Nie próbuj mi wmawiać, że natura nie jest cudem. Nie opowiadaj mi, że życie nie jest baśnią. Ktoś, kto jeszcze tego nie zrozumiał, być może pojmie to dopiero wtedy, gdy baśń zacznie się kończyć.
/Jostein Gaarder/

czwartek, 18 sierpnia 2011

Lawendowy woreczek




Czy nie  jest zachwycający ?, urzekający i przeuroczy ? pewnie pomyślicie , że się przechwalam... i pewnie mielibyście rację .. gdyby to była moja praca.
Ale ten woreczek własnoręcznie wykonała moja przyjaciółka.. mówiłam już , że jest niezwykle utalentowana , a Jej prace tego tylko dowodzą.


Dlatego będę sie chwalić w Jej imieniu wszystkim co zrobi bo uważam , że na to zasługuje. Dodam tylko ,że Ona sądzi inaczej , nie dowierza mi sądzi że to co robi nie jest niczym nadzwyczajnym ! teraz ja bedę mieć kompleksy ha ha.



10 komentarzy:

  1. Tworzysz kolejne hafty z prędkością ekspressu ... wręcz teleekspresu :)))
    Pozdrawiam serdecznie!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny, delikatny i subtelny!

    OdpowiedzUsuń
  3. W 100 % się z TObą zgadzam ;-) woreczek jest uroczy !!!
    Pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  4. Ma dziewczyna talent, odziedziczyła po Tobie ;-) Ponieważ nie widzi w tym nic nadzwyczajnego, widocznie ma naturalny talent, tak jej to lekko przychodzi, bez trudu, że nie może uwierzyć, żeby to było coś nadzwyczajnego.

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacyjny woreczek:) powiedz swojej koleżance żeby uwierzyła, że ma talent. A co do woreczka to z chęcią właśnie taki bym przygarneła:) napisz mi w emailu jego wymiary i cenę. Pozdrawiam Sylwia.

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudeńko. Kwintesencja elegancji, romantyzmu i delikatności.

    OdpowiedzUsuń
  7. Zachwyty calkowiecie zrozumiale! Woreczek jest przesliczny!

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudny woreczek,pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny na moim blogi i za miłe komentarze :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękności ja mam lawendowy woreczek w krzyżykach :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja jeszcze krzyżykowego sie nie dorobiłam he he.

    OdpowiedzUsuń

Prawo autorskie



Wszystkie prezentowane na blogu prace, a także zdjęcia są mojego autorstwa (chyba, że jest napisane inaczej) i są moją własnością. Nie zezwalam na ich kopiowanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody. Dziękuję za zrozumienie.

Wyzwanie w szufladzie

Tusal 2014

Tusal 2014
Daty nowiu w roku 2014 01.01.2014 30.01.2014 01.03.2014 30.03.2014 29.04.2014 28.05.2014 27.06.2014 27.07.2014 25.08.2014 24.09.2014 23.10.2014 22.11.2014 22.12.2014

TUSAL 2013

TUSAL 2013
Mój słoiczek i jego ozdoba...

Spis Blogów Robótkowych

I edycja konkursu na najbardziej twórczo zakręcony blog

Candy