Nie próbuj mi wmawiać, że natura nie jest cudem. Nie opowiadaj mi, że życie nie jest baśnią. Ktoś, kto jeszcze tego nie zrozumiał, być może pojmie to dopiero wtedy, gdy baśń zacznie się kończyć.
/Jostein Gaarder/

wtorek, 17 września 2013

Literka - "B" i zaległości...


Z dużym opóźnieniem prezentuję Wam kolejna literkę alfabetu z zabawy u Claudii.
Alfabet się już prawie kończy , a tu dopiero B.


Przykleiła się do mnie ta kolorystyka , ale myślę , że już niedługo ją odmienię , ponieważ kolejną literką będzie ''V '' , wzór już do mnie dotarł i Violetta , która wygrała zabawę nie powinna dłużej czekać.


A potem powrócę do kolejnej literki alfabetu  ''C' . Może Wy mi doradzicie jak wykorzystać ''C'?
Nie mam w rodzinie osoby , której imię zaczynałoby się na ta literkę..

W ostatnich miesiącach zrobiłam broszkę , był to prezent ma imieniny Chrzestnej mojego syna.
też wcześniej nie miałam okazji jej zaprezentować , dlatego robię to teraz.


Oczywiście nieśmiertelne wstążeczkowe różyczki  , kolorystyka typowa , ale tez muszę pomyśleć o zmianach .


I na koniec , mocno już nieaktualna praca wykonana na Siłownię Twórczą


Jest to woreczek dla dziewczynki na bieliznę , ale może być użyty tez jako woreczek śniadaniowy.


Tych dziecięcych motywów jest tak wiele , tylko czasu ciągle brak !
Nie wiem jak Wy ale mnie się zdaje , że nieco wcześniej zawitała do nas jesień  , nie taka jak lubimy , ale jej nieznośna siostra ! deszczowa , wilgotna , z przejmującym chłodem brrrrr!
Od tygodni nie mogę dosuszyć prania !  jeszcze trochę a będę zmuszona kupić farelkę .
Szczęśliwi Ci , którzy mogą napalić w piecu lub kominku tudzież włączyć ogrzewanie ZAZDROSZCZĘ!
Dlatego murzę zaczarować pogodę a w tym celu użyję mojego magicznego słoneczka ...


Nie mogę pokazać więcej bo to fragment nowej pracy wykonanej na  Siłownię Twórcza
Turkusowym Hamaku
Jesli jesteście ciekawi całości to zachęcam Was do odwiedzenia stron bloga , na którym ciągle coś się dzieje. Lada dzień zobaczycie całość pracy.
A tymczasem zachęcam Was do głosowania na najlepszą w obecnej Siłowni Twórczej pt.
"Ludzie listy piszą"
Serdecznie zapraszam !
Przemarznięta Luna !

59 komentarzy:

  1. Haf płaski na płótnie - rozmarzyłam się. OD takiego zaczynałam swoją przygodę z igłą... Dziewuszka jak malowanie :)
    Broszka najpewniej zachwyciła obdarowaną. A wstążeczkowe słoneczko zapowiada kolejny, cudny projekt. Już ja to wiem!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chranna czekam na Twoje prace , dzieki za dopingowanie mnie , pozdrawiam.

      Usuń
  2. Jeny woreczek z dziewusią piękny, haft zachwycający, broszka przepiękna. Słoneczko zwiastuje, że praca będzie cudowna aż nie mogę się doczekać efektu końcowego. Będę tu dzisiaj wchodzić parę razy żeby nacieszyć oko. A z literką V nie musisz się spieszyć poczekam :) pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wspaniałe te prace:) literka,różyczka, a ten słonecznik!!!! boski!!!
    z literką C to mi się od razu pomyślało - CAŁUS (to może dokończyc i podusia?..."
    miłego dnia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hmm ale to dodatkowa praca , zresztą tych podusi musiałby byc komplet..

      Usuń
  4. Witaj Luno :) Przejrzałam sobie ze trzy Twoje posty, na szybko ;) Piękne rzeczy robisz. Haft za mną chodzi od dłuższego czasu, a ostatni raz robiłam to będąc nastolatką, czyli dawno temu.

    Wyhaftowana lawenda - cudna :) Bardzo lubię lawendę, zresztą, dlatego zwróciłam nań uwagę.
    Reszta też robi wrażenie, pooglądam i pozachwycam się :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciesze się ,że coś Ci się spodobało , może warto odświeżyć umiejętności , pozdrawiam.

      Usuń
  5. Wspaniałe wszystkie prace, różnorodne techniki, jednym słowem pięknie!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Hafciarstwo było pierwszą techniką rękodzielniczą, jaką nauczyła mnie mama. Byłam wtedy małą dziewczynką. Teraz zajmuję się innymi, ale sentyment pozostał. Wciąż marzę, że do niej wrócę, ale ciągle brakuje mi czasu, więc chociaż u Ciebie się napatrzę :) Może mnie to bardziej zmobilizuje? Przepiękne prace :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten brak czasu wszystkich nas dobija , szczególnie gdy chcemy zrobic coś nowego ,doskonale Cie rozumiem.

      Usuń
  7. Strasznie mnie długo nie było, zaniedbałam Cię okrutnie. Bardzo przepraszam, a tu tyle się dzieje.
    mam książkę z której pochodzą te monogramy i nie ukrywam, że kusi mnie z półki swą obwolutą. Ale całość jest jak dla mnie-przynajmniej na tę chwilę-za duża. Więc z upodobaniem popatrzę na Twoje cudowne rezultaty.
    Małgoś, zachwycasz mnie nadal i z wielką radością wracam do Twoich starszych postów, czekając wciąż na jeszcze
    Buziole wielkie przesyłam z równie zimnej i mokrej Warszawy

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj, przydałoby się więcej tego słoneczka!! Ja też już tęsknię za latem... C jak ciepło:)))
    Hafty przepiękne!

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne hafty płaskie.Cudnie Ci wyszła i literka i dziewczynka.Broszka też do pozazdroszczenia,śliczności powstają w Twoich rękach.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Czaruj Lunka czaruj, bo u mnie to samo! Pranie kisi się już od niedzieli, wczoraj słoneczko wyjrzało na chwilkę więc pranie zostawiłam na balkonie a sama poszłam z Synkiem na spacer. Nie zdążyłam wrócić przed ulewą jaka dopadła moją mieścinę- pranie z powrotem mokrusieńkie :/ Literka B jest cudna.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ależ ja lubię oglądać te Twoje hafciki

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale śliczności, nie mogę się napatrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  13. piękne bee:)

    mam nadzieję że i na cee znajdziesz rozwiązanie!wspaniale wygladają Twoje prace a słonecznik grrr już się zakochałam!!uwielbiam!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystkie prace na najwyższym poziomie.:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Beautiful works! The B wit the fantastic colours and all the different stitches - absolutely lovely! And the bag is very cute, too.

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszystkie prace przecudne z zastosowaniem różnych haftów.Bardzo mi się wszystko podoba.Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  17. I już sama nie wiem co piękniejsze. czy literka B, czy dziewczynka na woreczku czy słonecznik. Wszystko bajeczne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi ,że kazda z tych prac znalazła miejsce w Twoim sercu, pozdrawiam .

      Usuń
  18. Ach te Twoje hafty, napatrzeć się nie mogę :) Czekam na literkę V i C. Dziewczynka jest rozkoszna, dobrze, że sobie o niej przypomniałaś i nam ją zaprezentowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Juz niedługo mam nadzieję zaprezentuję kolejne literki.

      Usuń
  19. Ja zawsze najbardziej zachwycam się u Ciebie haftami płaskimi - są wyjątkowo piękne! Ale widzę, ze i ze wstążeczek potrafisz wyczarować niezwykłe cuda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli chodzi o wstązeczki to jeszcze raczkuję , długa droga przede mną !

      Usuń
  20. Tyle różności , wstążeczkowy haft najbardziej mi się podoba ,,

    OdpowiedzUsuń
  21. Twoimi haftami nie mogłabym się znudzić - wszystkie jednakowe piękne i jakże różnorodne!!!Podziwiam:)))

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękne są te literki.Dziewczynka urocza, taka słodycz od niej bije. Słonecznik naprawdę imponująco wykonany, zwłaszcza z liska widać jaki majstersztyk!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękne są te literki.Dziewczynka urocza, taka słodycz od niej bije. Słonecznik naprawdę imponująco wykonany, zwłaszcza z liska widać jaki majstersztyk!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Te literki są przepiękne:)pamiętam o Tobie i lawendzie tylko nie mogę zmobilizować mojej córki do zeskanowania mi wzorów:)))ale jeszcze trochę cierpliwości:))słonecznik piękny:))a woreczek słodki:)))bardzo fajny ten wzór:))pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. Te literki są zachwycające,strasznie mi się podoba różnorodność ściegów jakimi są wykonywane.
    Co tu dużo pisać mistrzowskie prace,a wstążeczkowy fragmencik przecudny!
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  26. Wszystko robi wrażenie, ale to "B" jest boskie :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Magiczne słoneczko jest rewelacyjne! a literka piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Literki są prześliczne! Przypomina to trochę literki z książki "Haftowane monogramy", ale są lepiej dopracowane.

    U nas dosłownie prtzed chwilą włączyli grzejniki. Może u Ciebie też ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. mam książkę z takimi monogramami i wzorami rozpisanymi dokładnie, jak tak patrze u Ciebie to nabieram coraz większej ochoty na te literki, a dziewczynka urocza!

    OdpowiedzUsuń
  30. U Ciebie jak zwykle pięknie, u mnie już grzeją :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Gosiu więc czekam na ciepłe grzejniki!

      Usuń
  31. Przepiękne prace, niesamowity talent. Jestem pod wrażeniem.
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  32. Nie jesteś mi nic winna i ani się waż coś kombinować. Nawet nie wiesz ile radochy sprawiasz mi pokazując Swoje cuda na blogu. Więc do dzieła Czarodziejko i pokazuj...
    Buziole wielkie przesyłam

    OdpowiedzUsuń
  33. Piękne prace, same cudowności:)

    http://kuferekloreny.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń
  34. Ni widu , ni słychu...Wszystko super...Ciekawa jaka będzie literka U...U mnie też leje i zimno...Buziaki pa...

    OdpowiedzUsuń
  35. Piękne prace,bede zaglądać;))

    OdpowiedzUsuń
  36. wow fai delle cose bellissime, sei veramente brava, è un piacere conoscerti e vedere le tue meraviglie!!

    OdpowiedzUsuń
  37. Ależ to piękne :) Pamiętam jak w dzieciństwie obserwowałam moją babcie kiedy takie cuda tworzyła :) fajnie,że więcej takich zdolnych osób na świecie :)

    OdpowiedzUsuń

Prawo autorskie



Wszystkie prezentowane na blogu prace, a także zdjęcia są mojego autorstwa (chyba, że jest napisane inaczej) i są moją własnością. Nie zezwalam na ich kopiowanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody. Dziękuję za zrozumienie.

Wyzwanie w szufladzie

Tusal 2014

Tusal 2014
Daty nowiu w roku 2014 01.01.2014 30.01.2014 01.03.2014 30.03.2014 29.04.2014 28.05.2014 27.06.2014 27.07.2014 25.08.2014 24.09.2014 23.10.2014 22.11.2014 22.12.2014

TUSAL 2013

TUSAL 2013
Mój słoiczek i jego ozdoba...

Spis Blogów Robótkowych

I edycja konkursu na najbardziej twórczo zakręcony blog

Candy