Nie próbuj mi wmawiać, że natura nie jest cudem. Nie opowiadaj mi, że życie nie jest baśnią. Ktoś, kto jeszcze tego nie zrozumiał, być może pojmie to dopiero wtedy, gdy baśń zacznie się kończyć.
/Jostein Gaarder/

sobota, 11 maja 2013

Torba na okres wiosenno-letni


Torba z motywami kwiatowymi gotowa .
Dzisiaj powędrowała do właścicielki . Wykonana jest haftem wstążeczkowym 
(dotyczy to wyszywanych kwiatków) , koralikami i haftem płaskim , którym wyszyłam 
pszczoły , lub jak kto woli bąki.


Dzisiaj znowu pada ! a chciałam myć okna , wczoraj posadziłam w doniczce kilka kwiatów
na balkon i nie zdążyłam się nacieszyć a tu deszcz buu.
Pora deszczowa nadeszła !
miłego weekendu.
Luna.

29 komentarzy:

  1. Pięknie Ci to wychodzi. Własnie najbardziej podoba mi się użytkowe wykorzystanie tego haftu. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się podoba .Piękny jest ten haft.Pozdrawiam .

    OdpowiedzUsuń
  3. piękna. haft wstążeczkowy jest rewelacyjny!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna! Zazdroszczę nowej właścicielce :)

    OdpowiedzUsuń
  5. O matulu, jakie cudo! Nowej właścicielce zazdroszczę z całych sił.:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Najbardziej podziwiam Twoje hafty płaskie, bo są zupełnie wyjatkowe, ale widzę, że i ze wstążeczek potrafisz wyczarować cudo :))) Na torbie wstążeczkowe kwiaty wygladają rewelacyjnie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna ta torba:))...no to kiedy następna?:))))

    OdpowiedzUsuń
  8. Magnificent flowers, beautiful bag.
    Congratulations!

    OdpowiedzUsuń
  9. Luna ta torba to dzieło sztuki!!! Jest przepiękna.

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudownie.pięknie,fantastycznie.Pozdrawiam bardzo wiosennie i kolorowo/Jola

    OdpowiedzUsuń
  11. Torba śliczna! Ma bardzo fajne szelki-rączki.

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudo Ci wyczarowałaś z tych wstążeczek

    OdpowiedzUsuń
  13. Torba wyszła przepięknie!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczna , szkoda by mi było ja nosić żeby się nie niszczyła ,,

    OdpowiedzUsuń
  15. cudowna:) pozdrawiam i zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Fantastyczny haft!! Idealnie pasuje na torbę:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczny haft, piękna torba! Pozdrawiam mile!

    OdpowiedzUsuń
  18. Mogłabys spokojnie zanieśc tę torbę do muzeum etnograficznego i na bank wzięliby ja na ekspozycję. Jest przepiękna i kojarzy mi się z kwitnącą, letnią łąką i wakacjami na wsi:D

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękna torba Ci wyszła, ja jestem przy końcówce swojej!
    Pozdrawiam:)))

    OdpowiedzUsuń
  20. cudna torba, jestem pod jej ogromnym wrażeniem !!!!!

    OdpowiedzUsuń
  21. Anstahe-ja tez odkryłam ,ze takie zastosowanie moich prac najbardziej mi się podoba..

    Kalliope- ja dopiero zaczynam się uczyc , dużo mi brakuje do perfekcji, a haft płaski kocham.

    bozenas- myslę ,że już niedługo bo mama mnie męczy o przebisniegi..

    Jutka-Thank you.

    Edyta- oj dzieło sztuki to zdecydowanie nie jest hi hi

    violi igłą malowane-co tam po to robię by było uzywane , zrobi się nową.

    Ania M-B-oj nie wiem nie wiem czy by sie nadawała hi hi.

    Margo-jestem ciekawa Twojej

    FUSIK-dziekuje

    OdpowiedzUsuń
  22. Przepiękna ! Aż się marzy taka ...

    OdpowiedzUsuń

Prawo autorskie



Wszystkie prezentowane na blogu prace, a także zdjęcia są mojego autorstwa (chyba, że jest napisane inaczej) i są moją własnością. Nie zezwalam na ich kopiowanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody. Dziękuję za zrozumienie.

Wyzwanie w szufladzie

Tusal 2014

Tusal 2014
Daty nowiu w roku 2014 01.01.2014 30.01.2014 01.03.2014 30.03.2014 29.04.2014 28.05.2014 27.06.2014 27.07.2014 25.08.2014 24.09.2014 23.10.2014 22.11.2014 22.12.2014

TUSAL 2013

TUSAL 2013
Mój słoiczek i jego ozdoba...

Spis Blogów Robótkowych

I edycja konkursu na najbardziej twórczo zakręcony blog

Candy