Nie próbuj mi wmawiać, że natura nie jest cudem. Nie opowiadaj mi, że życie nie jest baśnią. Ktoś, kto jeszcze tego nie zrozumiał, być może pojmie to dopiero wtedy, gdy baśń zacznie się kończyć.
/Jostein Gaarder/

wtorek, 21 maja 2013

Kocham lawendę -Lawenda na moim balkonie i nowy projekt..

Witajcie !

Jest tak pięknie za oknem , że zamiast odsypiać nockę , robię zdjęcia 
moich skąpanych w słońcu kwiatów . Ale dzisiaj będzie o lawendzie...
Nie przypadkowo , ponieważ zaczęłam haft i nie mogę się opanować ! i muszę
Wam pokazać kilka zdjęć nowego projektu , właściwie migawki ,
nie zdradzę na razie nic więcej . Powiem tylko ,ze miałam wiele wątpliwości
związanych z tym wzorem . Nie bardzo wiedziałam jak wyszywać w tym motywie lawendę.
Pomocne okazały się jej kwiaty , które mogę podziwiać na moim małym skrawku zieleni.
Uwielbiam przyglądać się roślinom a zwłaszcza kwiatom z bliska.
I dlatego pokochałam robienie zdjęć .
Jeśli chodzi o haft , to pomimo tego , że nie znoszę
robić po raz kolejny tego samego wzoru , to już wiem ,
że w tym wypadku będzie inaczej !
Pokochałam go i bardzo wdzięcznie się wyszywa te delikatne łodyżki i kwiatuszki .
A jak wam się podoba?













Jest jeszcze jeden powód , dla którego tak bardzo podoba mi się ten wzór..
 Robi się go stosunkowo szybko , dlatego mam nadzieję , że uda mi się skończyć
 haft jutro i tym samym nadrobię zaległości hafciarskie.

Serdecznie pozdrawiam Was wszystkich i życzę  radości i dobrego humoru !
Bo wreszcie grzeje słońce !
Luna.

44 komentarze:

  1. Aż musiałam powiększyć podgląd zdjęć, żeby dokładnie obejrzeć hafty. :) Podoba mi się sposób, w jaki odwzorowujesz naturę. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękna ta Twoja lawenda... każda.

    OdpowiedzUsuń
  3. Lawenda jest piękna na Twoich haftach jest zachwycająca. Kązdy szczegół tak dopracowany i przemyślany.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Czasem to mam wrażenie że Ty malujesz tą swoją igiełką, nie haftujesz. Też lubię lawendę ale tą zwykłą płochą i skromną inna nie zimuje w naszych warunkach, więc zal mi było jak przemarzła. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna, jak żywa. Fajny byłby woreczek na zioła :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudnie Ci wychodzi ten lawendowy haft.....Jak w rzeczywistości....Pozdrawiam pa...

    OdpowiedzUsuń
  7. Woow! krzyżyków to tam chyba niewiele z tego co me oko wypatrzyło- co oznacza, że ujawniasz kolejny talent1 :) Ten haft naprawdę robi wrażenie. I chyba nigdy sie nie nudzi jako inspiracja :) Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  8. Niesamowita wierność oryginałowi! Kolory, faktura - wszystkie szczególiki jak w naturze! Rewelacja! Bardzo jestem ciekawa co też wymyśliłaś...

    OdpowiedzUsuń
  9. malujesz na tkaninie lawendę niczym świezo zerwana z krzaka...pięknie!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam dylemat, która wygląda lepiej ta wyszywana przez Ciebie, czy ta naturalna? Doskonale odwzorowałaś każdy szczegół, nie mogę się napatrzeć. Lawenda jest cudna!

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny lawendowy haft dopracowany w każdym szczególe.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Jesteś bardzo kreatywną osóbką:)ten haft lawendy najbardziej oddaje jej naturalne piękno:))Mam wzór lawendy,ale nigdy do nie haftowałam,bo wyglądał nienaturalnie:)Ty podsunęłaś mi pomysł jak go wyhaftować:)))

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  14. Lawenda na tamborku jak żywa, śliczny delikatny hafcik!

    OdpowiedzUsuń
  15. Precioso bordado, las fotos magníficas, besos

    OdpowiedzUsuń
  16. Palmette-dziękuję

    -mamon-ja swoja w ziemi dobrze okryłam , zreszta balkon tez trochę ją chronił , a miałam jedną w koszyku i przechowałam na balkonie w skrzymi , dziekuje za komplementy

    Gosia-worek na zioła tez mam w planach

    Hafty jarzębinowe miło słyszeć hi hi to prawda ten rodzaj haftu nigdy mi sie nie nudzi

    Kalliope to raczej nie bedzie oryginalny pomysł , robie cos na zamówienie dlatego nie wymysliłam niczego nowego...na razie

    Ewelina-ciesze się ,że Ci się podoba.

    Anna- no cóz miałam wzór więc tylko wypełnienie dostarczyło mi emocji

    bozenas-bedzie mi miło jeśli mój haft będzie dla Ciebie inspiracją

    EL RINCON DE CHELO-thank you very much.

    OdpowiedzUsuń
  17. Też lubię ją, i żywa i w hafcie i we wszystkim. Gdzieś w gazecie ogrodniczej widziałam taka rabatkę, na środku biała róża pienna,a dołem lawenda, cudo i marzy mi się.

    OdpowiedzUsuń
  18. Kto nie kocha lawendę pod każdą postacią ? Może jedynie ten, co nie znosi jej zapachu ? Ja na szczęście uwielbiam to zioło, nawet ostatnio zakupiłam herbatę z tym akcentem. A tak na maksa marzy mi się kuchnia w tej tonacji, zasłonki i zazdroski z lawendą itd. itp. ... Idealne byłyby Twoje hafty, jak żywe !!! Przepięknie ! Pozdrawiam gorąco i dziękuję za wizytę u mnie. Mam nadzieję na częstsze wpadki !

    OdpowiedzUsuń
  19. pięknie lawenowo natchniona. Hafcik razem w tle z tymi roślinkami - bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  20. Podziwiam Twoje tempo hafciarskie i niesamowitą pasję w tworzeniu, a szczególnie to, ze sama komponujesz i tworzysz wzory, szukanie inspiracji w przyrodzie -to jest dla mnie bezcenne !!!

    OdpowiedzUsuń
  21. ANA-zastanawiam się czy obie nie widziałysmy tej samej kompozycji !!! ponieważ od miesięcy szukam tego zdjęcia , tak bardzo mi się podoba lawenda w białych lub różowych różach .

    barashka -ja tez pije lavendową herbatkę , robię sobie takie rózne mieszanki i testuje smaki... no cóż jedni ją kochają , drudzy nienawidzą.

    Ma.Kra- z tym tempem to róznie bywa.... zaległości mam nieziemskie , ale zaczynam widziec światełko w tunelu !!!!!

    OdpowiedzUsuń
  22. Que beleza de trabalhos aqui!Adorei! beijos,chica

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękny wzór i wykonanie. Lawendowy kwiatek, jak żywy. Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  24. Uwielbiam, lawendę i jej zapach. Twój lawendowy haft mnie zauroczył. Czekam na końcowy efekt :). Sama też kiedyś się bawiłam haftowaniem, ale teraz już nie bardzo mam na to czas. Miło, że byłaś u mnie i zapraszam do zaglądania jak bedziesz miała ochotę. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło, że będziesz moim częstym gościem. Jeszcze byłoby milej, gdybyś była u mnie na stałe :)

      Usuń
    2. Dziękuję :)))))))))))))))))))))))))))))))))

      Usuń
  25. Cudowna ta Twoje lawenda, jak żywa ciekawa jestem cóż to bedzie w efekcie końcowym ale znając Twoją kreatywność coś wspaniałego

    OdpowiedzUsuń
  26. piękne te haftowane kwiaty,jak zywe,nie do odróżnienia:) inne prace też cudo,przejrzalam sporo
    dziękuję za odwiedziny:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Mnie też urzekają te delikatne, oliwkowozielone gałązki z fioletowym kwiatostanem, zarówno w naturze jak i w hafcie :) Ten w Twoim wykonaniu jest bardzo delikatny i uroczy :) Ciekawa jestem, jak będzie wyglądać całość :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Cudowny hafcik !!
    A żywa lawenda równie piękna, aż Pan na zdjęciu nr 8 zadumał się na chwilkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Przesliczny, delikatny haft..lawenda jest przepiekna.Czy to bedzie obrazek czy letnia lniana torba?

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja też kocham lawendę miłością prawdziwą... Twoja na haftach jak żywa :)

    OdpowiedzUsuń
  31. No kochana,toż autentycznie zapachniało lawendą:)
    Na żagle zabiorę cię z przyjemnością jak tylko się pozbieram.
    A za czarownym miejscem na Mazurach się rozglądnę i dam Ci znać,bo znam je dobrze ale od strony wody a nie lądu :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Przepiękne... uwielbiam patrzeć na Twoje hafty. :)
    Cudowne są te 3d, sama nawet któregoś dnia próbowałam, ale coś nie byłam zachwycona swoimi efektami XD

    OdpowiedzUsuń
  33. Uwielbiam lawendę, a twoje hafty są cudowne, bardzo mi się podoba twój sposób haftowania :D

    OdpowiedzUsuń
  34. Gdybyś dała w hafcie bladoróżowe płatki- wypisz- wymaluj lawenda jak żywa:))!
    Też uwielbiam lawendę.
    Pozdrawiam serdecznie
    M.Arta

    OdpowiedzUsuń
  35. mükemmel bir çalışma ile boyalı hatları.
    :)
    Joana

    OdpowiedzUsuń
  36. Przepiękna lawenda, piękne zdjęcia, przepięknie wyszywasz :))

    OdpowiedzUsuń
  37. Kilka lat temu i ja wyszywałam lawendę ciekawę czy zachował się ten obrazek, ale ja robiłam xxx a Ty o niebo lepiej wykonałaś lawendę, wygląda jak prawdziwa

    OdpowiedzUsuń

Prawo autorskie



Wszystkie prezentowane na blogu prace, a także zdjęcia są mojego autorstwa (chyba, że jest napisane inaczej) i są moją własnością. Nie zezwalam na ich kopiowanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody. Dziękuję za zrozumienie.

Wyzwanie w szufladzie

Tusal 2014

Tusal 2014
Daty nowiu w roku 2014 01.01.2014 30.01.2014 01.03.2014 30.03.2014 29.04.2014 28.05.2014 27.06.2014 27.07.2014 25.08.2014 24.09.2014 23.10.2014 22.11.2014 22.12.2014

TUSAL 2013

TUSAL 2013
Mój słoiczek i jego ozdoba...

Spis Blogów Robótkowych

I edycja konkursu na najbardziej twórczo zakręcony blog

Candy