Nie próbuj mi wmawiać, że natura nie jest cudem. Nie opowiadaj mi, że życie nie jest baśnią. Ktoś, kto jeszcze tego nie zrozumiał, być może pojmie to dopiero wtedy, gdy baśń zacznie się kończyć.
/Jostein Gaarder/

piątek, 21 października 2011

Poduszka



Myślę , że tę serię nie muszę specjalnie przedstawiać. Z obrazkami Sary Kay zetkneła się nie jedna z Was.
Widnieją na przeróżnych produktach od porcelany , po odzież, a my znamy je z przepięknych haftów , najczęściej wykonanych techniką krzyżykową. Moja poduszka ma swoje zródło w kolorowance , którą wykorzystałam w wyszywaniu. Wydawało mi się , że będzie mniej pracochłonna...ale raczej tak nie było..
Już kiedyś zamierzałam się zabrać za te wzory , ale ciągle coś było ważniejszego. No i stało się .. wspominałam o swojej nieszczęsnej wymiance , która się nie udała, ponieważ osoba która zamówiła tą poduszkę chyba się wycofała... ale to nic , na pewno znajdę dla tej poszewki właściciela , zbliżają się święta i prezenty będą w cenie he he.
 Kiedyś udało mi siekupić 2 kubeczki z motywem dzieci i to one były tez zródłem inspiracji.





Zaczęłam wyszywać już 2 poduszkę ale chwilowo straciłam dla niej serce .. myślę jednak , że ją skończę po nowym roku. Pokażę jak będzie gotowa...

22 komentarze:

  1. Uwielbiam obrazki z Sarah..mam je wlasciwie w calym domu,,na podkladkach, w ostatnim poscie pokazywalam ,, na podusiach na deseczkach do kanapek, na mebelku znalezionym ,,tez jestem fanka sarah..pozdrawiam milo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowna podusia. Na pewno ktoś ją pokocha :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczny haft i naprawdę pięknie się prezentuje na tej poduszce. Od razu widać zdolne rączki :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Hafcik zrobiłaś prześliczny, pięknie sie prezentuje!

    OdpowiedzUsuń
  5. Słodziutka i urocza.Bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak zwykle oryginalnie, pięknie, super!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też jestem fanką Sarah Key Poduszka jest piękna a kubeczki wprost urocze.Napatrzeć się nie mogę!Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczna poduszka!:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Co tu dużo pisać...kolejna rzecz ...idealna i słodka....wyleciał spod Twoich rąk:0
    Jak dla mnie ,jesteś Mistrzynią haftu płaskiego!
    Pozdrawiam:)
    k.

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam te obrazki, pamiętam, że jak byłam bardzo mała to miałam podobne nad łóżkiem - nie wiem czyje były i bardzo żałuje ale nikt z rodziny nie pamięta (za dawno :D) Twój haft jest cudowny i na pewno kogoś ta poduszeczką uszczęśliwisz :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Haft jest przepiękny! Taka poducha w prezencie na pewno kogoś ucieszy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Очень красивая вышивка!!!Супер!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. z całą pewnością podusia znajdzie nowego właściciela - jest przecież taka piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam te obrazki w dzieciaczkami są takie słodziutkie - a twoja poduszka to małe dzieło sztuki:) Pozdrawiam ciepło Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepięknie wyhaftowałaś tę podusię:)Jestem pełna zachwytu,tym bardziej że jako wzór posłużył Ci obrazek z kolorowanki:))))Super:)))

    OdpowiedzUsuń
  16. Такие милые детки, вышивка очень понравилась! Все цвета так подобраны, соблюдены! Очень красиво!

    OdpowiedzUsuń
  17. Такие милые детки, вышивка очень понравилась! Все цвета так подобраны, соблюдены! Очень красиво!

    OdpowiedzUsuń
  18. Hmm powiem szczerze ,że nie spodziewałam sie tylu pozytywnych komentarzy. Nie sądziłam że az tak bardzo podobaja Wam sie hafty wykonane ta techniką. To miłe i bardzo Wam dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  19. Dziekuję,że wpadłaś.
    Myślałam,że ja ja dobrze haftuje,ale Ty jesteś mistrzynią!Naprawdę niesamowite są Twoje hafty!
    Przejrzałam bloga,jest niesamowity!
    Przepiękne rzeczy.

    OdpowiedzUsuń

Prawo autorskie



Wszystkie prezentowane na blogu prace, a także zdjęcia są mojego autorstwa (chyba, że jest napisane inaczej) i są moją własnością. Nie zezwalam na ich kopiowanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody. Dziękuję za zrozumienie.

Wyzwanie w szufladzie

Tusal 2014

Tusal 2014
Daty nowiu w roku 2014 01.01.2014 30.01.2014 01.03.2014 30.03.2014 29.04.2014 28.05.2014 27.06.2014 27.07.2014 25.08.2014 24.09.2014 23.10.2014 22.11.2014 22.12.2014

TUSAL 2013

TUSAL 2013
Mój słoiczek i jego ozdoba...

Spis Blogów Robótkowych

I edycja konkursu na najbardziej twórczo zakręcony blog

Candy