Nie próbuj mi wmawiać, że natura nie jest cudem. Nie opowiadaj mi, że życie nie jest baśnią. Ktoś, kto jeszcze tego nie zrozumiał, być może pojmie to dopiero wtedy, gdy baśń zacznie się kończyć.
/Jostein Gaarder/

poniedziałek, 6 maja 2013

Wiosenno-letnie wstążeczkowe szaleństwo

Witam Was serdecznie  po długim majowym weekendzie !
Nie był taki jaki sobie wymarzyłam .
Dopiero wczoraj pojawiło się słoneczko i zrobiło się cieplej , 
a już na jutro u nas zapowiadają deszcze!
No w końcu dawno ich nie było he he.
Wczoraj byłam z rodziną na rowerach , odwiedziła nas rodzina a resztę czasu
przeznaczyłam na spłacanie robótkowych długów !
Tak, tak , ciągną sę za mną te ogony niemiłosiernie , ale jest nadzieja !
Wszyscy ''dłużnicy'' w niedługim czasie otrzymają swoje upominki.
Samopoczucie jeszcze nie takie jak bym chciała , ale liczę ,że to niedługo się zmieni !
Wasze ''czary'' i życzenia pomagają !
Tymczasem pokazuje Wam jeszcze gorącą robótkę , która wprawdzie została ukończona ,
ale haft ma być umieszczony na torbie.
 Mam nadzieję , że właścicielka mnie nie utopi bo czeka już długo ...
nie powiem ile hi hi.
Pewnie nie jedna z Was jest zaskoczona rodzajem haftu , już spieszę wyjaśnić ..
Tylko bardzo Was proszę o wyrozumiałość , bo to pierwsza moja większa praca z użyciem wstążeczek.
Miało być bardzo kolorowo . 
( mam nadzieję ,że nie wygląda to jak kicz buuuu ), no i chyba jest..
Haft miałam wprawdzie wykonać tradycyjnie  , czyli płaski itd.
Ale nie miałam weny, trochę się nim ostatnio przejadłam i ciągnęło mnie do nowych
technik . Umówiłam się z Basią ,że  wykonam haft wstążeczkowy ..
O dziwo się zgodziła , nie wiem tylko czy nie będzie żałować..
Praca Jej się podobała , ale może dlatego ,że nie widziała prac mistrzyń w tym fachu hi hi
No cóż i tak pruć już nie będę a torba się szyje.
Nie wiem dlaczego dzisiaj cały dzień gonią mnie pszczoły !? , przed chwilą miałam bąka w pokoju.
Czyżby przyleciały uwolnić swoich uwięzionych przyjaciół?..
Zamykam oczy na komentarze..
No cóż skutki długiej zimy i opóźnienia wiosennego w przyrodzie musiały przynieść swoje 
rezultaty i w mojej podświadomości..

Zobaczycie nie tylko same wstążeczki , bardzo mi się spodobało łączenie różnych technik.
Owoce hmm malin ''wydziergałam'' koralikami , w środkach kwiatów tez je widać.
Pszczoła , bąk jest wyszyty mulinką i French knoty w niebieskich niezapominajkach.








Pozdrawiam Was serdecznie , dziękuje ,że jesteście i czasem zostawicie swoje słowo.
a teraz biegnę zrobić kolejna kawkę bo zaraz padnę ...
Luna.

50 komentarzy:

  1. Bardzo ładna łączka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziewczyno to jest śliczne, i jak raz wszczeliłaś się w majowy klimat :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla mnie też jest śliczne.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Przeurocza rabatka i nawet owady są jak żywe! Śliczne to wstążeczkowe szaleństwo! POZDRAWIAM!

    OdpowiedzUsuń
  5. Nawet nie wiesz jak się cieszę, że się przełamałaś i spróbowałaś większej formy. Wyszło kapitalnie. Ja też mam w planie łaczenie materiałów, ale czekam na posiłki, ale o tym później. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Twoją inwencję twórczą lubię nie mniej, niż efekty Twojego haftowania. :) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Wymiękłam - cudne i ja mam taki plan na torbę!!!
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. chylę czoła!!!! WOW!!!!! niesamowite!!!!!!!!!!!!!!! Ta pszczoła i biedronka!!!! Kochana -toć to istne dzieło sztuki!!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudeńko ! Te pszczółki, biedronki i kwiaty... morze kwiatów :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Ślicznie i tak dużo kwiatków:)

    OdpowiedzUsuń
  11. cuda ... przepiękna wiosna :)))

    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  12. piękna kwiatowa kompozycja:)
    torba z takim dziełem będzie przyciągać uwagę!:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudeńko. Pszczółka i biedronka skradły moje serducho.
    Pozdrawiam cieplutko, Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow, robi wrażenie! Piękny haft! A trzmiel jest przeuroczy :) zachwyca mnie jakie to jest dopracowane w szczegółach!

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepięknie. Twoje wstążeczki są pełne wdzięku :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. zatkało mnie!!!!!!! wspaniała praca!

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne. Bardzo pomysłowe wykonanie. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Obrazek na materiale jest śliczny i bardzo ciekawy przez te różne techniki. Ależ Ty jesteś krytyczna wobec siebie, no chyba, że masz taką naturę :-D

    OdpowiedzUsuń
  19. Jak dla mnie bomba! Torba po uszyciu będzie fantastyczna :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękny wstążeczkowy obrazek.Zdolne są Twoje rączki.Ja nie mam pojęcia o hafcie wstążeczkowym.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  22. jak byś nie napisała że to Twój pierwszy taki obrazek, nigdy bym sie nie domyśliła, jest śliczny..! torba będzie niesamowita! biedronka jest cudna, podoba mi się najbardziej :) i pięknie oddałaś urode kwiatów .

    OdpowiedzUsuń
  23. Widzisz,pierwsze koty za płoty jak mawiają:))a ja jestem ciekawa czy Cię zachwyciła praca ze wstążeczkami:)bo że wyszło pięknie to nawet nie trzeba pisać,samo się widzi:)))super:)))

    OdpowiedzUsuń
  24. Torba bedzie sliczna.Niezle musialas sie nameczyc, zeby tyle kwiatow wyhaftowac,,,biedronka i pszczolka-rewelacja.Kolorystycznie bardzo wesola i letnia kompozycja,

    OdpowiedzUsuń
  25. Obrazek jest przepiękny,łączenie różnych technik przyniosło oszałamiający rezultat.Gdybym miała taką torbę to chyba z domu bym jej nie wynosiła w obawie,że ją pobrudzę albo zniszczę.Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Jak na pierwszy raz to mistrzostwo!!!

    OdpowiedzUsuń
  27. Wspaniałe dzieło! Podziwiam szczególnie Twoje perfekcyjne różyczki :) Te na kolczykach wszystkim się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Śliczne kwiaty zakwitły na tej wiosennej torbie,nie dziwię się że przylatują pszczoły.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie na Candy

    OdpowiedzUsuń
  29. Haft jest naprawdę cudny i kolorowy - ani śladu kiczu! Intryguje mnie ten materiał. Czego użyłaś jako bazy? Mi trochę to przypomina dzianinkę. Od dawna marzy mi się równie kolorowy haft na torebce, aktualnie wyszywam "Trzy urocze damy" z ksiązki "Piękne hafty" z przeznaczeniem własnie na przód torby.

    OdpowiedzUsuń
  30. Haft prawdziwie wiosenny:-)
    Piękny!

    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  31. Dlaczego uważasz to za kicz?!
    Piękny obrazek wyszyłaś. Zamawiająca wpadnie w zachwyt - jak ja. Zobaczysz!
    Pozdrawiam. Ola.

    OdpowiedzUsuń
  32. Cudny obrazek, a pszczoła rewelacja!!!

    OdpowiedzUsuń
  33. Wszystko cudowne i prześliczne, jestem pod wrażeniem! A najpiękniejsza pszczółka i biedronka!
    Masz dziewczyno talent!!!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Łał , brak mi słów i co ja mam teraz napisać , że śliczne , prześliczne i jakie cudowne , wszystkie kwiatki , ta pszczółka i biedronka ,,Mistrzostwo ...

    OdpowiedzUsuń
  35. Jakież to piękne ;o) Zakochałam się w pszczółce ;o)

    OdpowiedzUsuń
  36. Istne wstążeczkowe cudeńko!!

    OdpowiedzUsuń
  37. Ależ to piękne.. napatrzeć się nie mogę... i kokardki i koraliczki i haft.. naprawdę cudne wykonanie. Widać, że wkładasz całe serce w swoje prace. Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Biedroneczka-mój faworty!

    OdpowiedzUsuń
  39. Kochana co Ty wogóle mówisz?! To jest rewelacyjne!!!!

    ... a o mnie chyba zapomniałaś :(

    OdpowiedzUsuń
  40. Piękne, piękne, piękne mogę tak w nieskończoność- biedronka i róże wymiatają pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  41. Wow, gorgeous! Love your combination of different techniques!

    Hugs,

    OdpowiedzUsuń
  42. Ubóstwiam te twoje wstążeczkowe hafty ....

    OdpowiedzUsuń
  43. Przybiegłam z rewizytą.Jestem pod wrażeniem Twoich prac.Są nietuzinkowe,perfekcyjnie wykonane.Szczerze podziwiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Przepiękny obrazek - cudowne wykonanie:)

    OdpowiedzUsuń
  45. Coś niesamowitego -podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Mira- cieszy mnie fakt , że jednak wielu osobom się ta technika podoba , no a że majowo to przypadek hi hi.

    Anstahe- to twoja zasługa.

    Palmette-dziękuję.

    Margo-czekam na Twoją wersję, pozdrawiam.

    Anna M- hi hi dzieło sztuki to zapewne nie jest , ale dzieki za porówanie !

    Szpuleczka- nie wiem czy zawsze jestem wobec siebie krytyczna , ale jesli chodzi o moje hafty to zawsze !

    cecyliarodzinaidom- ja tez nie miałam , książek tez nie mam , ale wystarczy podgladnąć prace innych , poruszyc wyobraznie i spróbować , naprawde to nie jes awykonalne!.

    Moje Małe Rękodzieło-dzieki.

    bozenas-wciągneło mnie to raczej nie pierwsza i nie ostatnia moja tego typu praca.

    Alicja-ba ! sama robisz takie cuda , więc wiesz jak czasem bywa..

    Czarodzielnica- ij tak podoba mi się łączenie różnych technik , a torba jest do noszenia , a nie na wystawę hi hi.

    Chenia-ciesze się ,że jestes zadowolona z kolczyków.

    Arachne - Parasewia- zdecydowanie to nie dzianina !, tego materiału uzywam do szycia toreb , jest sztywny , nie wiem jaka jest jego nazwa , jesli chcesz zapytam właściciela?

    Aleksandra Żurek- bo chyba jednak nie jestem do konca przekonana jesli chodzi o kolorki..

    Donia- dziekuję , ale czy mam talent to się okaże hi hi.

    Mysia-gdybys wiedziałą ile mnie ta pszczoła kosztowała !

    Budujac-wlasne-niebo- staram się robic jak dla siebie.

    eliszka8-mój też


    Obsesja Kasiulka-skoro tak twierdzisz hi hi.

    Ellen-Thank you very much !

    Joanna - a ja twoje prace.

    poddasze.decouart- chyba urosłam o 5 cm hi hi.

    Dziewczyny jeszcze raz bardzo dziękuję za wszystkie te miłe słowa , 3 tego typu obrazek zrobie dla Was .

    OdpowiedzUsuń
  47. Przepiękna praca!! Haft wygląda przepięknie:) A już biedronka i pszczoła - cudo:))

    OdpowiedzUsuń
  48. Ale cudo, tylko pozazdrościć umiejętności! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Prawo autorskie



Wszystkie prezentowane na blogu prace, a także zdjęcia są mojego autorstwa (chyba, że jest napisane inaczej) i są moją własnością. Nie zezwalam na ich kopiowanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody. Dziękuję za zrozumienie.

Wyzwanie w szufladzie

Tusal 2014

Tusal 2014
Daty nowiu w roku 2014 01.01.2014 30.01.2014 01.03.2014 30.03.2014 29.04.2014 28.05.2014 27.06.2014 27.07.2014 25.08.2014 24.09.2014 23.10.2014 22.11.2014 22.12.2014

TUSAL 2013

TUSAL 2013
Mój słoiczek i jego ozdoba...

Spis Blogów Robótkowych

I edycja konkursu na najbardziej twórczo zakręcony blog

Candy