Nie próbuj mi wmawiać, że natura nie jest cudem. Nie opowiadaj mi, że życie nie jest baśnią. Ktoś, kto jeszcze tego nie zrozumiał, być może pojmie to dopiero wtedy, gdy baśń zacznie się kończyć.
/Jostein Gaarder/

niedziela, 31 lipca 2011

Nowy projekt

To mój nowy projekt.. jeszcze nie zdradzę co to ma być ...  być może, do konca nie jestem pewna gdzie umieszczę ten motyw. Pewne jest to , że poziomki zawojowały mną z całą mocą. To już drugi haft tego motywu , pierwszy będzie umieszczony na torbie , a ten bedzie dla mnie .. tylko nie umiem się zdecydować. Pokazywałam Wan post wcześniej blog dziewczyny, której jestem wielbicielką  , zazdrościłam jej pamiętnika z niezapominajkami i pomyślałam ,że zrobię podobny z innym motywem, zanim stanę się posiadaczką wzoru niezapominajek..
Tymczasem haft wygląda tak, nie jest jeszcze ukończony , testuje na nim nowe ściegi wypełniające i muszę przyznać ,że mi się spodobały.
Kolory dobierałam intuicyjnie, w najbliższej przyszłości muszę się zaopatrzyć w mulinę i uzupełnić pewne braki, ale tym czasem haft będzie taki a nie inny...

9 komentarzy:

  1. Pyszne truskawki :P

    http://anek73.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak zwykle super projekt a poziomki chętnie bym zjadła takie realistyczne. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie to wygląda. Aż mi żal, że nie potrafię haftować takim sposobem. Próbowałam, nie wychodzi.
    Pozdrawiam - Maria

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale pieknie jest u Ciebie, Twoj blog rozkwita choc lata nie widac :) Piekne hafty i motywy przeurocze.
    A ja dawno juz tu nie bylam, wiec tym bardziej podziwiam a ze jestem swiezo po urlopie to i skojarzenia jakies takie kwiatowo-poziomkowo-urlopowe :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny hafcik! Też próbuję wyhaftować drobny element!

    OdpowiedzUsuń
  6. Zachęcam Was do spróbowania.. ten haft nie jest taki trudny jak wyglada a wykonuje sie go o wiele szybciej niz krzyżykowy,

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy nie próbowałam takiego haftu, ale patrząc na twoje propozycje muszę się skusic:)

    OdpowiedzUsuń

Prawo autorskie



Wszystkie prezentowane na blogu prace, a także zdjęcia są mojego autorstwa (chyba, że jest napisane inaczej) i są moją własnością. Nie zezwalam na ich kopiowanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody. Dziękuję za zrozumienie.

Wyzwanie w szufladzie

Tusal 2014

Tusal 2014
Daty nowiu w roku 2014 01.01.2014 30.01.2014 01.03.2014 30.03.2014 29.04.2014 28.05.2014 27.06.2014 27.07.2014 25.08.2014 24.09.2014 23.10.2014 22.11.2014 22.12.2014

TUSAL 2013

TUSAL 2013
Mój słoiczek i jego ozdoba...

Spis Blogów Robótkowych

I edycja konkursu na najbardziej twórczo zakręcony blog

Candy