Nie próbuj mi wmawiać, że natura nie jest cudem. Nie opowiadaj mi, że życie nie jest baśnią. Ktoś, kto jeszcze tego nie zrozumiał, być może pojmie to dopiero wtedy, gdy baśń zacznie się kończyć.
/Jostein Gaarder/

poniedziałek, 3 czerwca 2013

SAL Alfabet i Łapanie licznika u Luny

Witam Was serdecznie. 
Chciałam Wam przedstawić Panią literkę ''A ''
To była miłość od pierwszego wejrzenia !
Kiedy zobaczyłam ten monogram na blogu Claudi ,wiedziałam , że muszę 
ten alfabet wyszyć.
Claudię podglądam od dawna i zachwycam się pracami które tworzy.
To nieustanne źródło inspiracji i pomysłów.
Kto raz odwiedził Jej bloga ten zostanie tam na zawsze !
Claudia postanowiła podzielić się wzorami i zorganizowała zabawę ,w której 
można poznać lub poćwiczyć znane i nieznane ściegi hafciarskie.
Zapisałam się na ''SAL-Alfabet'' i co jakiś czas Claudia wysyła mi schematy.
Zrobiłam to niestety dość późno i jestem w tyle , w stosunku do innych dziewczyn
biorących udział w zabawie , ale jeśli uda mi się wyszyć jeden monogram tygodniowo
to szybko mam nadzieję podgonię koleżanki .
A tak wygląda moja wersja kolorystyczna monogramu .
Każdy dobiera kolory sobie sam , co można podpatrzeć u innych uczestniczek zabawy.
Ja wzorowałam się na Claudii i jej interpretacji kolorystycznej , która bardzo mi się podoba 
chociaż użyłam innych odcieni .


W związku z tym , że Monogramów jest dużo , postanowiłam jeden z nich podarować Wam .
Niniejszym ogłaszam zabawę polegająca na łapaniu licznika !!
Należy upolować cyferki 123456.
Zwycięży osoba , której email ze zdjęciem podanego licznika trafi do mnie jako pierwszy.!
Do zabawy zapraszam obserwatorów i komentatorów mojego bloga.
Będzie mi miło jeśli informację o mojej zabawie umieścicie na swoim blogu.
Nagrodą będzie wyhaftowany , wybrany przez zwycięzcę monogram ,
który będzie mogła wykorzystać zgodnie z własnym uznaniem.
Mogę tez wykonać haft na powierzonej mi rzeczy . Ale warunki ustalę ze zwycięzca.
Serdecznie zapraszam do zabawy !

Pięknie Wam dziękuję za wszystkie komentarze i witam bardzo serdecznie 
nowych obserwatorów !
LUNA

48 komentarzy:

  1. Piękny monogram:)piękne kolory :)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. róż z zielenią, błękit z beżem - moje ulubione wariacje kolorystyczne :) Piękny tem monogram, no i A, jak Anna, tym bardziej mnie zachwyca :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny monogram! Tym bardziej, że to "moja" literka :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny taki delikatny i wiosenny:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny monogram w pięknych kolorach. No cóż, będę próbować...:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Już pisałam malujesz ogrody igłą cudownie,podziwiam i gratuluje talentu,

    OdpowiedzUsuń
  7. No cudo. Taki skromny i prosty, a zarazem bogaty !!! A z tym licznikiem to i tak nie wiem o co chodzi... :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluje! Twoja literka jest zachwycająca. Czekam na moją :) Z Twoim tempem pracy,pewnie już niebawem,będę mogła podziwiać moje N :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No myśle ,że N bedzie szybciej niz się zdaje..

      Usuń
  9. A jak Arcydzieło. Pięknie!!! Będę próbować szczęścia.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten haft wygląda tak jakbyś z kwiatów wrzosa ułożyła literkę A.Jest przepiękny !!! delikatny i w cudownej kolorystyce.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiekne wykonanie :) Pani literka A bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super ta literka A....Złote rączki masz do haftu...Caluski pa....

    OdpowiedzUsuń
  13. E' bellissima e tu sei molto brava. Hai usato dei colori stupendi. Chissà quali userai per ricamare la tua lettera, sono molto curiosa. Hai già pensato che farne?
    Grazie della visita e a presto Cristina

    OdpowiedzUsuń
  14. Magiczny haft :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. A jak Agniecha- jak mogłabym nie spróbować polować na tak pięknie wyhaftowany monogram? :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Literka cudna i na pewno warta zachodu ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zaglądam często na Twojego bloga i znajduje tu inspiracje. Tak było i wczoraj. Tak mnie zauroczyła literka, że weszłam do Claudii. I , miałaś rację wsiąkłam. Poprosiłam Claudię o swój inicjał i teraz już kompletuję materiały. Mam nadzieję, że sobie z nim poradzę. Nigdy nie haftowałam takimi wymyślnymi ściegami.
    Dana.

    OdpowiedzUsuń
  18. Podziwiam twoj talent. ..patrząc na twoje dzieła czuję się skromnym rzemieslnikiem!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie przesadzaj !, wszystkie jesteśmy artystkami hi hi i z rzemiosłem nie mamy nic wspólnego !

      Usuń
  19. piękny ten hafcik, alfabet będzie wyglądał wprost zjawiskowo, super!

    OdpowiedzUsuń
  20. Istne cudeńko,pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  21. zaglądam tu często piękny monogram, będę polować na licznik. Cudowne hafty wstążeczkowe. Pozdrawiam :) Viola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Życze powodzenia w łapaniu licznika.

      Usuń
    2. Plakacik o łapaniu licznika dodałam u siebie na blogu; www.haftkrzyżykowy.pl. Pozdrowionka zapraszam czasem do mnie do poogladania :)

      Usuń
  22. Ach przepiękny monogram!!!
    Ciekawa jestem jak będzie wyglądać K ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu jeszcze nie dostałam wzorku monogramu k , ale myślę ,że tez będzie piekny.

      Usuń
  23. Bardzo piękne! Fantastic monogram! Twój blog jest niesamowity! Miło cię poznać!

    OdpowiedzUsuń
  24. Ślicznie wygląda ten hafcik. Nie dziwię się, że wzięłaś udział.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. Mysle , że jeszcze jesli jest ktoś chetny to może sie do Claudii zapisac na Sals

    OdpowiedzUsuń
  26. Monogram przecudnej urody:)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  27. Zwiedziona tym pięknym monogramem zajrzałam do Claudii i wsiąkłam na całego - oczywiście już wysłałam prośbę o dołączenie do SAL'a - literki są śliczne.
    Pozdrawiam cieplutko, Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiedziałam ,że ulegniecie magii jej bloga.
      Cieszę się ,że będzie nas więcej.
      Pozdrawiam.

      Usuń
  28. Zachwycająca. Jestem pełna podziwu.

    OdpowiedzUsuń

Prawo autorskie



Wszystkie prezentowane na blogu prace, a także zdjęcia są mojego autorstwa (chyba, że jest napisane inaczej) i są moją własnością. Nie zezwalam na ich kopiowanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody. Dziękuję za zrozumienie.

Wyzwanie w szufladzie

Tusal 2014

Tusal 2014
Daty nowiu w roku 2014 01.01.2014 30.01.2014 01.03.2014 30.03.2014 29.04.2014 28.05.2014 27.06.2014 27.07.2014 25.08.2014 24.09.2014 23.10.2014 22.11.2014 22.12.2014

TUSAL 2013

TUSAL 2013
Mój słoiczek i jego ozdoba...

Spis Blogów Robótkowych

I edycja konkursu na najbardziej twórczo zakręcony blog

Candy