Nie próbuj mi wmawiać, że natura nie jest cudem. Nie opowiadaj mi, że życie nie jest baśnią. Ktoś, kto jeszcze tego nie zrozumiał, być może pojmie to dopiero wtedy, gdy baśń zacznie się kończyć.
/Jostein Gaarder/

piątek, 10 maja 2013

Gdzie na wakacje ?


Witam Was bardzo serdecznie.
Chciałam podziekować za te wszystkie wspaniałe komentarze pod moim obrazkiem 
wykonanym haftem wstążeczkowym.
Nie sądziłam ,że moja praca zyska aż tylu zwolenników.
Ja jednak chyba wolę prace bardziej stonowane , pastelowe .
Zresztą sama jestem zaskoczona tym co zrobiłam i chyba jeszcze nie umiem się oswoić hi hi.

Tymczasem znowu zwracam się do Was z prośbą .
Mam nadzieję , że pomożecie mi znaleźć  , cudowny zakątek na wypoczynek ,
który czeka na moje odkrycie...
Otóż w tym roku chciałabym pojechać z rodziną w inne miejsce niż zwykle.
Chcę poznać inne piękne i tajemnicze zakątki Polski.
Jest ich na pewno tysiące !
Z tym , że we wakacje preferuje chyba jednak wodę hi hi .
Idealna byłaby może Chorwacja , ale zbyt daleko i samemu jechać tak trochę strasznie.

Szukałam w internecie , ale zrezygnowałam z uwagi na często niewiarygodne informacje.
Boje się trochę jechać w ciemno , mam tez obawy prze ofertami gdzie trzeba wpłacać zaliczkę ,
a potem okazuje się ,że oferta nie jest taka jak opisano  i pokazano w internecie.
usłyszałam też ,że fora nie bywają wiarygodne z uwagi na komentarze osób ,
które są właścicielami tychże kwater .
Mam mętlik w głowie , mąż i dzieci mnie popędzają bym ''coś'' znalazła.
Tylko co ?
Napisze Wam jakie mam oczekiwania a Wy jeśli wiadomo Wam o takim uroczym zakątku
to proszę o informację.

1. Ma być nad wodą , względnie basen w okolicy.. w Morskim Oku raczej kąpać się nie będziemy.
Myślałam o Helu i Jastarni , ale nie umiem nic znaleźć..

2 Chciałam jechać na Mazury , ale kompletnie nie znam tych stron ,  mąż nie chce się przekonać , bo to za  daleko i komary itd .Koleżanka która była 2 razy tez powiedziała ,że są przereklamowane , stwierdziła ,że Mazury to wspaniałe miejsce dla żeglarzy , a dla amatorów kąpieli nie ma zbyt dużego wyboru.
Mam nadzieję ,że miłośnicy tych pięknych stron się odezwą.

3 Woda ma być czysta !! najlepiej o 1 klasie czystości hi hi  , przynajmniej kilka kąpielisk do wyboru , bo moje dzieciaki nie umieją pływać .

4 Mam 2 chłopaków w wieku w którym nie korzysta się z piaskownicy , tylko , że oni sami nie wiedza czego oczekują , najlepiej bunkry !! brr ,juz mam dość na samo wspomnienie hi hi , ale moge się poświęcić .

5 Zabytki typu zamek , ruiny , ale nie doszczętne !!!!!!!!!!! , zamki warowne, marzy im się chyba Francja ,
coś co można zwiedzać i nie zanudzimy ich na śmierć . Może być np. by się muzeum motyli ( marzy mi się , znalazłam za to muzeum erotyki ha ha) , może jakaś zbrojownia itp ha ha .

6 Nie marze o miejscu  masowo odwiedzanym  prze turystów , ale zdaję sobie sprawę , że tam gdzie nic nie ma nie ma tez zbyt wielu ludzi.
Ale zdecydowanie nie mam ochoty słyszeć wszędzie dookoła wyjącą muzykę z dyskotek .

7 Co do kwater to się nie umiem zdeklarować , najlepiej tanie hi hi wtedy dłużej posiedzimy , no i podstawa 
to CZYSTOŚĆ , ja znam tylko jedno miejsce nad morzem, gdzie naprawdę ta sprawa jest na 1 miejscu.
Nie interesuje , mnie żywienie w stołówkach  , czy na mieście .Dlatego taka kwatera musi mieć dostęp do kuchni lub aneks kuchenny .

8 Idealnie było by , gdyby była to kwatera gdzie nie można trzymać zwierząt  , moja rodzina ma mocną alergię i często w czasie wakacji , dzieci i mąż cierpią po kontakcie z ich ukochanymi kotkami lub pieskami , ponieważ uganiają się za nimi a potem muszę szukać lekarza.

Chwilowo nic więcej nie przychodzi mi do głowy. Jeśli bywacie w takich miejscach które mogą mnie zainteresować to proszę o komentarz lub maila.
Myślę , że możemy wzajemnie skorzystać. Bo wielu z nas szuka idealnego dla siebie miejsca na wypoczynek.

Czekam na Wasze głosy i lecę sprzątać , ukwiecać mój balkonik.
Marząca o wodzie Luna.


17 komentarzy:

  1. mam namiary na fajny pensjonat w Ustce - b.blisko morza (w prostej linii niecałe 100m), przemili ludzie, czyste pokoiki, naprawdę świetnie :)
    Zajrzyj http://dom-ustka.cba.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jedyny minus, to brak aneksu - jednak b. blisko przy promenadzie można zjeść domowy obiad za nieduże pieniądze (np. pycha pieczarkową lub bitki!) - ja tam na urlopie nie lubię gotować :)

      Usuń
    2. Zerknę ,dzieki , ale aneks musi być to warunek , jedzenie na mieście nie wchodzi w grę. Ale dzięki za dobre intencje.

      Usuń
  2. O rany, faktycznie trudne zadanie przed Tobą, ja nie mam zbyt wielu doświadczeń, latem wolimy góry, a nad morze jeździmy jesienią i wiosną żeby spacerować. Sama mam dylemat co wybrać, ale my raczej góry :) Ostatnio przypadła nam do gustu Nowa Ruda, dużo zwiedzaliśmy, twierdze, forty, było bosko.

    OdpowiedzUsuń
  3. Chetnie posledze komentarze bo sami w tym roku chcemy pojechac nad morze. Czesto jezdzilismy do miejsc z portalu kocham wies i zawsze bylo super. Jest tam duzo klimatycznych miejsc.

    OdpowiedzUsuń
  4. A może Polska wieś? np Roztocze, w Krasnobrodzie jest zalew więc jest w czym pływać i ze dwa zabytki do obejrzenia w pół dnia, blisko jest Zamość i Zwierzyniec tam można pozwiedzać nieco więcej. Baza noclegowa jest całkiem dobra. Ludzi mniej niż w znanych miejscach. Spływy kajakowe są. W Nałęczowie jest spa podobno ze wszystkimi bajerami typu zjeżdżalnie wodne i takie tam atrakcje by się nie nudzić, dla lubiących wodę podobno raj. Jeśli wybieracie się swoim samochodem i nie lubicie siedzieć plackiem to można by się nawet pokusić o wakacje objazdowe po kilka dni w każdym miejscu :) Co prawda do morza daleko, ale z pewnością okolice piękne i warte odwiedzenia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A wiesz ,że kiedys myslałąm o Roztoczu , z tym ,że przez około 2 tygodnie trzeba cos robić , 2 zabytki to troche mało hi hi , ale brzmi atrakcyjnie dla mnie..

      Usuń
  5. My jeździmy do Dźwirzyna na kwatery prywatne.Są to pokoje z łazienkami i osobnym pomieszczeniem kuchennym:)Ceny nie zwalały z nóg 35-40 zł od osoby,blisko do morza,tylko jak jest pogoda to plaża zaludniona,więc trzeba iść dalej od centrum.to typowa miejscowość wypoczynkowa,z dużą liczbą ludzi,ale już np w pobliskim Grzybowie jest mniej ludzi i taniej:)Wpisz w google Dźwirzyno:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale czy tam czsem nie ma zimnych prądów tak jak w kołobrzegu? moja rodzina tam jeżdzi , no ale ze zwiedzaniem to chyba marnie?
      my jezdzimy do Niechorza , ale nieco mi się przejadło , chociaż noceg super

      Usuń
  6. Ja jeździłam do Niechorza a do Grzybowa moja rodzina w samym Dźwirzynie nie byłam musze wejść na stronę , dzieki.

    OdpowiedzUsuń
  7. A Bieszczady ? (Zalew Soliński)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bieszczady są super , chciałabym tam kiedyś pojechac , ale tam trzeba chodzić , mój mąż schodził je na długość i szerokośći twierdzi ,że zalew jest brudny.

      Usuń
  8. Mazury zdecydowanie polecam.... Ja tu mieszkam, na wsi od 10ciu lat. Na wakacje wyjeżdżamy sporadycznie bo: co weekend inna wycieczka, jak chcemy oglądać porty to jedziemy do Giżycka, Mrągowa, Rynu... imprez masowych pod dostatkiem, bo wszystko dla turystów. W tym roku już zwiedziliśmy strony pod Białystok - Tykocin (cudne miejsce) giełdę staroci - opodal, spacerowaliśmy po kładkach ułożonych na biabrzańskich bagnach. Co kilka lat odwiedzamy bunkry (kwatery Hitlera i jego generałów - Mamerki i Gierłoż. Jeziora masz za każdym pagórkiem, my omijamy plaże miejskie, wolę te gdzie niedaleko ryczą krowy, a do nas podchodzą łabędzie albo gęsi (i tak się zdarza..) Niedaleko suwalszczyzna, wycieczka pasem nadgranicznym, zetknięcie trzech granic, widoki niesamowite, granicę z Litwą można pzekroczyć z dowodem (dzieci też dowód albo paszport) my czasem wyskakiwaliśmy po zakupki - wszystko takie egzotyczne.... oj długo mogłabym pisać jeszcze. W sumie wszystko jedna gdzie kwaterę wybierzesz, reszta to kwestia mobilności... tak wygląda moje lato ! Pozdrawiam !!!

    OdpowiedzUsuń
  9. No mysle o tych mazurach , ale teraz straszą komarami hi hi a ja się boje i kleszczy , kurcze ale trzeba wiedzieć gdzie jechac a namiarów na noclegi tez nie mamy.

    OdpowiedzUsuń

  10. Polecam taką małą miejscowość Bogacko niedaleko Giżycja ( jakieś 10km ). Mają tam fantastyczne domki drewniane. Ceny również przyzwoite mają. Wkoło cisza i spokój nikt nam nie przeszkadza. Wystrój domku naprawdę fantastyczny, do tego można spędzić czas w domku drewnianym na drzewie usmiech.gif
    http://www.mazurus.pl/

    OdpowiedzUsuń

Prawo autorskie



Wszystkie prezentowane na blogu prace, a także zdjęcia są mojego autorstwa (chyba, że jest napisane inaczej) i są moją własnością. Nie zezwalam na ich kopiowanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody. Dziękuję za zrozumienie.

Wyzwanie w szufladzie

Tusal 2014

Tusal 2014
Daty nowiu w roku 2014 01.01.2014 30.01.2014 01.03.2014 30.03.2014 29.04.2014 28.05.2014 27.06.2014 27.07.2014 25.08.2014 24.09.2014 23.10.2014 22.11.2014 22.12.2014

TUSAL 2013

TUSAL 2013
Mój słoiczek i jego ozdoba...

Spis Blogów Robótkowych

I edycja konkursu na najbardziej twórczo zakręcony blog

Candy