Nie próbuj mi wmawiać, że natura nie jest cudem. Nie opowiadaj mi, że życie nie jest baśnią. Ktoś, kto jeszcze tego nie zrozumiał, być może pojmie to dopiero wtedy, gdy baśń zacznie się kończyć.
/Jostein Gaarder/

sobota, 5 października 2013

Woreczek na lawendę

Jesień rozgościła się na dobre a ja z latem rozstać się nie umiem .
Lawenda na dobre zajęła miejsce w moim sercu i myślach i na długo pewnie już tak zostanie.
Wzory Kazuko Aoki inspirują mnie od dawna , to mój styl , w tego rodzaju hafcie i w nim czuję się najlepiej.
Dlatego nikogo nie powinno dziwić ,że tak chętnie sięgam po nie.Tym bardziej ,że pozostawiają pewna dozę interpretacji jeśli chodzi o sposób wykonania.
Tym razem wykorzystałam poszczególne elementy wzoru który umieściłam  woreczku na lawendę.
Moja lawenda niestety już traci kolor i zasycha , mogę sobie przypominać jej piękno już tylko na fotografiach.. 


Ponoć pogoda ma dopisać w najbliższych dniach , dlatego życzę Wam udanej i pogodnej niedzieli !
Luna.

40 komentarzy:

  1. Twoje hafty są zachwycające! Woreczek przepiękny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super woreczek:-) Też liczę na tę poprawę pogody, bo muszę zrobić porządek na mojej rabatce przed zimą:-)
    Pozdrowionka:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Woreczek urokliwy....Po lawendzie ani śladu u mnie.....Całuski pa....

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi się podoba jest taki elegancki uwielbiam lawendę ja mam ją w papierowej torebce bo nie mam czasu na zrobienie nic prawie dla siebie buziaki Maria

    OdpowiedzUsuń
  5. Zjawiskowy. Aż zapachniało lawendą:)
    Pozdrawiam.
    Aga

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudny woreczek z pięknym haftem:)

    OdpowiedzUsuń
  7. sliczny hafcik,pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak zwykle pięknie, śliczny woreczek moja lawenda tez już uschła aż żal, że nie można jej hodować zimą na parapecie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolejne piekne delikatne dzieło...aż pachnie tą lawendą :)

    OdpowiedzUsuń
  10. sliczna ta Twoja lawenda..i na woreczku i na zdjeciach..pozdrawiam .)

    OdpowiedzUsuń
  11. Woreczek przepiękny !!!!!!!!!!!!!!! Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  12. Witaj Luno, u mnie też dziś lawendowo ..cudownie haftujesz ,woreczek jest prześliczny!

    OdpowiedzUsuń
  13. Wiem, że się powtarzam... uwielbiam Twoje hafty! Ta lawenda wygląda tak realistycznie...:)))

    OdpowiedzUsuń
  14. Piekny woreczek! Jak tylko na niego popatrzylam , juz zapachnialo lawenda!

    OdpowiedzUsuń
  15. Ooooo, to to! Lawenda! Woreczki! cały czas siedzą mi w głowie! A Twoje pokazywane wcześniej hafty tej projektantki pamiętam doskonale! Je też lubię ją bardzo, choć jak dotąd nic nie wyhaftowałam. Ale mam nadzieję, że wszystko przede mną :)
    Twoja interpretacja tego wzorku bardzo mi się podoba i woreczek - miodzik ")

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękny hafcik oraz caałościowe wykonanie woreczka. Bardzo mi się podoba.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepiękna lawenda. U nas po tygodniu deszczowej pogody wyszło słoneczko.

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękny!! Bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  19. Znów lawenda, uroczy woreczek:) Widać, że uwielbiasz tę roślinkę:)

    OdpowiedzUsuń
  20. przepiękny woreczek :) uwielbiam lawendę ;) pozdrawiam!

    www.speckled-fawn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Uroczy woreczek. Koniecznie muszę spróbować haftu na lnie bo tego jeszcze nie próbowałam. Pięknie wychodzi to u ciebie na takim materiale. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiam każdą Twoją lawendę i z tą nie jest inaczej. Piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Очень красиво! Лён прекрасно подходит для ботанических зарисовок!

    OdpowiedzUsuń
  24. Lawendowe tematy są na blogach tak czesto mielone i powtarzalne!A w twoim wydaniu jest subtelnie i delikatnie i jakoś ilość fioletu wcale nie razu ale wprowadza w cieply nastrój!pieknie!

    OdpowiedzUsuń
  25. Ślicznie wyglądają Twoje różne gatunki lawendy na woreczku. Zdjęcia z lawendą w roli głównej są super :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Bo lawenda nigdy sie nie nudzi, zwłaszcza w Twoim hafcie, w tym jak go wykorzystujesz i prezentujesz.

    OdpowiedzUsuń
  27. Pięknie:))zdjęcie lawendy-super:)))przesłałam Ci wzory:))

    OdpowiedzUsuń
  28. Cóż, jak zwykle u Ciebie- dużo przepięknych zdjęć !!! Woreczek z lawendą - śliczny! Ja od lat zamierzam wykorzystać swoje wzory prostych, urokliwych, zwyczajnych, niepozornych polnych roślin i póki co na tych zamiarach się kończy, więc tym bardziej podziwiam osoby, które nie zamierzają, nie marzą, a swoje fascynacje- realizują. Pozdrawiam serdecznie. Iza

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękny woreczek i śliczne zdjęcia.
    Pozdrawiam Lacrima

    OdpowiedzUsuń
  30. Woreczki są przepiękne - jak wszytkie Twoje prace! Szczerze podziwiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  31. cudowny woreczek;-)))zachwycilas mnie nim dokładnie;-)))pozdrawiam cieplutko;-)

    OdpowiedzUsuń
  32. Zniewalający urok lawendy :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Dziękuje za wszystkie przychylne komentarz , mam dowód na to ,że praca nie musi byc bardzo pracochłonna ani duza by sie podobać , jeszcze raz dzięki !

    OdpowiedzUsuń
  34. Lawenda nigdy mi się nie znudzi :))

    OdpowiedzUsuń

Prawo autorskie



Wszystkie prezentowane na blogu prace, a także zdjęcia są mojego autorstwa (chyba, że jest napisane inaczej) i są moją własnością. Nie zezwalam na ich kopiowanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody. Dziękuję za zrozumienie.

Wyzwanie w szufladzie

Tusal 2014

Tusal 2014
Daty nowiu w roku 2014 01.01.2014 30.01.2014 01.03.2014 30.03.2014 29.04.2014 28.05.2014 27.06.2014 27.07.2014 25.08.2014 24.09.2014 23.10.2014 22.11.2014 22.12.2014

TUSAL 2013

TUSAL 2013
Mój słoiczek i jego ozdoba...

Spis Blogów Robótkowych

I edycja konkursu na najbardziej twórczo zakręcony blog

Candy