Nie próbuj mi wmawiać, że natura nie jest cudem. Nie opowiadaj mi, że życie nie jest baśnią. Ktoś, kto jeszcze tego nie zrozumiał, być może pojmie to dopiero wtedy, gdy baśń zacznie się kończyć.
/Jostein Gaarder/

sobota, 20 sierpnia 2011

Hilda zbiera letnie kwiaty


Na przekór letniej pogodzie , która nie może sie zdycydowac  na rodzaj aury moja Hildzia rozkoszuje sie latem zbierając polne kwiaty.
Poduszka powstała podczas urlopu , ale nie miałam kiedy jej zaprezentowac z uwagi na różne inne sprawy. 
Ale kiedy została uszyta postanowiłam się ja pochwalić.

Pogoda nas nie rozpieszcza dlatego postanowiłam siebie rozpieśćic jej ponętnymi kształtami he he ..



Haft jak w przypadku pozostałych wzorów z udziałem Hildy jest wykonany ściegiem sznureczkowym , najwiecej pracy wymagało wyszycie modraków.

Myślę że do Hildy jeszcze nie raz powrócę..

20 komentarzy:

  1. Hilda to zdecydowanie bardzo pozytywna postać :) I jak każda Twoja praca jest genialna!

    OdpowiedzUsuń
  2. Hilda w twoim wykonaniu powala na kolana ,cudna/.;/

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam nadzieję że powrócisz, Hilda jest urocza, może właśnie przez te swoje kształty, pulchne kobietki mają werwę są pogodne i dobroduszne. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. piękny jest ten haft, a modraki bardzo kunsztowne. Oby tylko Hildzia się nie zachwiała i nie siadła na kaktusa :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się ta Hilda w Twoim wykonaniu!

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie dopracowany hafcik - a czerwone paznokcie u nóg powaliły mnie na kolana :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Hilda jest świetna !!!
    A jakie ma usteczk ;-)
    Pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo się cieszę ,że Hilda tak podbiła Wasze serca ha ha, małgosiu miło mi ,że zwróciłaś uwagę na paznokcie bo to dosyć ważny element u Hildzi ha ha. Agata noten kaktus to ważny rekwizyt.

    OdpowiedzUsuń
  9. Podziwiam Twoje prace z Hildą w roli głównej. Hilda jest urocza. Pozostałe hafty też są piękne, ale prawdziwym wyzwaniem jest stworzyć wzór haftu. Wiem coś o tym, bo jakiś czas temu wyszyłam poduszkę. Muszę ją wstawić na bloga.

    OdpowiedzUsuń
  10. Masz racje Arachne ,miesiące zajęło mi wymyślanie w jaki sposób opracować wzór takich obrazków ..

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow, zaniemówiłam,rewelacja. Moja Ci ona. Serce mi fredka Hilda skradła i już.
    Buziole

    Kajka z http://mojemarzeniaija.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Super poducha, ale kaktus to zbyt realny aż strach się na nim położyć :)

    OdpowiedzUsuń
  13. przebombowa!! wiem, że nie ma takiego słowa, ale na Twoją Hildę nie mogę znaleźć odpowiedniego słowa :))

    jestem absolutnie zachwycona

    OdpowiedzUsuń
  14. Nika Twoje słowa to dla mnie największa nagroda ,dziękuje.

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękny haft!Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  16. Fantastyczna jest ta Hilda!
    Pozdrowionka sle

    OdpowiedzUsuń
  17. Hilda w Twoim wykonaniu jest jedyna w swoim rodzaju! Po prostu zjawiskowa! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Prawo autorskie



Wszystkie prezentowane na blogu prace, a także zdjęcia są mojego autorstwa (chyba, że jest napisane inaczej) i są moją własnością. Nie zezwalam na ich kopiowanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody. Dziękuję za zrozumienie.

Wyzwanie w szufladzie

Tusal 2014

Tusal 2014
Daty nowiu w roku 2014 01.01.2014 30.01.2014 01.03.2014 30.03.2014 29.04.2014 28.05.2014 27.06.2014 27.07.2014 25.08.2014 24.09.2014 23.10.2014 22.11.2014 22.12.2014

TUSAL 2013

TUSAL 2013
Mój słoiczek i jego ozdoba...

Spis Blogów Robótkowych

I edycja konkursu na najbardziej twórczo zakręcony blog

Candy