Nie próbuj mi wmawiać, że natura nie jest cudem. Nie opowiadaj mi, że życie nie jest baśnią. Ktoś, kto jeszcze tego nie zrozumiał, być może pojmie to dopiero wtedy, gdy baśń zacznie się kończyć.
/Jostein Gaarder/

środa, 24 sierpnia 2011

Maki w roli głównej


Kto powiedział , że maki i inne polne kwiaty mają rosnąć tylko w zbożu lub na łące?
 Moje zakwitły na kawałku płótna które zostało naszyte na letnią torbę. 
Ta torba pojechała już nad morze , tymczasem zostały mi te zdjęcia.


Motyw wyszywałam haftem płaskim wypełnianym z elementami ściegu za igłą.


Materiał i jego kolor  nadaje się idealnie do tych torebek ,
 chociaż na początku nie miałam pewności..

.

   Torba ma długie uszy ,które pozwalają założyć ją na ramię




Torba ma podszewkę  w czerwona kratkę z połyskiem i zamiast zamka jest sznureczek ,
 tak jak w poprzednich , który można zaciągnąć.
Wygodne 3 kieszenie na zamek z przegroda na komórkę z powodzeniem pomieszczą
 wszystkie potrzebne kobiece fatałaszki..



21 komentarzy:

  1. Torba jest przepiękna!

    http://anek73.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. o wow, ten haft jest przepiękny!

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczna torba i bardzo pomysłowy i z poczuciem humoru (ziarenka maku, mała biedroneczka) haft.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne maczki i solidna torba- wszystko razem pomysłowe i praktyczne!

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam polne kwiaty - piękną torbę zrobiłaś:)

    OdpowiedzUsuń
  6. piękny(haft), piękna (torba)... piękne, śliczne, ładne, pomysłowe...

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem zachwycona! Maki przepiękna robota. Bardzo ładnie wyglądają na torbie, rozwiązanie ze sznurkiem zamiast zamka bardzo praktyczne.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny motyw, wykonanie i pomysł, może wokół dała bym jakąś czerwoną lamówkę, ale to tylko moje osobiste widzi mi się, pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  9. ta torba jest absolutnie wyjątkowa.kocham takie polne motywy.

    OdpowiedzUsuń
  10. Torba jest fantastyczna ze względu na maki:) Ja po prostu uwielbiam maki:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dzień dobry. Proszę Pani normalnie podziwiam Panią za cierpliwość. Ta torba jest bardzo elegancka. Ale i inne rzeczy też są rewelacyjne.
    Dobrego dnia Kuba.

    OdpowiedzUsuń
  12. Cieszą mnie Wasze komentarze i fakt ,że nie tylko ja lubię polne kwiaty a szczególnie maki, przyznaję ,że te motywy są dekoracyjne. Zgadzam się też z "mamon",że mogła byc lamówka , tez się nad nią astanawiałam , ale zawsze może byc przy następnej.

    OdpowiedzUsuń
  13. PRZEPIĘKNE rzeczy tworzysz! Napatrzeć się nie mogę :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękny haft!!Torba wygląda sielsko..:-) Luno wyślij mi jeszczeraz adres do wysyłki, bo Pocieszajka ciągle nie wysłana..swolak@plusnet.pl Później wykasuj ten komentarz ok?:-)pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajny pomysł, polne kwiaty urocze:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Haft jest niesamowity! Pieknie zdobi wakacyjna torbe:)

    OdpowiedzUsuń
  17. piękny haft w pięknej torbowej oprawie :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Moje ukochane maki :)) Coś pięknego wyhaftowałaś!!!

    OdpowiedzUsuń

Prawo autorskie



Wszystkie prezentowane na blogu prace, a także zdjęcia są mojego autorstwa (chyba, że jest napisane inaczej) i są moją własnością. Nie zezwalam na ich kopiowanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody. Dziękuję za zrozumienie.

Wyzwanie w szufladzie

Tusal 2014

Tusal 2014
Daty nowiu w roku 2014 01.01.2014 30.01.2014 01.03.2014 30.03.2014 29.04.2014 28.05.2014 27.06.2014 27.07.2014 25.08.2014 24.09.2014 23.10.2014 22.11.2014 22.12.2014

TUSAL 2013

TUSAL 2013
Mój słoiczek i jego ozdoba...

Spis Blogów Robótkowych

I edycja konkursu na najbardziej twórczo zakręcony blog

Candy