Nie próbuj mi wmawiać, że natura nie jest cudem. Nie opowiadaj mi, że życie nie jest baśnią. Ktoś, kto jeszcze tego nie zrozumiał, być może pojmie to dopiero wtedy, gdy baśń zacznie się kończyć.
/Jostein Gaarder/

piątek, 29 lipca 2011

Z życia innych blogów..


Przeglądając inne blogi trafiłam na stronę
i jęknęłam po raz któryś.. Te niezapominajki podbiły moje serce koniecznie muszę takie wyszyć .. tylko jeszcze nie wiem kiedy. Właścicielka blogu posiada inne jeszcze cudeńka które moga wyprowadzić z równowagi ... ale to możecie ocenić sami..
A do księżniczek mam słabość od dziecka..

 



http://feerie-stitch.blogspot.com/2011/07/blog-post_18.html
A tą serię już przedstawiałam obrazki są coraz bardziej bajkowe takie jak lubię.

A serduszko jest przecudne, przeurocze i przepiekne...
I to tyle z życia innych blogów, mam nadzieję,że właścicielki bloga się nie obrażą za wskazanie na ich blogi z powodu tych cudeniek...

9 komentarzy:

  1. Piękne, delikatne hafty :)
    Dawno nie zaglądałam na blogi wiec mam co czytać, tyle pięknych rzeczy stworzyłyście wszystkie przez wakacje!!!
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No i teraz będę przez Ciebie oglądała te linki, zamiast się zająć wyszywaniem!

    http://anek73.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. He he czasem trzeba zerknąc do konkurencji ,zawsze się czegoś człowiek nauczy na nowo.

    OdpowiedzUsuń
  4. dzięki! Odkryłam kolejną fajną projektantkę dzięki Tobie :-) mam na myśli tę panią od niezapominajek, już szukam jej projektów ;-) A poprzednio mi te feerie podsunęłaś.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne rzeczy kobieta robi, znam ten blog od dłuższego czasu!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne stronki!ja przez ta deszczową pogodę mało krzyżyków stawiam,buszuję w internecie zaglądając na blogi i rozkoszuję się cudnymi haftami...

    OdpowiedzUsuń
  7. i Ja tez zerknę na te cudeńka :)

    OdpowiedzUsuń

Prawo autorskie



Wszystkie prezentowane na blogu prace, a także zdjęcia są mojego autorstwa (chyba, że jest napisane inaczej) i są moją własnością. Nie zezwalam na ich kopiowanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody. Dziękuję za zrozumienie.

Wyzwanie w szufladzie

Tusal 2014

Tusal 2014
Daty nowiu w roku 2014 01.01.2014 30.01.2014 01.03.2014 30.03.2014 29.04.2014 28.05.2014 27.06.2014 27.07.2014 25.08.2014 24.09.2014 23.10.2014 22.11.2014 22.12.2014

TUSAL 2013

TUSAL 2013
Mój słoiczek i jego ozdoba...

Spis Blogów Robótkowych

I edycja konkursu na najbardziej twórczo zakręcony blog

Candy