Nie próbuj mi wmawiać, że natura nie jest cudem. Nie opowiadaj mi, że życie nie jest baśnią. Ktoś, kto jeszcze tego nie zrozumiał, być może pojmie to dopiero wtedy, gdy baśń zacznie się kończyć.
/Jostein Gaarder/

środa, 3 października 2012

The Holly Fairy -Flower Fairy of the winter





 Nie da się ukryć , że lato odeszło bezpowrotnie , przynajmniej w przyrodzie...jesień pieści nasze zmysły kolorami i uwodzi bezwstydnie , ale taka ma już naturę ! trudno nie ulec magii kolorów ! a tymczasem mój ukochany ostrokrzew , który to czaruje mnie każdego roku swoimi czerwonymi jagodami prezentuje nowego elfa , mam nadzieję , że przyjmiecie go jak poprzednie życzliwie . Pozuje co prawda przy drzewku cisu , ale i on jest przepiękny i z wszystkich jesienno -zimowych te lubię najbardziej.
Pozdrawiam wszystkich wiernych zaglądaczy i podglądaczy i witam nowych , zapraszam bardzo serdecznie !



33 komentarze:

  1. eh boski jest ten skrzat :) taki jesienno - zimowy

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest po prostu przepiękny! :) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. piękny haft w pięknej oprawie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Waw normalnie oniemiałam z zachwytu!!! piękny!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. ale sliczny swiateczny skrzat!

    OdpowiedzUsuń
  6. I tak jakos basniowo i bajkowo sie zrobilo. Kiedy patrze na ten haftowany obrazek, to kojarzy mi sie on ze zblizajacymi sie swietami - moze tylko mnie, ale wlasnie ja tak mam. Praca doskonala i z wysokim faktorem dekoracyjnym - podoba sie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaki piękny haft! Idealnie w towarzystwie cisu, którego owoce są przepiękne i niepowtarzalne. Jak natura potrafi składać ze sobą barwy, to zawsze mnie zadziwia...

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny obraz!!!!
    i perfekcyjnie dobrana oprawa.
    pozdrawiam jesiennie :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. zła oprawa potrafi zepsuć najładniejszy haft....ty dobrałaś =swój mistrzowsko:)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudny obrazek, pięknie oprawiony! Gratuluję!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Kobieto :) ! ależ Ty masz talent! śliczne!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Łoj, nie było mnie trochę i widzę, że dużo mnie ominęło! Spod Twoich paluszków to chyba aż dym leci :) Elf jest piękny i taki świąteczny, że aż mi się zamarzyło żeby Boże Narodzenie już przyszło... A tegoroczne święta będą dla mnie wyjątkowe, już z Dzieciątkiem, więc czekam na nie na prawdę niecierpliwie :)
    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam na ciuszkową wyprzedaż!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten elfik niesie chyba galazke ostrokrzewu..cos jakby na Boze Narodzenie obrazek i bedzie pieknie wygladal rowniez jako dekoracja swiateczna..sliczna praca.)

    OdpowiedzUsuń
  14. Prawdziwe dzieło sztuki !!!!!!!!!!!!!!!
    Pięknie się prezentuje !!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja droga do dzieła sztuki to mi pewnie daleko , ale miło połechtałas moje ego!

      Usuń
  15. Moja ty Elficka pani , znowu kusisz pięknym elfem ..

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczny jest ten haft, a i rama dobrana wspaniale! Zdjęcia również niesamowite!
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ostrokrzew prześliczny krzew,dziękuję za życzonka, a Twoje hafty powalają z nóg!Pozdrowionka.papa

    OdpowiedzUsuń
  18. Przepiękny obraz. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  19. Wspanialy, efektowny haft! Pieknie ozdobi Twoj swiateczny dom!

    Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  20. Elf jest magiczny, jesiennie radosny i psotny - piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Przepiękny haft,cudowne barwy aż brakuje słów -pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękny ten Twój elfik w kolorach jesieni .....Ja nie mogę się zebrać żeby dokończyć haftować swój obraz .... Cieplutkie buziaki pa...

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękny haft. Widać, że bardzo pracochłonny.
    Śliczne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  24. wspaniały haft i wspaniałe zdjęcia
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękny elf...cudowny!!!

    Ślę barwne październikowe pozdrowienia z uśmiechem serca*
    Peninia ♥

    http://peniniaart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prawo autorskie



Wszystkie prezentowane na blogu prace, a także zdjęcia są mojego autorstwa (chyba, że jest napisane inaczej) i są moją własnością. Nie zezwalam na ich kopiowanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody. Dziękuję za zrozumienie.

Wyzwanie w szufladzie

Tusal 2014

Tusal 2014
Daty nowiu w roku 2014 01.01.2014 30.01.2014 01.03.2014 30.03.2014 29.04.2014 28.05.2014 27.06.2014 27.07.2014 25.08.2014 24.09.2014 23.10.2014 22.11.2014 22.12.2014

TUSAL 2013

TUSAL 2013
Mój słoiczek i jego ozdoba...

Spis Blogów Robótkowych

I edycja konkursu na najbardziej twórczo zakręcony blog

Candy