Nie próbuj mi wmawiać, że natura nie jest cudem. Nie opowiadaj mi, że życie nie jest baśnią. Ktoś, kto jeszcze tego nie zrozumiał, być może pojmie to dopiero wtedy, gdy baśń zacznie się kończyć.
/Jostein Gaarder/

środa, 27 lipca 2011

Wspomnienie wiosny i lata..

 
PODUSZKA MOJEJ MAMY
Ostatnimi czasy jestem wielką amatorka woreczków , wprost w nich zakochaną. Podpatrując Wasze blogi dowiedziałam się jak można je wykorzystać. Od tego czasu staram sie wykorzystywać resztki płótna czy kanwy i wyszywam na nich różne motywy. Te powstały przed Wielkanocą ,ale dopiero teraz doczekały się wykończenia. 
Jeszcze nie wiem jakie będzie ich przeznaczenie ... ale o to sie nie martwię.
Latem kocham kwiaty, szczególnie te polne .. ale nie tylko, są tak nietrwałe .. ciagle przypominaja mi o przemijaniu...

Bardzo lubię  słoneczniki . Ten pochodzi z mojej chodowli i jest jednym z ostatnich które ukwiecają moje miejsce pod oknem. Wszystkie jadalne juz wycięłam , ponieważ po przyjezdzie z wakacji wiatr je ''położył''
Zawsze chciałam mieć maki pod oknem i ciągle się spóżniałam z ich posadzeniem. W tym roku mi się udało i nawet zakwitnął mi biały.. nie miałam pojęcia , że takie są..
Patrząc na te zdjęcia w głowie dojrzewa mi kolejny pomysł na kwiatowy motyw do haftów..
Udało mi sie nawet uchwycić trzmiela..
A to poduszka w wykonaniu mojej mamy, też inspiracja były maki i pszczoły..
Wzór był wykonany haftem krzyżykowym.
Maki i modraki..
Az mnie zazdrość bierze.. kiedy ja bedę mieć czas na krzyżyki!!!!!!!!


8 komentarzy:

  1. Zupelnie zapomnialam o istnieniu bialego maku, juz kiedys widzialam te kwiaty i to na zywo.
    Piekne woreczki, a poduszka mamy mistrzostwo swiata.
    pozdrawiam
    Basia

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniała ta poduszka! Ale woreczki też urocze :)

    http://anek73.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Powiem ,mamie,że poduszka Wam się podobała, bo nie jest z niej zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna poduszka z kwiatowym sercem:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne to serducho na poduszce mamy!A woreczków też by mi się przydało kilka, ale stale coś innego dłubię!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękności!!!maki,chabry,pszczoły...

    OdpowiedzUsuń

Prawo autorskie



Wszystkie prezentowane na blogu prace, a także zdjęcia są mojego autorstwa (chyba, że jest napisane inaczej) i są moją własnością. Nie zezwalam na ich kopiowanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody. Dziękuję za zrozumienie.

Wyzwanie w szufladzie

Tusal 2014

Tusal 2014
Daty nowiu w roku 2014 01.01.2014 30.01.2014 01.03.2014 30.03.2014 29.04.2014 28.05.2014 27.06.2014 27.07.2014 25.08.2014 24.09.2014 23.10.2014 22.11.2014 22.12.2014

TUSAL 2013

TUSAL 2013
Mój słoiczek i jego ozdoba...

Spis Blogów Robótkowych

I edycja konkursu na najbardziej twórczo zakręcony blog

Candy