Nie próbuj mi wmawiać, że natura nie jest cudem. Nie opowiadaj mi, że życie nie jest baśnią. Ktoś, kto jeszcze tego nie zrozumiał, być może pojmie to dopiero wtedy, gdy baśń zacznie się kończyć.
/Jostein Gaarder/

środa, 9 października 2013

W sieci pająka i upominek z okazji urodzin..

Lubicie Babie Lato ? bo ja bardzo !!! to z jego powodu powstał kolejny haft na torebkę ,
myślę , że idealnie pasuje do tej niezwykłej pory roku.
Tkanina wymagała użycia intensywniejszych kolorów wstążek i mieniących się koralików
aby haft był czytelny. No cóż chyba polubię pająki bryyyyyy !. Ale zbliżać się zanadto nie będę tylko na odległość obiektywu , no i do ręki też nie wezmę ! nie ma mowy !.
Krój torby jak poprzednio , z tym , że zapięcie w postaci ''patki''. 




Jestem na etapie przetwarzania czarnego bzu o którym jeszcze będzie mowa , dlatego postanowiłam 
pobawić się koralikami i muliną by uwzględnić w projekcie chociaż jedną jej gałązkę .



jednym z trudniejszych wyzwań w tej technice było w tym momencie ukształtowanie z wstążeczki 
Miechunki rozdętej , tak chętnie wykorzystywanej w suchych jesiennych bukietach .
Ale jakoś sobie poradziłam...


Zakochałam się w koralikach z których utworzyłam jeżynę , czy nie są cudowne?  




Niedawno kupiłam sobie kolejna małą porcelanowa laleczkę -elfika , który ma sukienkę 
w barwach korali. Odtąd będzie czuwał nad moimi małymi ''jagódkami''




Jak Wam się podoba podpatrzona wersja nowej pajęczycy? hi hi
Czyż nie wygląda groźnie?



W tym miejscu chciałam serdecznie podziękować za ''wyżebrane''hi hi życzenia i z tej okazji chciałbym ofiarować jednej z Was maleńki upominek w postaci woreczka z delikatnym wzorkiem żołędzi .
Niestety nijak nie mogę oddać kolorystyki lejącej tkaniny , która ma barwę żółtych jesiennych liści , koloru miodu itd. Jeśli ktoś jest zainteresowany to proszę o komentarz w tej sprawie pod postem .
Mam taki sam który wykorzystuję do przechowywania kasztanów ... po co ? zdradzę kolejnym razem.
Zaznaczam ,że nie jest to tkanina bawełniana.




  




Ten wzór już znacie , a został wykorzystany na kosmetyczkę , nie jest dużych rozmiarów  ,
ale kto powiedział ,że wstążeczki i koraliki mam tylko robić na torebkach!
Mogą zdobić drobniejsze przedmioty.



Szkoda , że nie widzieliście jak skakałam po drzewie jarzębiny hi hi.


Co zrobić by jej owoce nie traciły jędrności w kompozycjach jesiennych?
Czy ma ktoś jakiś pomysł ? 


słoneczko grzeje coraz mocniej , już chyba spać nie pójdę , ale zabiorę się za jakieś małe sprzątanie i może spacer???? tymczasem ślę buziaki wszystkim nowym obserwatorom i podglądaczom a Wam dziękuję 
za każde życzliwe słowo .
Luna.

58 komentarzy:

  1. Ja chętnie przyjmę taki woreczek z wyhaftowanymi żołędziami os Ciebie Luno:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepieknie ci wyszedl ten bukiet jesienny :) a ten pajak...... Brrr
    Pozdrawiam i jezeli nie masz komu dac woreczka , ja go przyjme z checia.;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Torba cudowna!!! Jedyna w swoim rodzaju:-)
    Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. To nie są już hafty, to jakiś odrębny rodzaj Sztuki! Tworzysz prawdziwe ogrody botaniczne - kwiaty, owady jak żywe, owoce jak prawdziwe, grzybek nawet... niesamowite, co Ty potrafisz zrobić ze wstążeczek i koralików!

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak się zapatrzyłam na ten woreczek,że nie skomentowałam torebki wyszła jak zwykle cudownie, zauroczyły mnie szczególnie te malinki i jeżynki, kosmetyczka wspaniała i jakie piękne te twoje wrzosy, a elfik tez przepiękny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Chętnie bym się zapisała na woreczek :)
    Najbardziej zauroczył mnie czarny bez. Niby taki zwyczajny i oczywisty, ale wygląda niesamowicie. Jak żywy!

    OdpowiedzUsuń
  7. Najserdeczniejsze życzenia urodzinowe!
    To wszystko wygląda jak żywe!
    Piękna jesień zawitała w Twoich pracach.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne jesienne prace. Widać że musiałaś się dużo napracować ale było warto bo torebka i kosmetyczka wyszła pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ależ cudeniek natworzyłaś:))i jeszcze je w pięknej oprawie dałaś:)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Tyle piękności ale jak nazwać technikę chyba haft koralikowy pięknie to stworzyłaś cały ogród jesiennych inspiracji teraz to już pająków przestanę się bać - chyba? torebka jest super akurat nba czasie - hm tyle dziewczyn się już w kolejce ustawiło po twoją pracę więc pozostało mi tylko oko nacieszyć w internecie buziaki Maria

    OdpowiedzUsuń
  11. Twoje jesienne torby są niesamowite... każdy wzór jest niezwykły i magiczny... Kolory wstążek i koralików... Jestem zachwycona, po prostu zapiera dech :) Jeżynki od razu wpadły mi w oko :) Piękne!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. oj za każdym razem kiedy oglądam Twoje hafty to zamuruje mnie na moment, a zaraz po tym mam ochotę zabierać się za haftowanie :)
    cudnie to tworzysz, cudnie!!!
    Jesteś Mistrzynią w swoim fachu!!!
    dobrych chwil życzę Kochana!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny obraz jesienny stworzyłaś na torebce, jest fantastyczna.

    OdpowiedzUsuń
  14. Jaki piękny jesienny post.
    Cudowna torebka, śliczne nawiązanie do bzu.
    Cieszę się z tak bratniej duszy.

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękna torebka . Bardzo podoba mi się materiał a hafty fantastyczne, cudowny pajączek , malinki i jeżynki.Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne prace. Podziwiam talent i umiejętności.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja bardzo chętnie zaopiekuję się takim ślicznym woreczkiem :) Torebka wyszła prześliczna, jeżyny jak prawdziwe, aż by się je zjadło i miechunka wyszła Ci świetnie. Zresztą wszystko bardzo mi się podoba. Piękne prace robisz :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Pięknie pokazałaś jesień .......Zaurocżyłaś mnie haftem......Super zdjęcia .......A woreczek to moja bajka....Buziaki przesyłam ......

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudna torba,dopracowana w każdym calu.I te kolory,super jesienne.Widać ogrom pracy jaki włożyłaś,pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczna :) Podoba mi się szczególnie muchomorek duży i mały. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Niesamowicie piękne robisz rzeczy ! Aż chciałoby się ich dotknąć patrząc na zdjęcia :) Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  22. Jeżyny doprawdy jak żywe! Pająkiem będę się zachwycać i zachwycać. A co do woreczka z żołędziami to chodzi Ci o numery mulin? Pozdrawiam serdecznie. Iza

    OdpowiedzUsuń
  23. hm i co mogę napisać? znów Gosiu szczękę zbieram z podłogi. CUDA!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękne ...po prostu piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Jak to możliwe, że to wszystko wygląda jak żywe? :) Torba to mistrzostwo świata, a co do woreczka, to też bym przygarnęła z chęcią :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Spóźniłam się z życzeniami : ( Bo sama się przygotowuję do swoich urodzin :) Tak, tak, też październikowa jestem. W dodatku na świat raczyłam przyjść w Dzień Edukacji Narodowej :))) No więc miłości, zdrowia, rodzinnego szczęścia, dobrych ludzi na wszystkich dróżkach i twórczych pomysłów moc!
    Haft na kosmetyczce cudny! A krzewów pigwy u mnie na osiedlu moc, ale owoce dużo mniejsze, niż te u Ciebie na fotkach... Może to tylko krzewy ozdobne?

    OdpowiedzUsuń
  27. Cudowna ta torebka jesienna! Robisz naprawdę wspaniałe prace. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  28. Zapomniałam dodać,że pająk naprawdę wyszedł Ci bardzo realistyczny bo w pierwszej chwili myślałam ,że to fotka prawdziwego.

    OdpowiedzUsuń
  29. Ale podobają mi się Twoje dzieła:):)
    takie realistyczne
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  30. Twoje hafty są niesamowite!
    Umknęły mi jakoś Twoje urodziny, spóźnione buziaki.
    Mieć Twój woreczek? Pewnie, zapisuję się :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Błagam Cię, bo się kiedys przez Ciebie uduszę. Oczami wyobraźni widziałam Cię jak wisisz na -dosłownie -witkach jarzębiny i majtając nogami garściami je zrywasz. Ale efekt jest pioronujący.
    Woreczek???Hmmm, w zasadzie , aczkolwiek, gdyż, ponieważ, ewentualnie...przygarnąć mogę, hehe.
    Kochana, strasznie mnie zawstydzasz, bo te wszystkie wstążeczki to jakaś czarna magia. I jeszcze formowanie-aż boli.
    Buziole kochana

    OdpowiedzUsuń
  32. Wszystko takie piękne, że aż dech zapiera! Cudowności!!!!

    OdpowiedzUsuń
  33. Wszystko już zostało napisane, to ja tylko :):);):):):)............................................................................................:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Wow efekt twoich prac jest boski. Jestem pełna podziwu pomysłowości i oryginalności Twoich prac.

    OdpowiedzUsuń
  35. Piękne hafty-jak zwykle-jesteś perfekcyjna do bólu, a czarny bez to już mistrzostwo świata!

    OdpowiedzUsuń
  36. Piękna ta jesień na Twojej torbie , cudna:)

    OdpowiedzUsuń
  37. Очень нравится вышивка! Ягодки словно настоящие! и паук как живой!

    OdpowiedzUsuń
  38. Bardzo fajne te Twoje hafty wstążeczkowe, Muchomorek powalający.

    OdpowiedzUsuń
  39. Twoje torebki sę niesamowite a te jeżynki pyszności :))

    OdpowiedzUsuń
  40. Pięknie odwzorowałaś dary jesieni, nie mogę się na patrzeć na szczegóły.... rewelacja! :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Pięknie prace! Jeżyny i jagody pajęczyna zachwycają.
    Jak ja nie cierpię pająków....gdy są zbyt blisko mnie, za to uwielbiam na nie patrzeć. Twoja pajęczyca jest obrzydliwie WSPANIAŁA !
    Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  42. Przepięknie!!! Prawdziwą jesień stworzyłaś:)

    OdpowiedzUsuń
  43. Twoje hafty kładą na kolana-cudne:)
    Luna - jesteś doskonałym obserwatorem- podziwiam Twoją bystrość w wykorzystaniu do prac tego co wszyscy widzą chyba ciut inaczej :)))
    Przynajmniej mnie, nie przyszło by do głowy aby z obserwacji zrobić haft - gratuluję i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Mam trochę zaległości z odwiedzaniu blogów,ale w będąc u Ciebie mogę sie tylko cieszyć z tego powodu.Bo tyle nowych wspaniałości można pooglądać w czasie jednej wizyty! Ale w związku z tym przyjmij również ode mnie życzenia urodzinowe,chociaż troszkę spóżnione.Wszystkiego najlepszego! I dalszych cudowności ,które wyjdą spod Twoich paluszków.Bo naprawdę ,czasami wydaje się niewiarygodne,że tak można odzwierciedlić dary natury,jak Ty to zrobiłas w ostatniej pracy.Pięknie...i czarny bez i jeżyna ,jarzębina i miechunka..a na woreczek już się nie dopisuję,bo pewnie już poszedł w jakieś chętne ręce...

    OdpowiedzUsuń
  45. Jeju jakież to wszystko piękne - Kochana ale z Ciebie zdolniacha - mój ulubiony element to pająki - takie realne ;o)

    OdpowiedzUsuń
  46. piękne!!!każdy szczegół dopracowany niczym pajęczynka:)

    OdpowiedzUsuń
  47. Pięknie !!!! wszystko dopracowane, wypieszczone, przemyślane w najmniejszym szczególiku. Luno jesteś Czarodziejką :)

    OdpowiedzUsuń
  48. cudowności inspirowane przyrodą - przepięknie, dzięki Twoim pracom można jeszcze bardziej pokochać jesień :)
    Pozdrawiam
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  49. Kochana Luno torbiszonek jesienny jest powalajacy - ten hfcik jest uroczy, nawet pajączek :-), a pajęczyna - mistrzostwo.
    Pozdrawiam cieplutko, Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  50. Ach, Lunko, jak Ty to pięknie robisz, te detale, koraliki, nitki ledwo muśnięte. Śliczne to, naprawdę.

    OdpowiedzUsuń
  51. Twoja jesienna torebka mnie zwyczajnie zachwyciła....co za urok w tych koralikach, gałązki bzu jak zywe, pajączek, jezynki no cudooo!!
    Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  52. buszuję po Twoim blogu, nadrabiam zaległości i popadam w zachwyt (a potem w depresję :>) wspaniałości zdziałałaś

    OdpowiedzUsuń
  53. Twoje prace są cudowne.
    Koleżanka kiedyś mi mówiła, że trzeba pryskać lakierem do włosów i w ten sposób bukiety długo zachowują świeżość.
    Zauważyłam na jednym czarnym hafcie H.M. Stevens białą kredkę pod haftem. Myślę, że we wzorze trzeba zrobić dziurki w ważniejszych punktach, zaznaczyć kredką, a potem ściągnąć wzór i zrobić sobie linie ( są takie kredki krawieckie).
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  54. Przeglądam, przeglądam i nadziwić się nie mogę jak to wszystko starannie i ładnie jest wykonane. Ale masz cierpliwość :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Miałam wrażenie, że już komentowałam tą torbę, Jeszcze raz - jest obłędna!!!

    OdpowiedzUsuń

Prawo autorskie



Wszystkie prezentowane na blogu prace, a także zdjęcia są mojego autorstwa (chyba, że jest napisane inaczej) i są moją własnością. Nie zezwalam na ich kopiowanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody. Dziękuję za zrozumienie.

Wyzwanie w szufladzie

Tusal 2014

Tusal 2014
Daty nowiu w roku 2014 01.01.2014 30.01.2014 01.03.2014 30.03.2014 29.04.2014 28.05.2014 27.06.2014 27.07.2014 25.08.2014 24.09.2014 23.10.2014 22.11.2014 22.12.2014

TUSAL 2013

TUSAL 2013
Mój słoiczek i jego ozdoba...

Spis Blogów Robótkowych

I edycja konkursu na najbardziej twórczo zakręcony blog

Candy