienki z przeznaczeniem na różne drobiazgi, myślę że będzie pasować w wielu innych miejscach też.
Taką torbę zażyczyła sobie Madzia i do niej też powędruje , Wzór zaczerpnęłam przeglądając internet. Jest to druga z kolei jaka powstała. Pierwszy Haft jest jednokolorowy..i powstał na podstawie tego rysunku
Kiedy zobaczyła go moja mama zapałała taką samą miłością do Hildzi jak i ja , musiałam oczywiście ją wyszyć i tak powstała pierwsza torba , która już robi furorę..nieskromnie tylko dodam..
Haft nie jest doskonały ale to mój pierwszy jeśli chodzi o wyszywanie postaci. Myślę że kolejne wyszły mi nieco lepiej bo opracowałam swój sposób haftowania .


Niestety kolejnymi Hildami pochwalę się gdy wrócą z uszycia, tym razem będą to poduszki.

16 komentarzy:

  1. Wyszło super. Jestem zachwycona wykonaniem. Wcale nie dziwi mnie, że każdy chce mieć taką Hildę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Udało Ci się bardzo ładnie odwzorować Hildę:))) i wcale mnie to nie dziwi;D

    a wiesz... i ja się w niej zakochałam, tym bardziej, że dostrzegam podobieństwo do mnie;)... nie mogłam się wczoraj oderwać od internetu i każdy nowy obrazek z nią wywoływał u mnie okrzyk zachwytu;DDD

    OdpowiedzUsuń
  3. Doskonale Cie rozumiem..he he.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie wyszły Ci te ponętne babeczki!:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnej transformacji dokonałaś, wzór niewiele odbiega od oryginału, będzie dekoracyjna torba!

    OdpowiedzUsuń
  6. Elfem nie jestem, ale Hilą, czemu nie:(

    OdpowiedzUsuń
  7. Swietne Hildy:)) Jestem pod ogromnym wrazeniem twojej perfekcji:))
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakiś czas temu też dołączyłam do grona wielbicielek Hildzi. Świetne wzorki i ich wykorzystanie.Pozdrawiam Bernadka

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję Wam za miłe odwiedziny i miłe komentarze.

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniałe połączenie: torba funkcjonalna w fajnym kształcie a haft.... wspaniały. Bardzo oryginalne wzory, nic dziwnego, że tak się podobają.
    Ja rzadko haftuje z właśnie z tego powodu, ze jestem niecierpliwa. Z długo czekam na efekt, z szyciem jest szybciej.

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna Hilda, podziwiam Twój talent. Teraz do mnie dotarło, że mam ciocię o imieniu Hilda, na którą mówimy ciocia Hildka, dodam tylko że jest cudowną osobą :))

    OdpowiedzUsuń
  12. jedyne co mogę napisać to WOOOOW, wyszły Ci obie torby fantastycznie, co za genialny pomysł zeby w ten sposób wzorki przenosić i wyszywać :) czekam z niecierpliwością na kolejne babeczki ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Miłośniczkom HDILDY polecam tą galerię. Naprawdę jest co oglądać.
    http://julik-k.gallery.ru/watch?a=VX8-cMAe

    OdpowiedzUsuń
  14. Zaskakujące te Twoje robótki :) Oryginalne:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wcale się nie dziwię, że robią furrorę!
    Są niesamowite!!!
    Esencja kobiecości w nieco komicznym wydaniu :)
    Śliczne hafty.

    OdpowiedzUsuń
  16. BOMBOWA ta Hilda :)) i wcale się nie dziwię, że tak Ciebie zachwyciła :)
    śliczne hafty!!

    OdpowiedzUsuń

Prawo autorskie



Wszystkie prezentowane na blogu prace, a także zdjęcia są mojego autorstwa (chyba, że jest napisane inaczej) i są moją własnością. Nie zezwalam na ich kopiowanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody. Dziękuję za zrozumienie.

Wyzwanie w szufladzie

Tusal 2014

Tusal 2014
Daty nowiu w roku 2014 01.01.2014 30.01.2014 01.03.2014 30.03.2014 29.04.2014 28.05.2014 27.06.2014 27.07.2014 25.08.2014 24.09.2014 23.10.2014 22.11.2014 22.12.2014

TUSAL 2013

TUSAL 2013
Mój słoiczek i jego ozdoba...

Spis Blogów Robótkowych

I edycja konkursu na najbardziej twórczo zakręcony blog

Candy