Nie próbuj mi wmawiać, że natura nie jest cudem. Nie opowiadaj mi, że życie nie jest baśnią. Ktoś, kto jeszcze tego nie zrozumiał, być może pojmie to dopiero wtedy, gdy baśń zacznie się kończyć.
/Jostein Gaarder/

środa, 10 sierpnia 2011

Ciągle kwiaty


Jak tylko mam chwile czasu przeglądam internet i czasem natknę się na takie cukiereczki...Niektórzy twierdzą , że faft płaski kolorowy , jest mało kreatywny i nie można nim wyczarować tego co potrafią krzyżyki.


Patrząc na te małe dzieła sztuki można udowodnić tym których on nie przekonuje jak bardzo się mylą.


Nie mogę sie napatrzeć na te obrazki i tylko żal , że tyle pracy i tak mało czasu...

W tej chwili muszę się wywiązać z zamówień i wymianki miedzy- blogowej, ale przyjdzie kiedyś dzień ,  mam taka nadzieję, że wrócę do tych haftów.


Aż trudno uwierzyć ,że te piękne obrazy są malowane igłą..
Mam nadzieje ,że miło Wam się oglądało pozdrawiam kolorowo Luna.

10 komentarzy:

  1. Rzeczywiście zachwycające cudeńka. Dobrze, że nie umiem haftu płaskiego, bo też by mnie rwało :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie zawsze zachwycały takie hafciki, są takie delikatne i malownicze, może to dlatego, że sama tego ich nie potrafię!

    OdpowiedzUsuń
  3. Haft płaski jest o wiele bardziej kreatywny niż schematyczny i w sumie prymitywny haft krzyżykowy. W krzyżykach wszystko jest "odtąd do dotąd" i nie ma miejsca na kreację.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten pierwszy jest piękny - taki romantyczny murek można tam dostrzec :)

    http://anek73.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie rodzaje haftu są piękne i kreatywne, a nie prymitywne.

    OdpowiedzUsuń
  6. No rzeczywiście bardzo piękne, tylko, ze ja nigdy jakoś nie nauczyłam sie haftu płaskiego, choć od tego własnie moje uwielbienie do haftowania się zaczęło ;-) Krzyzyki dla mnie jakos bardziej logiczne są ;-D

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak już wiesz uwielbiam do ciebie zaglądać i ....delektować się tymi pięknymi obrazkami...

    OdpowiedzUsuń
  8. Witaj .Wysłałam do Ciebie maila odnośnie kolekcji Nimue.Daj znać jakby nie doszedł.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkie te hafciki są czarujące i takie delikatne;)

    OdpowiedzUsuń

Prawo autorskie



Wszystkie prezentowane na blogu prace, a także zdjęcia są mojego autorstwa (chyba, że jest napisane inaczej) i są moją własnością. Nie zezwalam na ich kopiowanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody. Dziękuję za zrozumienie.

Wyzwanie w szufladzie

Tusal 2014

Tusal 2014
Daty nowiu w roku 2014 01.01.2014 30.01.2014 01.03.2014 30.03.2014 29.04.2014 28.05.2014 27.06.2014 27.07.2014 25.08.2014 24.09.2014 23.10.2014 22.11.2014 22.12.2014

TUSAL 2013

TUSAL 2013
Mój słoiczek i jego ozdoba...

Spis Blogów Robótkowych

I edycja konkursu na najbardziej twórczo zakręcony blog

Candy