Nie próbuj mi wmawiać, że natura nie jest cudem. Nie opowiadaj mi, że życie nie jest baśnią. Ktoś, kto jeszcze tego nie zrozumiał, być może pojmie to dopiero wtedy, gdy baśń zacznie się kończyć.
/Jostein Gaarder/

środa, 17 sierpnia 2011

Hafty Magdy

Jestem w trakcie malowania mieszkania i tkwię trochę w zawieszeniu.. niczego nie mogę zacząć i niczego dokończyć .. mam nadzieję , że choć trochę mnie rozumiecie...dlatego w dalszym ciągu nie pokazuje niczego co zrobiłam bo zwyczajnie tego nie ma..
Dzisiaj chciałam Wam opowiedzieć o Magdzie... , mojej przyjaciółce przez duże ""P'' , osobie absolutnie wyjątkowej.. pod każdym względem.. ale to może innym razem i w innym poście. Dzisiaj chciałabym Wam przedstawić Jej prace...
Właściwie to nie wiem jak zacząć .. Ona jest niezwykła! czy wiecie że zalednie 3 tygodnie temu pokazałam Jej jak wyszywać i już powstało kilka poduszek! zastanawiam się czy pokażę Wam teraz wszystkie, ale chyba nie bo zginą w tłumie , a to co robi zasługuje na większą uwagę. Ja nie mam pojęcia o szyciua Ona ma do tego dryg , chociaż jak twierdzi nic nigdy nie uszyła! to nauka dla mnie i dla tych którzy nie wierzą w swoje możliwości. Ta dziewczyna jest dowodem na to że wystarczy tylko chcieć i trochę samodyscypliny a można uzyskać podobny efekt. Ta poduszka to Jej pierwsze dzieło! ,  dziewczyna ma niezwykłe poczucie barw i estetyki .. zresztą gust miała zawsze.. cieszę się , że mam taką przyjaciółkę,  wreszcie będę mogła wykorzystać jej możliwości he he.
Tą poduszkę zrobiła dla swojego syna Mateusza , który ma dwa latka i kompletnego świra na tle pociągów.. he he myślę , żę większość chłopców w tym wieku tak ma...
Powiem Wam , że byłam bardzo zaskoczona , kiedy mi pokazała ten haft , zwyczajnie mnie zamurowało, nie spodziewałam się , że będzie taki estetyczny i dokładny , pobiła mnie na całej linii !


Haft został wszyty pomiędzy 4 kawałki materiału a nie jak w przypadku mojej mamy ,( której i tak jestem dozgonnie wdzięczna) , która naszywa wzór na materiał.
Chylę nisko głowę przed wielkim talentem bo jestem pewna , że nie raz mnie zaskoczy a za moim pośrednictwem i Was...

7 komentarzy:

  1. Śliczna podusia! Dla Dzieci zawsze powstają najcudowniejsze rzeczy!

    OdpowiedzUsuń
  2. Super,ze zaszczepilas w swojej przyjaciole chec tworzenia.Talent ma napewno ogromny,widac to po tym pierwszym dziele.Poduszka zaskakujaco udana.Teraz zostalo Ci namowienie kolezanki do zalozenia bloga,bysmy mogly podgladac jej wyczyny.Pozdrawiam Was Dziewczyny i zycze owocnych tworow:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj, widać że ma dryg :) świetna poduszka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyszło świetnie, niech dalej haftuje:)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Super podusia:))
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj, to z pewnością ulubiona podusia Mateuszka:DDD śliczna:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo Wam dziękuję w imieniu Magdy za tak przychylne komentarze, wszystkie zostaną Jej przekazane. Z tego co wiem nie zamierza zakładać swojego bloga.. ale kiedyś ..kto wie, może zmieni zdanie.

    OdpowiedzUsuń

Prawo autorskie



Wszystkie prezentowane na blogu prace, a także zdjęcia są mojego autorstwa (chyba, że jest napisane inaczej) i są moją własnością. Nie zezwalam na ich kopiowanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody. Dziękuję za zrozumienie.

Wyzwanie w szufladzie

Tusal 2014

Tusal 2014
Daty nowiu w roku 2014 01.01.2014 30.01.2014 01.03.2014 30.03.2014 29.04.2014 28.05.2014 27.06.2014 27.07.2014 25.08.2014 24.09.2014 23.10.2014 22.11.2014 22.12.2014

TUSAL 2013

TUSAL 2013
Mój słoiczek i jego ozdoba...

Spis Blogów Robótkowych

I edycja konkursu na najbardziej twórczo zakręcony blog

Candy