Nie próbuj mi wmawiać, że natura nie jest cudem. Nie opowiadaj mi, że życie nie jest baśnią. Ktoś, kto jeszcze tego nie zrozumiał, być może pojmie to dopiero wtedy, gdy baśń zacznie się kończyć.
/Jostein Gaarder/

piątek, 30 marca 2012

Pamiatka slubna i sampler..


Dzisiaj pokażę Wam powód dla którego  wyniki candy opóżnię o kilka dni. Zreszta zapowiadałam to wcześniej. Zmaam sie z Pamiatką na slub  ,na który ide tydzień po świętach a ja tu w polu!
Obrazek '' łatany'' z elementów innych obrazków i do konca nie wiem jak ma wygladać!, zaczynam sie bardzo denerwować... mój mąż zresztą tez.Prawie ukończony domek i za bardzo nie mam wzorków pary która chciałam na nim umieścić, para miała być mniejsza a tymczasem ta która jest wymiarami dorównuje budowli.. i teraz nie wiem jesli ja umieszcze na obrazku to w którym miejscu? moze ktos z Was ma lepszy zmysł i mi podpowie.., jeszcze imiona  ,data , no i maz uparł sie na cytat ,lub jego namiary..
Widze ,że wiecej czasu pochłania mi myslenie niz samo wyszywanie...zastanawiajace..
czyżbym nie miała wyobrażni przestrzennej?
Czekam na rady!

A teraz samplerek ,który bedzie musiał poczekac.. juz od dawna mi sie podobał i miałam nadzieję ,że go szybko skoncze.. niestety utknełam na jajku a raczej na wzorkach które ma w srodku..
Masakra! ornamenty w srodku wyszywa sie bardzo przyjemnie ale cała reszta chyba mnie przerosła.

Podoba mi sie w nim wszystko! przede wszystkim len! , kolory i perełki, jest bardzo deikatny, subtelny i elegancki hi hi mam nadzieję ,że się ze mną zgadzacie.
Mam tylko mały problem ,przy wielkości moich ''wnętrz'' jakoś nie widze go na ścianie w postaci obrazka. Nie wiem na czym go umieścić , na poduszcze takie hafty sie nie sprawdzaja z uwagi na koraliki, poniewaz u mnie poduszki sie uzywa. Może jakaś propozycja. Myslałam uzyc go jako ozdobę pudełka ,skrzyneczki ale takowej nie moge kupic .. sama juz nie wiem...



24 komentarze:

  1. NIESTETY NIE POMOGE...ALE HAFCIKI CUDNE-ZWŁASZCZA TEN DRUGI:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę...że sporo pracy wzięłaś sobie na barki...
    Wzorki są piękne i już widzę...że śliczności wyłaniają się spod igiełki:)
    Lunko...myslę ,że pomysł z pudełkiem byłby trafiony. Mnie pasowałoby by tu takie wysokie ,okrągłe...:)
    Powodzenia:)
    K.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł z tą pamiątką dla młodych! Uwielbiam takie ręcznie wykonane dlatego trzymam kciuki, abyś zdążyła! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pamiątka fajowa ale semplerek rewelacyjne więc spiesz kochana z zamieszczeniem wzorku, prposzę, proszę.
    I czekam na efekty końcowe.
    Buziole

    OdpowiedzUsuń
  5. ja Ci nie pomogę, na bank nie mam wyobraźni przestrzennej:D Myślę, że sobie poradzisz i zdążysz na czas:D Trzymam kciuki i czekam na efekt końcowy:D pozdrawiam ( a pewnie zaraz dziewczyny zasypią Cię pomysłami:D)

    OdpowiedzUsuń
  6. Na pewno zdążysz i patrząc na Twoje prace będzie to cudne. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. xgalaktyka- zastanawiam sie nad tym pudełkiem , ale skad takie wziąć?

    Kajka-daj mi najpierw wyszyc hi hi... zastanawiam sie czy nie zrobic bloga tylko z wzorami bo inaczej braknie mi na tym miejsca.
    No i czekam na dalsze sugestie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie wiem, czy pomogę, bo w sumie to przede wszystkim musi się Tobie podobać, bo Ty wyszywasz i Ty wręczasz Młodym... Ale przy tym domku to może być i duża para trzymająca się za ręce (takie cosik kiedyś gdzieś widziałam) i jakiś krótki tekst czy właśnie tylko namiary na niego.... albo taka symboliczna malutka para wyszyta tylko backstitchem i wtedy może być duży cytat. To moja wizja :)
    Drugi hafcik jest tak cudowny, że jakkolwiek będzie wykorzystany, będzie skupiał uwagę na sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Tylko nie cytuj umowy kredytowej na domek, bo młodzi mogliby to kiepsko znieść.
    Co do kombinacji z wzorem to współczuję, bo to zawsze jest pracochłonne. Ja jak zmieniam układ wzoru, dodaje jakieś napisy itp. to często posiłkuję się czystym papierem milimetrowym, na którym rozrysowuję układ wykorzystywanych elementów. Nie lubię wolnej amerykanki, więc na żywioł nie idę, bo szkoda mi mojej pracy.

    OdpowiedzUsuń
  10. Chętnie bym podpowiedziała, ale nie wiem jak wygląda ta "para" ?
    Całość prezentuje się cudnie - cytat byłby dopełnieniem pamiątki ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Luno, czytam , że przezywasz twórcze katusze, myślę że wymyślisz ciekawą parkę, a samplerek naprawdę piękny i warto poczekać na jakieś olśnienie. Ja tak czasem robię i to działa, więc może w Twoim wypadku też się sprawdzi!Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. może zrobisz tak zeby para była troche nizej niz domek i dzieki temu bedzie sie wydawalo ze domek jest w tyle za nimi, skoro sa więksi to bedzie logiczne, tak mi sie wydaje. przykład znajdziesz http://asia-esprit.blogspot.com/2011/07/be-romantic-vi.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Prezent zapowaida się super. Niestety nie mam pojęcia, co mogłabym Ci doradzić, ale trzymam kciuki, żeby Ci się udało wszystko skończyć na czas.
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  14. Rewelacyjnie wyglądają oba hafty choć nie są ukończone - powodzenia:) Pozdrawiam ciepło Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  15. pięknie :) i bez nerw, dasz radę skończyć :) myślę, że pomysł Asi -ESPRIT jest dobry :). I ten len z perełkami... śliczność ^^

    OdpowiedzUsuń
  16. Na hafcie niestety się nie znam ale trzymam mocno kciuki, żeby projekt udało się pomyślnie doprowadzić do końca! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  17. Pięknie się zapowiada. Ten len ...gra kolorów. Śliczności.

    OdpowiedzUsuń
  18. pomysłu póki co brak na wykorzystanie tego ślicznego hafciku...

    OdpowiedzUsuń
  19. Dziekuje za wizyte i mile slowa:) Nie obiecuje rychlych wpisow, ale jak widzisz nie zniknelam calkowicie z blogosfery;)
    Wierze, ze pomimo chwilowych trudnosci ukonczysz haftowany prezent. Haft na lnie zapowiada sie przepieknie - to moje ulubione klimaty i chetnie zobacze jak go wykorzystasz.

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  20. Witam serdecznie:) same śliczności widzą tutaj moje oczy :) ta pamiątka ślubna z domkiem zapowiada się interesująco a ten samplerek też mam w planach, tylko z innym motywem w środku:) jeżeli masz kłopoty w wyszyciu tego jaja to po prostu może wybierz jakiś inny wzór xxx jednokolorowego jaja:) a pomysł z wykorzystaniem hafciku na pudełku czy skrzyneczce(np;na przydasie) uważam za idealny, można też zrobić z niego pinkeepa lub po prostu oprawić w kwadratową białą ramkę:)
    pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny na moim blogu:):):)

    OdpowiedzUsuń
  21. Dziękuje za wszystkie Wasze rady i sugestię ,sa mi bardzo pomocne w podjęciu decyzji.

    OdpowiedzUsuń
  22. Połączenie kolorów i wzór - mnie urzekły.

    OdpowiedzUsuń

Prawo autorskie



Wszystkie prezentowane na blogu prace, a także zdjęcia są mojego autorstwa (chyba, że jest napisane inaczej) i są moją własnością. Nie zezwalam na ich kopiowanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody. Dziękuję za zrozumienie.

Wyzwanie w szufladzie

Tusal 2014

Tusal 2014
Daty nowiu w roku 2014 01.01.2014 30.01.2014 01.03.2014 30.03.2014 29.04.2014 28.05.2014 27.06.2014 27.07.2014 25.08.2014 24.09.2014 23.10.2014 22.11.2014 22.12.2014

TUSAL 2013

TUSAL 2013
Mój słoiczek i jego ozdoba...

Spis Blogów Robótkowych

I edycja konkursu na najbardziej twórczo zakręcony blog

Candy