Nie próbuj mi wmawiać, że natura nie jest cudem. Nie opowiadaj mi, że życie nie jest baśnią. Ktoś, kto jeszcze tego nie zrozumiał, być może pojmie to dopiero wtedy, gdy baśń zacznie się kończyć.
/Jostein Gaarder/

środa, 18 września 2013

Gdy wszystko wokół płonie...Magia światła...


Lubię te porę dnia kiedy światło rzuca długie cienie...a zachodzące słońce żegna się ze światem
ukazując  niezwykłe widowisko świetlne.
Lubię kiedy zwyczajne miejsca i przedmioty nabierają innych właściwości ,
 kwiaty płoną  a elfy wychodzą z ukrycia by tańczyć swój ostatni taniec...
Kocham Zmierzch... 
i świat który się w jego pięknie wyłania... 
to chwila wytchnienia nie tylko dla oczu ..
To czysta magia .....
Dla tych którzy potrafią dostrzec ją w cudach przyrody i zwyczajnych przedmiotach.
Czasem czuje się wyróżniona obserwując to co dzieje na moich oczach ,
czego czasem w ferworze dnia i obowiązków nie dostrzegam...
Są chwile i miejsca , których nigdy nie zapomnę ...
Chciałabym zatrzymać na zawsze i chłonąć piękno którego jestem  świadkiem
Wtedy łapię za aparat i próbuję  uchwycić chwilę , która za moment zgaśnie ..


Obiecałam , że to nie będzie koniec wspomnień z wakacji , obiecałam , że będzie o mazurskich zamkach..
ale nie dzisiaj , 
innym razem . 
Teraz chcę podzielić się pięknem miejsca , które mnie zachwyciło  o szczególnej
dla mnie porze dnia ,
 a co sprawiło , że chcę tam wrócić 
i przekonać się czy magia zamieszkała tam na zawsze , czy to tylko była chwila...



Nie zawsze jest odpowiedni moment by pokazać to co nas zachwyca , 
czasem trzeba odczekać ..
dlatego dzisiaj , kiedy na dworze ciemno , zimno i wilgotno warto przypomnieć  i wrócić tam
gdzie wszystko było możliwe...
Już starczy słów , kto będzie chciał to zrozumie...



















Spokojnej nocy i magicznych snów Wam życzę...
Luna.

39 komentarzy:

  1. pięknie!!

    dzisiejszy dzień przypomniał mi jak wspaniała może być jesień:)

    OdpowiedzUsuń
  2. czarodziejsko i magicznie... na pewno tam wrócisz...:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Beautiful photographs (:

    OdpowiedzUsuń
  4. Piekne zdjecia! Twoj pierwszy wpis pamietam dobrze/podobalo Ci sie ponczo/ - ja mysle caly czas, tylko skad go wziac wiecej...ale mamy cos wspolnego razem: Ja tez uwielbiam zmierzchy! W domu nie zapalam nigdy swiatla, tylko obserwuje, jak zmrok wkrada sie powoli, cichutko do wnetrza pokoju, kuchni i zmiechrzchu barwy zmieniajace sie w zaleznosci od pory roku!!!! Piekne uczucie!
    Jestem z Toba....pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo piękne, przytulne i tajemnicze pomieszczenia!!! Cudne zdjęcia!!! Dziękuję za odwiedziny:))) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Niezwykłe zdjęcia, tak jak i niezwykła magiczna pora zmierzchu. Uwielbiam być wtedy na zewnątrz i odbierać wszystkimi zmysłami otaczającą mnie magię. Uczę mojego M. patrzeć moimi oczami i powolutku mi się udaję. Przynajmniej On nie patrzy na mnie jak na wariatkę, ale większość chyba nic nie rozumie i nic nie widzi. Płonące kwiaty są nieziemskie :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne, magiczne zdjęcia!!! Zatrzymałaś chwilę...a ja na chwilę zatrzymałam oddech;))
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  8. Super! a jakie fajne wnętrze - uwielbiam takie klimaty! Napatrzeć się nie mogę... I ten kufer...

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękne zdjęcia!!!Klimatyczne! Zainteresowała mnie też ta narzuta na sofie. Myślę, żeby zacząć podobną, a nawet już zaczęłam...Pozdrawiam. Iza

    OdpowiedzUsuń
  10. klimatyczne zdjątka...
    ślicznie masz u siebie na poddaszu !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Joasiu to nie moje poddasz , ja mieszkam w bloku...to magiczne miejsce nalezy do tych właścicieli
      http://www.agrozagadka.com/

      Usuń
  11. Magicznie:))gra światła zawsze mnie zachwyca:)świetnie to ujęłaś:)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja pierdziu-jakby powiedziała jedna z bohaterek serialu. Świat jest jednak piękny tylko wystarczy otworzyć oczy. Nawet nie wiesz jak się cieszę, że właśnie teraz zamieściłaś te zdjęcia, kiedy za oknem szaro, buro i mokro.
    Wracając do moich monogramów, nie mam szablonów. Jedynie czasami kształt liter skopiuję ale reszta idzie już z głowy. W zasadzie to kształt M dla Kajki wzięłam ze znanej nam obu książki. Reszta już poszła sama.
    Pozdrawiam Cię bardzo cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne zdjęcia i wspomnienia... Też była w tym roku na Mazurach i również jestem zachwycona tym co tam zobaczyłam, wyjątkowo urokliwe miejsce..

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne zdjęcia pasujące klimatem do nazwy Twojego bloga. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne zdjęcia, piękne wnętrze, wspaniały klimat.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem tylko ,ze te wnętrza i klimat miejsca zostaja nawet wtedy gdy światło nie pada tak pieknie.

      Usuń
  16. Istna magia! Piękne zdjęcia.:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Pięknie to wszystko pokazałaś i opisałaś...
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Niesamowity spektal ufundowalo Tobie zachodzace slonko, a moze ono funduje nam czesciej takie chwile tylko ich nie dostrzegamy? Z wielka przyjemnoscia przeczytalam to co napisalas, jak poezja.
    Dodam jeszcze ze dluzej zatrzymalam wzrok na stoliku, przepiekny ludwiczek. Mialam ostatnio okazje odnowic taki stolik wydaje mi sie ze identyczny :)
    pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  19. To jest magia tzw,"zwykłych miejsc" trzeba umieć ją zauważyć.Pięknie:))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Co za cudowne światło pada na dom.Piękne fotki,niesamowite:))

    OdpowiedzUsuń
  21. ale pięknie uchwyciłas! zapisuje sobie Twoj blog do siebie, zapraszam i cieplutko pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudne fotki bez wątpienia magia :))

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudnie uchwyciłaś tego słonecznego malarza....Jestem zachwycona zdjęciami...Taka chwila zatrzymana w kadrze już nigdy się nie powtórzy ....Trzeba się cieszyć chwilą, ona jest najpiękniejsza... Cieplutkie buziaki pa....

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękne zdjęcia magicznego miejsca :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękne zdjęcia. Słońce wpada przez śliczne okienko, które mnie wprost zachwyciło.

    OdpowiedzUsuń
  26. a ja lubie gdy nadchodzi noc i niebo ma kolor intensywnie niebieski a na zachodzie wciaz jasno - ja tu mam takie fajne efekty z racji blizszej odleglosci do kola podbiegunowego:-) tez lubie takie efekty przebijajacego sie ukradkiem swiatla - czasem specjalnie robie zdjecia pod swiatlo to uzyskuje efekt poswiaty:-) najczesciej to zdjecia kulinarne. ale co mialam napisac na poczatku i zeszlam z tematu to musze napisac- piekne wnetrze! czy to Twok dom! jestem... zauroczona. tak przytulnie i magicznie... slicznie! pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a dobra doczytalam w komentarzach ze to nie Twoj dom, nie chcialy mi sie wgrac komentarze wczesniej... ale i tak jest piekny i musze odwiedzic ta strone :-)

      Usuń
  27. To prawda! , miejsce niezwykłe jak i klimat.

    OdpowiedzUsuń

Prawo autorskie



Wszystkie prezentowane na blogu prace, a także zdjęcia są mojego autorstwa (chyba, że jest napisane inaczej) i są moją własnością. Nie zezwalam na ich kopiowanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody. Dziękuję za zrozumienie.

Wyzwanie w szufladzie

Tusal 2014

Tusal 2014
Daty nowiu w roku 2014 01.01.2014 30.01.2014 01.03.2014 30.03.2014 29.04.2014 28.05.2014 27.06.2014 27.07.2014 25.08.2014 24.09.2014 23.10.2014 22.11.2014 22.12.2014

TUSAL 2013

TUSAL 2013
Mój słoiczek i jego ozdoba...

Spis Blogów Robótkowych

I edycja konkursu na najbardziej twórczo zakręcony blog

Candy