Nie próbuj mi wmawiać, że natura nie jest cudem. Nie opowiadaj mi, że życie nie jest baśnią. Ktoś, kto jeszcze tego nie zrozumiał, być może pojmie to dopiero wtedy, gdy baśń zacznie się kończyć.
/Jostein Gaarder/

piątek, 3 maja 2013

Wisior i pierścionek w różanym kolorze

Czy o takiej wiośnie marzyliście ? czy tak miał wyglądać długi weekend maja ?
Ciemno , zimno , ponuro i do tego deszczowo ! 
Nawet prania nie ma gdzie wysuszyć !
Gdyby nie ten przeklęty ból głowy , który meczy mnie od tygodnia to pewnie zaczęłabym pisać horrory !!!
Może stanę się poczytna pisarką tego typu literatury ? ,
 zamiast hafcić przerzucę się na pisanie książek , kto wie co mi pisane..
A miało być tak pięknie , słońce , piknik ,wypad z rodziną do zamku w Mosznie , no i oczywiście
w planach ukończenie wszystkich robótkowych zaległości .
No cóż jak zwykle życie pisze swój scenariusz. Może jednak te horrory...tym bardziej ,
że i w snach mnie nawiedzają , nie wiem czy przez pogodę czy ten ból głowy przenoszę w podświadomość..
Mój małżonek od dawna mówi abym zaczęła pisać , kiedy opowiadam Mu moje sny he he .
A zapomniałam dodać , że boli mnie kręgosłup i pozycja siedząca zbyt długo nie jest wskazana.
Rodzina proponuje jako terapię pobyt  kuchnie , 
gdzie jak mówią mogę się odprężyć podczas stania i zmywania . 
No cóż może jednak uda mi się po kilku tabletkach zwalczyć wszystkie bóle i jednak zrobię cos kreatywnego..
Tymczasem pokazuję biżuterie , która w tych bólach musiała się zrodzić ,
ponieważ zamówiła ja moja chrzestna , której nie mogłam odmówić.
Wisior w kolorze srebra z różowymi różyczkami ,
tym razem dodałam  koraliki w czerwieni .
I do tego pierścionek w podobnym stylu.
Moja biżuteria na tle jedynej róży która , jest obietnica ,że te za balkonem też kiedyś zakwitną.
Mam nadzieję , że tak się stanie nim ta utraci swe piękno.




35 komentarzy:

  1. Wisior zjawiskowy - tradycyjnie:)
    Wcale się nie dziwię Twojej złości an pogodę, zwłaszcza jeśli w perspektywie był wypad do Mosznej. A zamek najładniej wygląda w słońcu:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No cóz ja też wolę go ogladac przy bezchmurnej pogodzie , wybierzemy sie innym razem.

      Usuń
  2. Piękny komplet i bardzo mu do twarzy w różach:))))

    OdpowiedzUsuń
  3. Aj, piękności same, piękności! Życzę polepszenia samopoczucia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dziękuję , mam nadzieję ,że koniec jest bliski hi hi.

      Usuń
  4. Bardzo piękny komplecik i równie piękna sesja zdjęciowa z różami w tle.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna rzecz. Róże są cudowne.
    Pogoda faktycznie do kitu.A może to nie maj ?. Może za szybko spadły kartki w kalendarzu? Może jakieś zło miesza w kalendarzu? hihihi. Chętnie poczytałbym Twój horror, bo jeśli byłby na tym samym poziomie co Twoje rękodzieło to wydawcy ustawiać się bedą w kolejce:)))Pozdrawiam. Z przyjemnością będę Cię odwiedzać:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm z horrorem sie jeszcze wstrzymam , jesienna pogoda bardziej sprzyja tym klimatom , ja tez czsem sie zastanawiam czy to maj , a może początek pory deszczowej?

      Usuń
  6. Luna..wniosek z tego taki ze im bardziej boli Cie glowa tym piekniejsze roze i wisiory powstaja..wiec moze zamiast tabletek lykac haftuj roze w ramach terapii bolu.Zdjecia roz piekne.A teraz apel do pogody:popraw sie pogodo na lepsza bo Luna zacznie pisac horrory i to dopiero bedzie horror..wole roze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ha ha Alicjo , nie skojarzyłam może musze o tym pomyslec ...no dobrze to wstrzymam się z tymi horrorami skoro tak prosisz.

      Usuń
  7. Piękny komplet w cudownych kolorach, a róże w tle zachwycające:)

    OdpowiedzUsuń
  8. ogród jak żywy.. cudo.. :)))

    OdpowiedzUsuń
  9. piękne róże :)
    jestem ciekawa horrorów w Twoim wydaniu, chociaż generalnie za tym gatunkiem nie przepadam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tuome myslę ,że po przeczytaniu mojego jeszcze bardziej bys nie lubiła hi hi.

      Usuń
  10. wspaniały haft! wspaniała biżuteria!przepiękna! jestem pod wrażeniem:)
    Co do Twoich bóli głowy, jeżeli wierzysz w medycynę alternatywną to zamiast proszków mogę polecić Ci wizytę u homeopaty. Ja przezwyciężyłam swoje obawy, już nie mogłam wytrzymać tych bóli (od małego dziecka je miałam, a mam ponad 50-tkę:), długo trwała terapia, ale od 10 lat już jestem szczęśliwa, nie wiem co to ból głowy. Pozdrawiam Cię serdecznie i życzę zdrowia! Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś wierzyłam a teraz wolę zioła a do homeopaty raczej nie pójdę.. ale dziekuje za dobre intencje.

      Usuń
  11. Wspaniałe, i te piękne zdjęcia do tego ;o)

    OdpowiedzUsuń
  12. zjawiskowy wisior !
    co do horrorów... czemu nie..zawsze to jakaś forma literacka... hihi

    OdpowiedzUsuń
  13. Ach jak u Ciebie dzisiaj różano...Super....Pozdrawiam pa...

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudny komplet! A co do pisania horrorów, to może warto spróbować? kto wie, może akurat będzie bestseller :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczny komplecik. Róże na nim jak prawidziwe:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wisior cudny, piękne kolory ! Zazdroszczę tak misternych prac; ja ciągle mam zamiar...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. gosiu kiedy zaczniesz to nie bedziesz mogła przestać.

      Usuń
  17. I po co było płakać, skoro dziś już pogoda piękna? :) A horrory pisz, pisz, wyposaż tylko jakąś magiczną postać w ten różany naszyjnik i niech nim czaruje. Cudne te róże!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale to juz by nie był horror , ale może kiedyś...

      Usuń
  18. Piękny naszyjnik,podziwiam tak misterną pracę,mnie nie starczyło by cierpliwości.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Zazdroszczę niesamowicie takich cudeniek. Ja nawet nie wiem, jak się za nie zabrać...Buuu!:(

    OdpowiedzUsuń
  20. CUDNY KOMPLECIK!!!CIESZY OCZY NIEZMIERNIE, aż zazdroszczę, bo u mnie wciąż krzyżyki!

    OdpowiedzUsuń
  21. Prześliczne róże i te żywe i te haftowane. Powstał piękny komplecik mimo życiowych uszczypliwości.
    Zdrówka życzę :)

    OdpowiedzUsuń

Prawo autorskie



Wszystkie prezentowane na blogu prace, a także zdjęcia są mojego autorstwa (chyba, że jest napisane inaczej) i są moją własnością. Nie zezwalam na ich kopiowanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody. Dziękuję za zrozumienie.

Wyzwanie w szufladzie

Tusal 2014

Tusal 2014
Daty nowiu w roku 2014 01.01.2014 30.01.2014 01.03.2014 30.03.2014 29.04.2014 28.05.2014 27.06.2014 27.07.2014 25.08.2014 24.09.2014 23.10.2014 22.11.2014 22.12.2014

TUSAL 2013

TUSAL 2013
Mój słoiczek i jego ozdoba...

Spis Blogów Robótkowych

I edycja konkursu na najbardziej twórczo zakręcony blog

Candy