Nie próbuj mi wmawiać, że natura nie jest cudem. Nie opowiadaj mi, że życie nie jest baśnią. Ktoś, kto jeszcze tego nie zrozumiał, być może pojmie to dopiero wtedy, gdy baśń zacznie się kończyć.
/Jostein Gaarder/

piątek, 7 października 2011

Prezęty od Danieli i dzisiejsze zakupy..


Chciałam Wam dzisiaj pokazać jakie cukiereczki dostałam od Danieli z blogu http://danihaft.blogspot.com/ za 1000 komentarz . Nie mogłam tego zrobić wcześniej , ponieważ Jej prace krążyły po mojej rodzinie , moja mama pochwaliła się  swoim siostrom , one z kolei swoim córkom  i td...i tak całość dotarła do mnie dzisiaj .. każdy podziwiał i nie mógł pojąć ,że ktoś zupełnie mi obcy robi takie prezenty he he. trudno zrozumieć nasze glogowe zwyczaje osobom które nie są z ''naszego świata''... Zresztą  ja tez byłam bardzo zaskoczona spodziewałam sie drobiazgu a tymczasem sami zobaczcie..

To co dostałam wprawiło mnie w oszołomienie



Byłam dzisiaj na zakupach.. nie mogłam sie opanować , kiedy zobaczyłam to wszystko co kocham... no tak w podświadomości mam jeszcze wspomnienie tego wszystkiego co pokazała  Margott z blogu
http://margott-awszystkocokocham.blogspot.com/ . Jestem Jej fanka i wielbicielką i wychodzę z tych odwiedzin chora .. naprawde! To co tworzy jest absolutnie wspaniałe ,cudowne, magiczne, niesamowite ect..
To ona zaraziła mnie miłością do różnych odcieni brudnego różu,, beżu itd.. Teraz wychodząc ze sklepu kupuje akcesoria w tych kolorach..





Przepraszam za jakość zdjęć ale padły mi baterie w aparacie i musiałam posłużyć się komórką, a wiadomo , że zdjęcia wtedy nie są najlepszej jakości.



 Zapewniam Was , że kolory są piękne, takie pudrowe róże i beże a ta koroneczka z różyczkami mnie urzekła..
 No cóż to by było na tyle , teraz idę spać bo jutro na pewno ne wstanę.. niestety niektórzy pracują.. pozdrawiam Was i życzę miłego spokojnego weekendu..


7 komentarzy:

  1. Cieszę się , że sprawiłam Ci trochę radości! A zakupki wypasione, oj jaka piękna ta wstążeczka w róże!

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się , że sprawiłam Ci trochę radości! A zakupki wypasione, oj jaka piękna ta wstążeczka w róże!

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieszę się , że sprawiłam Ci trochę radości! A zakupki wypasione, oj jaka piękna ta wstążeczka w róże!

    OdpowiedzUsuń
  4. Prezent piękny a zakupy po prostu mnie zachwyciły.Uwielbiam wszystkie odcienie różu.Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Prezenciki te od Danieli i te kupne super. Sama wiem jak to jest jak wchodzę do pasmanterii - chętnie wykupiłabym cały sklep :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak,bezinteresownośc blogerek nie przestaje mnie zachwycac:))To inny świat:)prezenty dostałaś piekne,a i sama sobie piękne sprawiłaś:)ja nie mogę obojętnie przejśc obok pasmanterii,więc Cię rozumiem:)))pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Prawo autorskie



Wszystkie prezentowane na blogu prace, a także zdjęcia są mojego autorstwa (chyba, że jest napisane inaczej) i są moją własnością. Nie zezwalam na ich kopiowanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody. Dziękuję za zrozumienie.

Wyzwanie w szufladzie

Tusal 2014

Tusal 2014
Daty nowiu w roku 2014 01.01.2014 30.01.2014 01.03.2014 30.03.2014 29.04.2014 28.05.2014 27.06.2014 27.07.2014 25.08.2014 24.09.2014 23.10.2014 22.11.2014 22.12.2014

TUSAL 2013

TUSAL 2013
Mój słoiczek i jego ozdoba...

Spis Blogów Robótkowych

I edycja konkursu na najbardziej twórczo zakręcony blog

Candy