Nie próbuj mi wmawiać, że natura nie jest cudem. Nie opowiadaj mi, że życie nie jest baśnią. Ktoś, kto jeszcze tego nie zrozumiał, być może pojmie to dopiero wtedy, gdy baśń zacznie się kończyć.
/Jostein Gaarder/

niedziela, 27 października 2013

Czerwone róże









Kochacie róże ? bo ja bardzo ! , jeśli tak to mam dla Was komplet biżuterii w kolorze srebrnym ,
są to wisior na satynowej wstążeczce , kolczyki i pierścionek .
Pierścionek jest regulowany , można dopasować do każdej dłoni... chyba hi hi.
Oczywiście biżuteria jest wykonana jak zresztą widać haftem wstążeczkowym .
Dokleiłam czerwone koraliki , które dopełniają całości. Biżuterię można nabyć w komplecie lub poszczególne jej części . Przy zakupie całości zniżka. 
Miałam bardzo pracowity weekend , dlatego przepraszam Was wszystkich jeśli nie odpowiedziałam na maile , od wtorku będę to naprawiać . pozdrawiam serdecznie i życzę spokojnego , pogodnego tygodnia.
Luna.  


26 komentarzy:

  1. piekny komplecik stworzyłaś Gosiu:) odezwij się na czacie:) sprawa ważna!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Komplet różany- śliczny. A w kompozycji z aniołkiem jeszcze ładniejszy. Pozdrawiam. Iza

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowny komplecik aż brak mi słów. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczny komplecik. gorące pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny komplecik stworzyłaś Luna szkoda że nie noszę kolczyków - aniołek super wygląda przy tym zestawie pozdrawiam ciepło Maria

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne róże,i ten Aniołek śliczny:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Yes, I love all your roses. They are beautiful!

    OdpowiedzUsuń
  8. Piekny komplecik! Szkoda, ze nie mam w ubiorze nic koloru czerwonego!!!! Ja gustuje w bieli! Pozdrawiam Cie Luna serdecznie!!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudne są - zresztą kto nie lubi róż? :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne róże, Twój haft wstążęczkowy zachwyca :) Ja niestety nie mam dziurek w uszach, może kiedyś zamówię u Ciebie klipsy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ależ słodziutka sesja. Komplecik jest śliczny.

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne drobiazgi.Gratuluję pomysłu.Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękne wykonanie, mistrzowska estetyka, jestem pod wrażeniem. Serdecznie zapraszam do odwiedzenia mnie na moim nowym blogu www.wyplatanemarzenia.blogspot.com Pozdrawiam Jola

    OdpowiedzUsuń
  14. Cuda, jak napisał ktoś we wcześniejszym komentarzu: bardzo zmysłowe.

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne romantyczne kolczyki!

    OdpowiedzUsuń
  16. Witam Luno... dziwnie mi to pisać, bo tak zwracałam się do mojej kici. Nadal po niej płaczę (przepraszam że się uzewnętrzniam). Komplet różany jest przepiękny. Próbowałam zrobić takie różyczki ale mi nie wyszło. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Prawo autorskie



Wszystkie prezentowane na blogu prace, a także zdjęcia są mojego autorstwa (chyba, że jest napisane inaczej) i są moją własnością. Nie zezwalam na ich kopiowanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody. Dziękuję za zrozumienie.

Wyzwanie w szufladzie

Tusal 2014

Tusal 2014
Daty nowiu w roku 2014 01.01.2014 30.01.2014 01.03.2014 30.03.2014 29.04.2014 28.05.2014 27.06.2014 27.07.2014 25.08.2014 24.09.2014 23.10.2014 22.11.2014 22.12.2014

TUSAL 2013

TUSAL 2013
Mój słoiczek i jego ozdoba...

Spis Blogów Robótkowych

I edycja konkursu na najbardziej twórczo zakręcony blog

Candy