Nie próbuj mi wmawiać, że natura nie jest cudem. Nie opowiadaj mi, że życie nie jest baśnią. Ktoś, kto jeszcze tego nie zrozumiał, być może pojmie to dopiero wtedy, gdy baśń zacznie się kończyć.
/Jostein Gaarder/

piątek, 17 maja 2013

Atalie- A jak Alina , Przybornik z Monogramem

Wczoraj dostałam wiadomość od Aliny , że wymiankowy upominek 
dotarł do Niej szczęśliwie. Ja też jestem szczęśliwa , że Jej się spodobał
i dotarł w całości. Wiecie co  czasem dzieje się z przesyłkami ,
więc moje obawy były jak najbardziej uzasadnione.
Wymiankę zorganizowałyśmy sobie po tym jak u Aliny dostrzegłam
piękne nożyczki , i wtedy zrodziła się myśl aby przy okazji zrobić sobie upominki.
Alina chciała abym zrobiła dla niej przybornik a jej upominki możecie 
zobaczyć tutaj .

Długo myślałam nad projektem ,chciałam aby się  Alince spodobał .
Alina robi swoje prace tak pięknie (koniecznie obejrzyjcie sobie Jej starsze dzieła!) ,
dlatego wykonanie dla Niej prezentu wymagało ode mnie wysilenia 
zwojów mózgowych hi hi .
Przyglądała się temu co robi , jak robi i zauważyłam , że mamy podobne upodobania
hafciarskie. 
Obie bardzo lubimy Wzory Atalie , które w swoich projektach zawierają
ulubione przez nas różyczki . Już dawno zamierzałam wyszyć ten wzór , ale nie było 
ku temu okazji , no i nadarzyła się wreszcie .
Haft wykonałam na starych zapasach lnu , w życiu bym kiedyś nie pomyślała ,
że będę na nim haftować krzyżykowo .

Tkaninę w różyczki dostałam od mojej cioci , jestem z niej bardzo zadowolona
 bo to bawełna i unikat , prawie nieosiągalne dla mnie.

Jak widać znowu nie mogłam się opanować przed 
łączeniem różnych technik w hafcie.
Tkanina z podwójnym wkładem puszku naklejona jest na kartonik
i służyć może jako igielnik w czasie wykonywania pracy.


Widać ulubione przez nas różyczki , wykonane ściegiem zadziergiwanym ,
krzyzyki , koraliki no i brakuje wstążeczek , ale poprawię się hi hi.
Haft nie jest zbyt wielki , dlatego wstążeczek nie uzyłam.

Pierwszy raz użyłam też metalowych brzegów jak w niektórych książkach .
Brzegi wykończyłam sznurkiem skręcanym w odpowiednim kolorze.


Wewnątrz przybornika też znajduje się kieszonka , gdzie również wykonałam
podpatrzony wzór z innego blogu hafciarskiego. Bardzo mi się spodobał , mam nadzieję ,
że właścicielka mnie nie zamorduje hi hi.


Nad kieszonką za pomocą ozdobnych kwiatowych nitów zawiesiłam wstążeczkę,
która przytrzymuje niewielkie  nożyczki .


Z drugiej wewnętrznej strony przybornika za pomocą nitów w innym kolorze zaczepiłam
filcowe serduszko , które służy jako igielnik.

Bardzo podobają mi się haftowane bobinki , dlatego zrobiłam jedną , która również
 ma warstwy puszku i może służyć do wbijania igiełek , ale tez można na niej nawinąć
koronkę czy inna tasiemkę.


Tył bobinki okleiłam wspomniana tkaniną , a boki skręcanym sznurkiem , który
jest niezwykle dekoracyjny.
No i oczywiście koraliki !


Alinie bardzo podobała się zrobiona przeze mnie biżuteria ,więc dodałam kolczyki.

Już niedługo na krzaku mojej róży pojawią się prawdziwe pączki !.


A przed mną kolejne wyzwanie ! w niedzielę koleżanka posyła syna do 1 Komunii
a ja jeszcze nie mam pomysłu na upominek !!!!!!!!!!
No cóż samo życie , ja się już chyba nie zmienię i do końca życia 
będę robić wszystko na ostatnią chwilę!!.
Tymczasem pozdrawiam Was jeszcze słonecznie bo popołudniu ma padać !
Luna.

48 komentarzy:

  1. Śliczny przybornik a to bobinka to marzenie ,,
    Całość tak delikatna i kobieca , zdolne masz łapki ..

    OdpowiedzUsuń
  2. jak tu dziś romantycznie... po prostu pięknie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczne!!! Zrobiłaś coś cudnego i każdy szczegół tak dopracowałś - mistrzostwo świata! A ta bobinka jest taka urocza... a jak to się robi??? Może jakiś kursik dla mniej utalentowanych?
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. SUPER a hafty urocze :D
    Wcale się nie dziwię że obdarowana zadowolona :D
    Cudownej soboty i niedzieli ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sliczne cacuszko zrobilas,,i to wypasione wnetrze,,pieknie..)

    OdpowiedzUsuń
  6. Niesamowite, piękne, dopracowane, coś przepięknego! I ten len cudny... a bobinka - jak wisienka na torcie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przybornik cudny ,bobinki również i mój ukochany haft z motywem różyczek.Wspaniale to wszystko wykonałaś.
    Pozdrawiam .

    OdpowiedzUsuń
  8. Jaki przepiękny ten przybornik , też chciałabym sobie taki zrobić , ale nie wiem kiedy , i ten twój cudny haft , zachciewa mi się znów mieć coś pięknego.

    OdpowiedzUsuń
  9. ojejku jakie cuda:))...no kiedy ja wreszcie usiądę do tego fartucha!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Luna powiem /napisze Ci tak-przybornik to mistrzostwo swiata!!!
    Jest absolutnie idealny, wykonany z dbaloscia o kazdy szczegol, te malenkie rozyczki sa urocze.
    Ja pozostaje w zachwycie.
    usciski

    OdpowiedzUsuń
  11. Przybornik jest fantastyczny! Wszystko tak niesamowicie dopracowane. A sam haft i różyczki - cudne:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Witaj ! Może nie odwiedzam Cię zbyt często, ale czasem bywam. Twoje prace są przepiękne ! Dlatego tez znalazłaś się na liście wyróżnionych przeze mnie blogów. Zapraszam po odbiór wyróżnienia :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przybornik bardzo szykowny i elegancki. Świetny pomysł z tymi metalowymi brzegami. Każdą swoją nową pracą, przebijasz samą Siebie :)) Marzą mi się bobinki na moje koronki, Twoje są przepiękne ! Popatrzę i powzdycham sobie jeszcze tutaj troszeczkę :)) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne są Twoje przyborniki, zachwycam się każdym, który pokazujesz, z bobinką i kolczykami tworzą wspaniały komplecik:)))

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny pomysłowy przybornik:))))

    OdpowiedzUsuń
  16. Ekstra przybornik, super zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepiękne! Podziwiam bobinkę, która najbardziej mi przypadła do serca:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ło matko, kopara opada! Cacko takie, że hej! Marzenie, taki przyborniczek... A i kolczyki urzekające.

    OdpowiedzUsuń
  19. I to wszystko jest moje :))))
    Marzenia się spełniają !!!!
    Luna Kochana , jeszcze raz Tobie bardzo dziękuję!
    Wszyscy mi zazdroszczą tych kolczyków ( byłam w nich na mieście ;)
    Dziękuję Luna!

    OdpowiedzUsuń
  20. Prześliczne prezenty przygotowałaś dla Alinki!:)
    przybornik to prawdziwe cudeńko!!!!

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale cacko! Dopracowane w każdym calu, ślicznie wymyślone, a bobinka zachwycająca!

    OdpowiedzUsuń
  22. Wszystko niezwykłej wprost urody i jak zwykle dopieszczone w najdrobniejszych szczegółach!
    Jestem pod wrażeniem smaku i kunsztu wykonania :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Marzy mi się taki drobiazg, pięknie wykończony każdy detal. Cudowny przybornik :)

    OdpowiedzUsuń
  24. wspaniały prezent, osobisty igielnik, arcydzieło!

    OdpowiedzUsuń
  25. Cuda zrobiłaś, cuda! Jak pięknie i starannie wykończyłaś wszystko! Podziwiam.

    OdpowiedzUsuń
  26. Co tu dużo gadać, śliczny :) Odnalazłaś się w tych przyborniczkach i w każdym kolejnym wnosisz coś nowego :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Niesamowity prezent i to w dużej ilości ;o) Zazdroszczę Alinie ;o)

    OdpowiedzUsuń
  28. Prace a tym samym zdjęcia u Ciebie takie piękne,podziwiam i pozdrawiam z Dobrych Czasów.Jola

    OdpowiedzUsuń
  29. To jest coś tak pięknego, że zabrakło mi słów. Mogę tylko pozazdrościć Alince.:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Cudeńka stworzyłaś, oj cudeńka !Zachwycam się i wzdycham ....
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  31. Po prostu śliczności....Pozdrawiam pa....

    OdpowiedzUsuń
  32. Zazdroszczę talentu Tobie i zazdroszczę Alinie że ma takie cudo ;)
    Dziękuję za odwiedzinki :*
    Z przyjemnością się u Ciebie zadomowię, bo miło popatrzeć na piękne wytwory Twoich rąk :)
    Pozdrawiam serdecznie :*

    OdpowiedzUsuń
  33. To ja sobie tu powzdycham do ślicznego przybornika. :) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  34. A jak Ania :) Przepiekne praca, dopracowana dosłownie perfekcyjna. Zazdroszczę posiadaczce tak pięknego przybornika.

    OdpowiedzUsuń
  35. violi igłą malowane-wzór bobinki dostałam , ale fakt pierwszy raz robiłam w takim kształcie i bałam sie co z tego wyjdzie.

    Iwona- chyba sie zaczerwieniłam od nadmiaru komplementów !, pomyslę o kursiku obiecuję, nie jest to takie skomplikowane.

    balerinaszydełkowanie ,Alicja,Kalliope,Atelier Marysi,-serdecznie dziękuje.

    OdpowiedzUsuń
  36. Joanna- doskonale Cie rozumiem , ja tez mam ten problem , bo zwykle robie dla kogos , ale myslę ,że kiedys nadejdzie ten dzień.

    Qra Domowa- no wiesz ja wiem jak jest hi hi

    Atena-Twoja pochwałą jest dla mnie szczególnie cenna , dziekuję !

    Ula-bardzo dziekuje za wyróznienia , ale sama nie ogłaszam takiej listy , poniewaz było by mi trudno wyróżnic kilka blogów , a moim zdaniem na wyróznienie zasługują wszyscy , którzy coś robia. pozdrawiam i zapraszam ponownie.

    Nati-mnie tez się marza takie bobinki do moich koronek hi hi jeszcze ich nie mam..Jesli chodzi o metalowe brzegi to też mi się podobają , boje się tylko ,że braknie mi pomysłów.

    Dziewczyny !, jeszcze raz bardzo Wam dziękuje ,za wszystkie te miłe słowa... a ja juz myslę o niespodziance dla Was... pewnego dnia...juz niedługo..

    OdpowiedzUsuń
  37. Iskierka-kto wie moze niedługo bedzie A jak Ania ..

    OdpowiedzUsuń
  38. Luna a gdzie kupilas te nozyczki? Ja jestem kolekcjonerka...
    A przybornik...
    Cudo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm nożyczki kupiłam przypadkiem w sklepie osiedlowym , jesli znowu sie pojawią to dam znać , czy jesteś zainteresowan? Pisało ,że to nozyczki do paznokci ale były kolorowe i kupiłam pod kontem haftu , żałuję ,że tylko jedną sztukę.

      Usuń
    2. Luna! Gdybys takiw nozyczki spotkala chętnie bym je kupiła za twoim pośrednictwem. ..nie wiem czy do mnie zaglądalas ale jestem nozyczkomaniaczka:-)

      Usuń
  39. Luna ten przybornik jest przecudowny!!! Oglądam, oglądam i nie mogę przestać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Edyta jeśli Cie to pocieszy to ja nie zrobiłam sobie jeszcze żadnego... a przed nami cały alfabet, kto wie może literke E też umieszcze na przyborniczku...pozdrawiam.

      Usuń
  40. Przybornik cudny - marzenie chyba każdej hafciarki
    A kolczyki... Ja też chce takie :))

    OdpowiedzUsuń
  41. Deliziosi!!! Complimenti sono bellissimi i tuoi lavori.
    Ciao Renza

    OdpowiedzUsuń
  42. przepiekny przybrnik. a kolczyki rownie urocze. Te malutkie koraliki ktore dodalas sprawiaja, ze calosc wyglada niezwykle elegancko. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się ogromnie,że podoba Ci się przybornik,,,może kiedyś znajdę czas i zrobię sobie taki. Pozdrawiam.

      Usuń

Prawo autorskie



Wszystkie prezentowane na blogu prace, a także zdjęcia są mojego autorstwa (chyba, że jest napisane inaczej) i są moją własnością. Nie zezwalam na ich kopiowanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody. Dziękuję za zrozumienie.

Wyzwanie w szufladzie

Tusal 2014

Tusal 2014
Daty nowiu w roku 2014 01.01.2014 30.01.2014 01.03.2014 30.03.2014 29.04.2014 28.05.2014 27.06.2014 27.07.2014 25.08.2014 24.09.2014 23.10.2014 22.11.2014 22.12.2014

TUSAL 2013

TUSAL 2013
Mój słoiczek i jego ozdoba...

Spis Blogów Robótkowych

I edycja konkursu na najbardziej twórczo zakręcony blog

Candy