Nie próbuj mi wmawiać, że natura nie jest cudem. Nie opowiadaj mi, że życie nie jest baśnią. Ktoś, kto jeszcze tego nie zrozumiał, być może pojmie to dopiero wtedy, gdy baśń zacznie się kończyć.
/Jostein Gaarder/

niedziela, 9 października 2011

Wyniki Candy


Bardzo Wam dziękuję za udział w mojej zabawie. To jest moje pierwsze candy ,dlatego proszę o wybaczenie jeśli były jakieś niedociągniecia..
 W zabawie wzięło udział 50 osób. Zaprosiłam do losowania mojego najmłodszego syna..



Wylosowana osobą jest   MARIA właścicielka blogu  http://twory.blogspot.com/

 Maria pisze..
wytwory pisze... Uwielbiam gazetki z robótkami. Jeśli już takowe mam, to nie mogę się z nimi rozstać, dlatego zastanawiam się jak mogły u Ciebie spełnić swoje zadanie?
Widzę, ze są tam ciekawe wzorki więc bardzo chciałabym być tym szczęśliwcem.


Gratuluję. i Proszę o adresik.

 A ja już planuje kolejne candy...

Jutro Wam pokażę jaki drobiazg zrobiłam jako dodatek do gazetek.

12 komentarzy:

  1. Gratuluję SZCZĘŚCIAROM!Dzięki za zabawę!

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję wygranej:)
    A Tobie życzę wszystkiego najlepszego z okazji wczorajszych urodzin:)
    Iskierka
    http://bliskieduszyisercu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. ja również przyłączam sie do gratulacji :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za zabawę. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluje i dziekuje za zabawe!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za zabawę,a zwyciężczyni gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję zwyciężczyni a gospodyni za zorganizowanie Candy:)Pozdrawiam Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo cieszę się z wygranej :)
    Jestem szczęścierą, choć w takich sytuacjach zastanawiam się nad powiedzeniem, że " ma się szczęście albo w grze, albo w miłości".
    Dziękuję wszystkim za gratulacje, obiecuję zawarte w gazetkach inspiracje wykorzystać twórczo.
    Adresik już leci.
    Pozdrawiam serdecznie - Maria

    OdpowiedzUsuń

Prawo autorskie



Wszystkie prezentowane na blogu prace, a także zdjęcia są mojego autorstwa (chyba, że jest napisane inaczej) i są moją własnością. Nie zezwalam na ich kopiowanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody. Dziękuję za zrozumienie.

Wyzwanie w szufladzie

Tusal 2014

Tusal 2014
Daty nowiu w roku 2014 01.01.2014 30.01.2014 01.03.2014 30.03.2014 29.04.2014 28.05.2014 27.06.2014 27.07.2014 25.08.2014 24.09.2014 23.10.2014 22.11.2014 22.12.2014

TUSAL 2013

TUSAL 2013
Mój słoiczek i jego ozdoba...

Spis Blogów Robótkowych

I edycja konkursu na najbardziej twórczo zakręcony blog

Candy