Nie próbuj mi wmawiać, że natura nie jest cudem. Nie opowiadaj mi, że życie nie jest baśnią. Ktoś, kto jeszcze tego nie zrozumiał, być może pojmie to dopiero wtedy, gdy baśń zacznie się kończyć.
/Jostein Gaarder/

poniedziałek, 10 października 2011

Wygrana w candy








Obiecałam Wam wczoraj , że pokażę co jest haftowanym prezentem do candy. Chciałam to zrobic w ciągu dnia , kiedy robienie zdjęć jest łatwiejsze bo i światło odpowiednie , ale dopadła mnie grypa i od wczoraj walczę nie tylko z bólem głowy.. kiedy tylko czuje się lepiej chwytam za tamborek , materiał i igłę .. no bo najbliższa wymianka zbliża się  wielkimi krokami a ja w polu!!
Mój mąż twierdzi , że to ostatnie stadium uzależnienia he he.. może i ma rację , ale ja żyć bez haftów nie potrafię...
Ale wracam do tematu. Długo się zastanawiałam co tu zrobić.. nie lubię powtarzać motywów chyba ,że muszę , a w tej sytuacji nie czułam takiej presji. Dlatego postanowiłam wykonać haft , którego mało widać na blogach.. może Was zarażę? Tego lata królował w moich pracach właśnie taki i chyba jeszcze mi się nie znudził. Mam nadzieję , że Marii będzie się  podobał. Wybrałam motyw delikatny i jak mi się wydaje na tyle neutralny ,że może podobać się wielu. Nie wiedziałam kogo obdaruję dlatego obawiałam się zrobić coś kontrowersyjnego.. może kiedy bardziej poznam Wasze gusta zdecyduję inaczej a tymczasem mam nadzieję , że nowa właścicielka woreczka będzie zadowolona.

Chciałam Wam jeszcze pokazać jaki woreczek zamówiła u mnie Sylwia. Mam nadzieję ,żę dzisiaj otrzymała przesyłkę. Taki wzór wybrała, kolorystykę wybrałam Ja , można ją oczywiście dowolnie zmieniać , chodziło tylko o to by płatki lawendy i liście były wypełnione inaczej niż w poprzednim woreczku , który pokazywałam Mam nadzieję ,że Sylwia będzie zadowolona.
A tymczasem idę do łóżka bo głowa zaczyna znowu dawać mi się we znaki..



16 komentarzy:

  1. Rumiankowy worek Małgosiu jest genialny:) A mój lawendowy na zdjęciu prezentuje się prześlicznie:) Listonosz zostawił dziś awizo na dwie przesyłki - mam nadzieję, żę jedną z nich jest włąśnie woreczek od ciebie. Jutro będę wiedzieć. Pędzę na pocztę z samego rana:) Pozdrawiam Sylwia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Woreczek z rumiankiem jest śliczny. Zrobisz mi nim niesamowitą niespodziankę, ponieważ nie radzę sobie w hafcie płaskim i nie zrobiłabym sobie takiego woreczka.
    Nie spiesz się z wysyłką, będę cierpliwie czekała, musisz spokojnie wrócić do zdrowia. Serdecznie pozdrawiam - Maria

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne Twoje hafty!!!
    Najbardziej mnie zauroczył ten z lawendą uwielbiam te pełne listki:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja wybieram ten z lawendą:)chociaż rumiankowi nic nie brakuje:))))

    OdpowiedzUsuń
  8. Widzę ,że lawenda jednak jest najpopularniejsza, cieszę się ,że moje woreczki Wam sie podobają, pozwoliłam sobie usunąć podwójne komentarze.

    OdpowiedzUsuń
  9. zdrowiej :)

    śliczne woreczki - oba :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Будьте здоровы!!!
    Вышитый мешок очень красивый)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudne woreczki a ten ostatni urzekł mnie kolorami :) zdrowiej i chwytaj za tamborek, żeby tworzyć następne takie cuda :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Oba woreczki śliczne, ale ten z rumiankiem rewelacja.

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie mam innego wyjścia niż przyłączyć sie do ochów i achów :) Oba woreczki są udane. Proste i ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  14. i lawenda i rumianki cudne, takie delikatne, nienachalne :)

    OdpowiedzUsuń

Prawo autorskie



Wszystkie prezentowane na blogu prace, a także zdjęcia są mojego autorstwa (chyba, że jest napisane inaczej) i są moją własnością. Nie zezwalam na ich kopiowanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody. Dziękuję za zrozumienie.

Wyzwanie w szufladzie

Tusal 2014

Tusal 2014
Daty nowiu w roku 2014 01.01.2014 30.01.2014 01.03.2014 30.03.2014 29.04.2014 28.05.2014 27.06.2014 27.07.2014 25.08.2014 24.09.2014 23.10.2014 22.11.2014 22.12.2014

TUSAL 2013

TUSAL 2013
Mój słoiczek i jego ozdoba...

Spis Blogów Robótkowych

I edycja konkursu na najbardziej twórczo zakręcony blog

Candy