Nie próbuj mi wmawiać, że natura nie jest cudem. Nie opowiadaj mi, że życie nie jest baśnią. Ktoś, kto jeszcze tego nie zrozumiał, być może pojmie to dopiero wtedy, gdy baśń zacznie się kończyć.
/Jostein Gaarder/

wtorek, 24 września 2013

Niebieski "Jeans"

Jesień robi z nami co chce , raz czaruje kolorami a innym razem częstuje jesienną depresją.
Eh te nastroje , ja niestety jestem bardzo na nie podatna , jeśli do tego dochodzi niewyspanie to katastrofa gotowa . Snuję się dzisiaj niedospana , a to efekt pracy na nocce . Miałam szybko  posprzątać i zabrać się
 za kolejny wstążeczkowy haft na torbę . A tymczasem nie mogę zabrać się za nic.
Może mnie zmotywujecie? gdyby tak było można on-line !
Nim podejmę decyzje czy ruszać te wstążki czy nie , pokażę Wam co powstało dzięki pomocy mojej 
kochanej Mamy. 


Haft z monogramem , który pokazywałam już wcześniej został naszyty na kolejna torbę o prostym kroju taką w sam raz na drobne zakupy lub na różnego rodzaju drobiazgi typu gazety itd  .


Tkanina typu "Jeans'' w pięknym niebieskim kolorze pasuje do tego typu toreb , siateczek itd.
Już raz ta tkanina została wykorzystana i powstałą torebka na klamerki,
która możecie podejrzeć tutaj .


Kiedy pierwszy raz zobaczyłam wzory Isabelle Vautier  zostałam oczarowana bez reszty !
To było tylko kwestią czasu by po nie sięgnąć . I tak powstał wzór z kolekcji serduszek
przedstawiający motyw pszczółek i ula . Ta seria jest wyjątkowo piękna i każdy znajdzie coś dla siebie. 
Więcej prac i informacji na stronie


Haft jest na tyle bogaty , że nie trzeba już dodatkowych ozdób w postaci koronek.







Nie jest to może typowo jesienny wzór , ale pszczółki jeszcze latają ! 


Czy uwierzycie ,że u mnie w dalszym ciągu kwitnie jasno różowa pnąca róża!
W tamtym roku kwitła do pierwszych mrozów , niestety mszyce bardzo ją kochają .


Tak się składa ,że skończyłam kolejną kawę , może zrobię miejsce na stole i obejrzę nowe wstążeczki.
Hmm wymyśliłam sobie , że tym razem jesienne liście jarzębiny będą kolorowe .
Wracając do domu przyjrzałam się im dokładnie i postanowiłam zmienić nieco kolorystykę. 
Co Wy na to?

Pozdrawiam Was serdecznie i uciekam .
Luna.

76 komentarzy:

  1. Super te torby!
    Ta z ulami i pszczołami mnie się podoba najbardziej :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Super wyszły, tworzycie z mamą fajny zespół :). Co do motywacji to sama jej nie mam, no ale niech będzie: DO ROBOTY KOCHANA :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W każdym kolorze piękna bo Twoje hafty każdą ślicznie ozdobią. Pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
  3. Piękne obie torby ! haft z pszczółkami wpisanymi w serduszko jest prześliczny !
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. przepiękne te torby!!! normalnie nie wiem , która piękniejsza!!!!
    ja dziś kupiłam pierwsz wstążeczki do pierwszego mini hafciku wstążkowego..... ale nie wiem czy dam radę....
    Twórz dalej Kochana!!! Jesien jest piękna, twórz!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne! :)
    pozdrowienia jesienne

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne rzeczy stworzyłaś z pomocą swojej mamy:-))) Hafciki przepiękne!!!
    Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda! Bez pomocy mojej mamy nie byłoby tych toreb.

      Usuń
  7. Piękne są obie:) Hafty cudne, a serce z pszczołami na niebieskim dżinsie prezentuje się rewelacyjnie. Pozdrawiam cieplutko. Ania

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękne torby, nie wiem która bardziej mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Oba hafciki piękne, Tym razem skupię się na hafcie z ulem - nie dziwię się, że Cię oczarował, poza tym świetnie komponuje się z kolorem torby.

    OdpowiedzUsuń
  10. Luna, twoje hafty zaczynaja byc rozpoznawalne...sa lekkie, delikatne, nie przeladowane kolorami , po prostu sliczne a mnie urzekl kosz z wrzosem i chyba sie po niego wybiore.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Alicja naprawdę tak myślisz? Nie wiem co powiedzieć, Każda hafciarka i każda rękodzielniczka ma nadzieję że kiedyś może tak będzie,ale na to chyba jeszcze nie zapracowałam hi hi,pozdrawiam.

      Usuń
  11. Gosiu piękne hafty dostały piękną oprawę:) pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne torby! Podziwiam ludzi, którzy potrafią nitką malować cuda. Nawet nie umiem się zdecydować, która torba piękniejsza.

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne torby,ta z sercem w kolorystyce jesiennej !! Mnie też pogoda za oknem jakoś nie nastraja do realizacji wszystkich pomysłów,ale myślę,że pojawi się jeszcze Złota Polska jesień i zmieni nasze nastroje.
    Pozdrawiam słonecznie

    OdpowiedzUsuń
  14. Czasem tak jest, że brakuje nam weny, ale potem zwykle jest tak, że jak już wraca to ze zdwojoną siłą. Więc może taki czas odpoczynku mimo wszystko jest dobry...
    Torby przepiękne i hafty cudne :)
    Pozdrawiam
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  15. To kwestia niżu. Ale ja jestem pewna, że w najbliższych dniach będzie wyż i cudna, polska złota jesień :) Więc idzie ku dobremu, a to wróży kolejne cudne prace w Twoim wykonaniu :))) Serducha widziałam najróżniejsze, ale tego pszczółkowego nie! A jest świetne. I jak najbardziej na czasie. Niedawno było ostatnie wybieranie miodu, a jemy go rok cały, więc bez obaw, kochana :) Torby świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Torby są śliczne, a co do samopoczucia to życzę Tobie pogody ducha i dużo słońca:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Torby cudne oby dwie, prześliczne każda inna ale obie piękne. Z tym niedospaniem to ja tez tak mam koszmar to chyba ta pogoda tak działa a jeszcze dodatkowo złapało mnie przeziebienie:(. A z tymi liśćmi jarzębiny to myślę,że będzie jeszcze cudniej jak będą kolorowe , choć wydaje sie że juz piękniej nie może być :) pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Super nie wiadomo która ładniejsza ;))

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne hafty i ich zastosowanie! Czekam na jarzębinę w Twoim wykonaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne torby.Z przyjemnością pobiegłabym z taką na małe zakupy.Nienawidzę foliowych toreb. A te pszczółki są mega :)
    Widzę,że u Ciebie wrzos też w pełnej krasie. Ja mam na parapecie. W ubiegłym roku kupiłam we wszystkich kolorach tęczy i zdobił moje okno całą zimę. W tym roku gdy ruszył do góry okazało się,że kolorki były sztuczne i nowe pędy już nie są tak kolorowe. Ale ten naturalny bardziej mi się podoba jest w różnych odcieniach różu i białego.Ale najpiękniejszy jest u nas na wrzosowiskach.Pozdrawiam i przesyłam trochę słoneczka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem ciekawa czy moj wrzos przetrwa do wiosny na parapecie.

      Usuń
  21. ojej jakie one cudne:))))))))))))))))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  22. Przepiekne hafty zdobia Twoje torby! Haft z pszolkami - rewelacja! Zatkalo mnie: tez szukam wzoru jarzebiny do wyszycia, ale krzyzykami, ale poki co - daremnie! Pal swiatlo w domu/lampki!/ w jesieni - to pomaga!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Emmaja jak znajde wzór jarzębiny to ci podrzucę

      Usuń
  23. Śliczne :) Myślałam że ten literkowy haft jest mniejszy.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wzór mozna powiększyc lub zmniejszyc wszystko zalezy do czego się go uzywa.

      Usuń
  24. Piękne hafciki i tak starannie oprawione:) Ten z pszczołami to po prostu miodzio:))

    OdpowiedzUsuń
  25. przepiękne krzyżyczki...
    podziwiam

    OdpowiedzUsuń
  26. Luna, jestem wciąż pod niesłabnącym wrażeniem Twoich wyczynów, więc niże , spadki itp. proszę do szuflady wtrynić a za to promienny uśmiech i dobry humorek wyciągnąć. Pomyśl ile radości sprawiasz wszystkim w koło Swoją nieprzeciętną twórczością. Ja wciąż jestem pod wrażeniem poprzedniej torby-wiesz dlaczego-i czekam na kolejne odsłony. I już nawet te jesienne kolory nie będą mi przeszkadzały bylebyś pokazała co wymodziłaś. Nie żebym nie lubiła jesiennych barw, ale...jakoś wiosna i lato są mi bliższe.
    I jeszcze jedno, skąd masz tyle sił, chęci, uporu aby po nocce jeszcze za igłę brać? Chyba zostaniesz moją idolką i wsadzę Cię na piedestał. W zasadzie już nią jesteś tylko jakiś odpowiedni postument muszę znaleźć.
    Bardzo udanego dzionkę życzę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kajka , ale mi nasłodziłas hi hi znowu unoszę się nad ziemią!
      No cóz mam Wasz doping działą cuda i nawet jak troche niedomagam to myslęnad kolejna pracą , a jesli jeszcze komuś się podoba i czeka na następną to jest to niezmiernie miłe i przyjemne uczucie, bo nikt jak Wy nie docenia tego co robię , no nie licząc rodziny , nikt tak sie nie zachwyca moimi haftami , nawet w pracy nie słyszę tylu miłych słów a wręcz przeciwnie... Jesli się kocha to co sie robi to juz tak jest ,że człowiek istota społeczna chce dzielić ta radośc z innymi być może to próżnośc , ale wolę ja od fałszywej skromności. Dzięki Wam dowiedziałąm sie i UWIERZYŁAM w to ,że moge robić rzeczy piękne a nie tylko ''takie sobie'' , bardzo poczułam się dowartościowana i to za Waszą przyczyną , muszę przyznać też ,że internet i obserwacja innych i tego co robia wpływa na nasze gusta , które w miarę obserwacji się zmieniaja , coraz to nowe rzeczy mi sie podobaja i to na co kiedyś zwracałam uwage teraz kompletnie mnie nie interesuje.
      A skąd mam siły ? to zalezy , czsem nie mam ich wcale ale kiedy wiem ,że muszę cos zrobic na wczoraj to sie mobilizuje a czsem nie hi hi
      i nie wygłupiaj sie z ta idolką ! bo Ciebie postawie na postument za te piekne prace ! , rózyczki w twoim wykonaniu sa zachwycające!!!!!!!!!!!
      Pozdrawiam.

      Usuń
  27. Torby są wyjątkowe! Ale chciałam zapytać o aspekt techniczny.. czy kanwę na haft z ulami sama wycinałaś i podginałaś czy haftowałaś na "gotowym" i "obrobionym" kawałku? Pytam, ponieważ kanwa jest przyszyta do jeansu niesamowicie precyzyjnie i tego zazdroszczę niesłychanie :)
    Przydało by się takie cudeńko na zakupasy! Ada

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haft był wyszywany na wiekszym kawałku kanwy a potem przyciety do odpowiednich rozmiarów a nastepnie naszysty na tkaninę.

      Usuń
    2. Niesłychana precyzja! Naprawdę podziwiam nie tylko haft, ale również wykończenie!

      Usuń
  28. Oba hafty rewelacyjne, a na torbach wyglądają genialnie. Mam kilka wzorów tych serc!:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Cześć hafciarska mróweczko.....Super wyszły te torby...Szkoda ich używać...Trzymaj za mnie kciuki....całuski pa....

    OdpowiedzUsuń
  30. Obie torby piękne, ale szczególnie urzekł mnie ten haft z pszczółkami! No i sposób umocowania (przyszycia) tego haftu - genialny!

    OdpowiedzUsuń
  31. Wspaniałe torby, zastanawiam się nawet czy nie żal takich pięknych haftów ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj nie żal ! nie można tak myśleć , wyobraz sobie obrazki z różnej tematyki i wzornictwie na jednej ścianie ! to juz lepiej spozytkowac ten wzór na coś , ja od paru lat własnie odkrywam takie przeznaczenie haftów , haft użytkowy , który ma cieszyc nie tylko w domu.

      Usuń
  32. Oczywiście cudo! Ale dość słodzenia, Ty się kobieto bierz za te wstążeczki bo ja już tęsknie za następną odsłoną jakiegoś pięknego obrazka wstążeczkowego!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Juz sie robi hi hi , no ale chwilowo utknęłam przy sokach...

      Usuń
  33. Your new bags are just wondreful, I love them all!

    OdpowiedzUsuń
  34. Torby,to moja kolejna mania:))Śliczne te Twoje,pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Twoje torby są świetne, w każdym wydaniu! i haftowanym i wstążeczkowym :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Tak pięknie torby to tylko na niezwykłe zakupy :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie żartuj hi hi , no pyrów w niej nie bedzie się nosić , ale jakies drobiazgi :)

      Usuń
  37. Przepiękne hafty. Twoje torby są jedyne w swoim rodzaju.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  38. Piękna kompozycja z wrzosami! A to serce z ulem i pszczołami- cudowne! Zachwycił mnie ten wzór! Pozdrawiam serdecznie i dobrego nastroju. U mnie od rana pada.

    OdpowiedzUsuń
  39. Piękne torby:)))dzięki za namiar na Isabelle:))))pozdrawiam cieplutko:))

    OdpowiedzUsuń
  40. Piękne hafty i wspaniałe torby:)Ja już wcześniej zwróciłam uwagę na te serca, ale z pszczółkami jeszcze nie widziałam.
    Czy mogę uśmiechnąć się o wzorek tego miodnego serca?

    http://kuferekloreny.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń
  41. piękne torby a na nich przepiękne hafty :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Haft wstążeczkowy jest piękny, z chęcią pooglądam - więc dopinguję:)))
    Wspaniały jest ten haft na torbie!
    A seria z serduszkami jest świetna:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciesze się ,że podobają Ci się prace ze wstążeczka w moim wydaniu.

      Usuń
  43. Torby cudne, więc koniecznie pracuj dalej - zobacz ile ludzi czeka żeby zobaczyć co nowego tworzysz :)
    A jeśli o pogodę chodzi, to mam to samo - chyba jestem meteopatą i nie wiem czy można coś z tym zrobić - ewentualnie mruczący kot na kolanach trochę pomaga :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdyby mi ktoś kiedyś powiedział ,że czeka na to co robie to w zyciu bym nie uwierzyła! dzięki.
      Ja tez jestem meteoro patą więc doskonale rozumiem.

      Usuń
  44. Przepiękne prace pozdrawiam Maria

    OdpowiedzUsuń
  45. Torby i hafty są naprawdę bajeczne, pięknie się to wszystko komponuje :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Uwielbiam wrzosy i twoją wrzosowa literkę również! Cudowna jest!

    OdpowiedzUsuń
  47. Czesc Luna, Twoje hafty sa z pewnoscia czasochlonne i oczywiscie piekne. Fajnie ze naszylas je na torby, podoba mi sie ten pomysl. Bardzo oryginalne i przykuwajace wzrok.
    No i wrzosowisko jakie urocze!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ateno dziękuję za pochwałę , to miłe usłyszeć ją z twoich ust , tym bardziej ,że jestem Twoją wielbicielką i tego co tworzysz , i zgadzam sie z Toba , bardzo podoba mi się takie wykorzystanie haftów.

      Usuń
  48. Taka pomocna Mama to najprawdziwszy skarb!!!

    Torby sa przepiękne, a że pszczółkowy haft nie jest typowo jesienny to tylko do połowy prawda bo przecież kolorystyka jak najbardziej jesień przypomina :)

    co do jesiennych depresji ja nic nie poradzę bo sama w nie posiadam i to zdecydowanie za ciężko. jakbyś dostała jakiś super przepis to pisz mi koniecznie, może i na mnie zadziała...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, taka mama to skarb ! co do jesiennej kolorystyki to pewnie i tak nie będę się jej trzymać mam niedobór lata he he . A jesli chodzi o depresję to dam znac jak znajdę złoty srodek , pozdrawiam.

      Usuń
  49. Cuda, jak ja bym chciała "odświeżyć" sobie haftowanie ale boję się, że po tylu latach może być ciężko. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Prawo autorskie



Wszystkie prezentowane na blogu prace, a także zdjęcia są mojego autorstwa (chyba, że jest napisane inaczej) i są moją własnością. Nie zezwalam na ich kopiowanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody. Dziękuję za zrozumienie.

Wyzwanie w szufladzie

Tusal 2014

Tusal 2014
Daty nowiu w roku 2014 01.01.2014 30.01.2014 01.03.2014 30.03.2014 29.04.2014 28.05.2014 27.06.2014 27.07.2014 25.08.2014 24.09.2014 23.10.2014 22.11.2014 22.12.2014

TUSAL 2013

TUSAL 2013
Mój słoiczek i jego ozdoba...

Spis Blogów Robótkowych

I edycja konkursu na najbardziej twórczo zakręcony blog

Candy